Uz popuste i do 40 odsto, posetioce ovogodišnjeg Sajma nameštaja najviše su obradovale najnovije serije domaćeg i uvezenog garniturnog i komadnog nameštaja, kao i elementi za opremanje javnih objekata, poslovnog prostora i ugostiteljskih objekata.


Svi izlagači su na Sajam došli dobro pripremljeni i opskrbljeni reklamnim materijalnom koji kupcima nudi detaljne informacije o ponudi. Broj posetilaca je veliki, gužva je primetna na štandovima svih izlagača, a najintenzivnija je kod izlagača poput Numanovića, Dallasa, Tahirovića…

Pod sloganom „Obradujte vaš dom“ 52. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije, uz koji se istovremeno organizuje i Međunarodna izložba mašina, alata i repromaterijala za drvnu industriju – traje do nedelje, 16. novembra. Generalni sponzor manifestacije je kompanija Numanović iz Novog Pazara. Oko 300 izlagača, od kojih trećinu čine stranci, predstavljaju svoju ponudu na kompletnom raspoloživom izlagačkom prostoru. Inostrani izlagači dolaze iz 15 zemalja – Austrije, Nemačke, Italije, Češke, Turske, Poljske, Grčke, Kine, Rumunije, Bugarske, BiH, Makedonije, Slovenije, Hrvatske i Crne Gore.

Poslovnim posetiocima i širokoj publici izlagači nude najrazličitije proizvode savremenog dizajna, različitih stilova i namena. Na jednom mestu naći će se najnovije serije domaćeg i uvoznog garniturnog i komadnog nameštaja, kvalitetnog, funkcionalnog i dekorativnog. Veliki izbor imaju i kupci zainteresovani za nameštaj namenjen opremanju javnih objekata i poslovnog prostora različitih namena. Beogradski Salon nameštaja je pravo mesto za sve one koji planiraju kupovinu nameštaja. Najveći izbor nameštaja na jednom mestu, a sajamska ponuda podrazumeva niz pogodnosti – odloženo plaćanje i značajne popuste, katalošku i onlajn prodaju, kupovinu po porudžbini.

Poseban segment Sajma su mašine, alati i repromaterijal, koji su izloženi u halama 2B i 4.

Kroz nacionalne izložbe ove godine se predstavljaju Slovenija i Hrvatska. Ukupnoj slici ove manifestacije doprinosi i Izložba dizajna. Učesnici su fakulteti, stručne škole, TŠ Drvo art, ULUPUDS, udruženja koja se bave edukacijom dizajnera. Osnovni cilj izložbe je okupljanje, ali i uspostavljanje poslovne saradnje mladih talentovanih dizajnera sa proizvođačima i privredom. Časopis „Enterijer“ nastavlja sa projektom „Idealna kuća“. Ove godine kao autor projekta predstavlja se arhitekta Goran Vojvodić, šef Katedre za enterijer na master studijama Arhitektonskog fakulteta u Beogradu.

„Zlatni ključ“ i „Diploma“ tradicionalne su nagrade Beogradskog sajma, a kao i svake godine biće dodeljene najuspešnijim izlagačima u devet kategorija. Predviđene su i nagrade za dizajnere.

Najavljujući Sajam nameštaja kao izuzetno značajnu manifestaciju za drvno-prerađivačku industriju, Milivoje Miletić, v.d. predsednika Privredne komore Srbije, rekao je da ova grana konstantno ostvaruje suficit u robnoj razmeni sa inostranstvom.

– U ovoj industriji izvozi se i do 20 odsto finalnih proizvoda, a posebno je važno što se u proizvodnji koriste domaći resursi i repromaterijali. Vrednost prošlogodišnjeg izvoza nameštaja premašila je 500 miliona dolara, a dobri rezultati su ostvareni i u prvoj polovini ove godine. Rezultati mogu da budu još bolji ako se u privredi sprovedu strukturne reforme, koje treba da stvore novi ambijent za privređivanje i podstaknu proizvodnju u drvnoj i industriji nameštaja. Ta privredna grana ima poseban značaj jer se dobar deo delatnosti odvija u nerazvijenim ruralnim sredinama, koje je neophodno unapređivati – ističe Miletić.

On navodi da industrija nameštaja plasira svoje proizvode na tradicionalna i zahtevna tržišta Evropske unije i u zemlje bivše Jugoslavije, ali da postoji potreba da se plasman proširi i na tržište Rusije.

– PKS će pomoći da se prošire kapaciteti te privredne grane, jer je realno očekivati da ona u bliskoj budućnosti dostigne izvoz od milijardu dolara godišnje – kaže Miletić.

Nagrada za najsrećnijeg posetioca

Najsrećnijeg posetioca Sajma nameštaja kompanija Numanović nagrađuje garniturom za dnevni boravak, vrednom 200.000 dinara. Posetioci sa kupljenim ulaznicama treba da obiđu štand generalnog sponzora kompanije Numanović, da popune kupon na poleđini svojih ulaznica i da ih ubace u stakleni „akvarijum“. Izvlačenje je poslednjeg dana Sajma, u nedelju, u 17 časova. Fabrika Numanović iz Novog Pazara je renomirani proizvođač nameštaja, koji već 20 godina učestvuje na beogradskom Sajmu nameštaja. Fabrika posluje u novoizgrađenom industrijskom objektu, poseduje najsavremeniju opremu, ima bogat proizvodni program. Poslovanje kompanije karakterišu visoki standardi, kvalitet, stručni kadar i saradnja sa svetskim brendovima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari