U Er Srbiji 340 otkaza, Aerodrom preuzeo radnike

* Arapsko-srpski prevoznik dao otkaze ljudima koje je onda zaposlio aerodrom, od kojeg će ih sada Er Srbija "iznajmljivati" * Otpuštanje zaposlenih nastavak racionalizacije u Er Srbiji
Deo troškova nacionalnog avio-prevoznika ubuduće će plaćati poreski obveznici

Ostavite komentar


  1. Odluka nije losa. Obzirom da Aerodrom radi kao handling agent za mnoge strane avio prevoznike treba ocekivati povecanje racionalnosti u aerodromskim sluzbama tako da ce 340 prebacenih imati efektivnost kao 380 zaposlenih air srbije. Kada bi znali da u Poljskoj nijedno gradsko saobracajno preduzece ne zaposljava svoje vozace nego ima ugovor o angazovanju vozaca od strane manjih udruzenja, pojedinaca, itd. Cist racun druga ljubav, nema sindikalnih funkcionera i njihovih zamenika i pomocnika. Ko vozi dobije platu, ko prica, prica iz soptsvenog zadovoljstva.

  2. Komentar korisnika "Grada" možda zvuči realno u ušima običnih, neupućenih ljudi. Međutim, stvari stoje "malo" drugačije : Aerodrom Nikola Tesla obavlja za mnoge aviokompanije usluge opsluživanja vazduhoplova, prihvata i otpreme putnika i za te poslove ima obučene i visoko profesionalne kadrove. Svaka aviokompanija ima svoje specifičnosti, pa samim tim i svoje zahteve u vezi obuke i programskih sistema izrade liste opterećenja. Zaposleni koji su preuzeti iz ASGS jesu stručni, ali isključivo za obavljanje poslova prihvata i otpreme vazduhoplova kompanije Er Srbija. Da bi mogli da rade poslove prihvata i otpreme ostalih aviokompanija koje obavljaju aviosaobraćaj sa beogradskim aerodromom, potrebne su im dodatne višemesečne, pa i višegodišnje doobuke, kao i dobijanje Potvrde o obučenosti, ali i kompanijske obuke za složenije poslove. Iz svega navedenog, jasno se vidi da "povećani obim posla" nije razlog preuzimanja zaposlenih kompanije ASGS, već je u pitanju dodatno smanjenje troškova za Er Srbiju, ali i dodatni namet na Aerodrom Nikola Tesla, koji 08. decembra očekuje završetak podnošenja obavezujućih ponuda potencijalnih koncesionara. Kako će se sve navedeno odraziti na finansijske rezultate aerodroma, nije ni potrebno komentarisati. I na kraju, što se sindikata tiče, njihovih predsednika, pomoćnika i saradnika, mislim da bi mnogo korektnije pitanje bilo pitanje zarada direktora, pomoćnika i saradnika kompanije Er Srbija, odnosno, čime su oni zaslužili tako visoke zarade ?

  3. sad če te radnike plaćati građani Srbije , a oni će i dalje raditi za Er Srbiju.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.