Proizvedeno nešto manje od 40.000 automobila

Ovogodišnja proizvodnja u kragujevačkom Fijat Krajsleru završava se u ponedeljak, 9.maja

Ostavite komentar


  1. „Ovogodišnja proizvodnja u kragujevačkom Fijat Krajsleru završava se u ponedeljak, 9. maja.“
    Kako 9. maja, valjda 9. decembra?

  2. Zasto Vlada olako odobrava sve sto manjinski vlasnik FIAT trazi? Zar joj nije jasno da sece sama sebi granu na kojoj sedi? Potpuna kolonijalna pozicija a ovamo su svako radno mesto iz naseg poreza platili nepovratno po 10.000 € pa jos i nelegalno oslobodili poreza na odredeno pa na neodredeno vreme! Takve fabrike nam stvarno nisu potrebne po svaku cenu!

  3. U Zastavi se proizvodilo preko 100000 vozila koje su radnici mogli da kupe i kupovali su. Sada rade za sicu pa su im nova kola misaona imenica.
    Da su pare koje su date Fijatu za subvencije ulozene u Zastavu imali bi savremeni malolitrazni automobil za nas standard i zaposljavali daleko vise ljudi. Ovako imamo praznoglave politicare koji se hvale da su doveli Fijat i dan danas mu placaju radnike iz budzeta.

    1. Da li kapiras koliko kosta razvoj jednog savremenog malotiraznog auta? Da li kapiras da jedna fabrika automobila ne moze da zivi od jednog modela. Da li kapiras koliko bi tek kostao razvoj nekoliko modela? I ne samo to, nego koliko kosta marketing i pozicioniranje brenda koji se zove Zastava, koji stize iz Srbije a pre toga je proizvodio Yugo 45? Kome bi po svetu prodavao taj auto? Druga nebuloza je oslanjanje na prodaju na srpskom trzistu koja bi bila dovoljna da se odrzi jedna fabrika i to drzavna, sa drzavnim menazdmentom i radnom „kulturom“ i sa jos vise radnika?! Tek to bi kostalo poreske obveznike Srbije kao sto smo ranije morali da placamo i po 100% carinu na strane aute jer smo „stitili“ tadasnju Zastavu. Ne postoji ta fabrika iz istocne Evrope koja je sama opstala ili koja bi bila sposobna sama da napravi auto u skladu sa savremenim standardima i potrebama. Skoda je opstala zbog Folksvagena, Dacija zbog Renoa ali bi Zastava po tebi sve to uspela sama uz ovakve strucnjake kao sto si ti? I ne samo to, nego se veliki proizvodjaci dalje ujedinjuju jer ni oni nemaju dovoljno para. Sve fabrike auta u Slovackoj ili Madjarskoj su izgradjene uz obilatu finansijsku podrsku tamosnjih vlada, jedini promasaj je to sto je dosao FIAT koji, osim PANDE i 500-tice nema modele koji se prodaju i nema para za izbacivanje novih modela i sto nije dosao neki korejski proizvodjac ili nemacki.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Živko Gocić, vaterpolista

Danas volim zato što je objektivan i zato što u njemu pronalazim sve informacije koje su mi potrebne na dnevnom nivou.