Zbog čega se ugalj uvozi u Srbiju i koliko građane košta struja proizvodena iz tih količina?

Ostavite komentar


  1. Sad kad su rudari iz Resavice, na „inicijativu predsednika Vučića“ dobili povećanje plata za grandioznih 10%, ima da kopaju ugalj prve klase, a biće i za izvoz!

  2. Kada govorite o jeftinom uglju iz Srbije zaboravljate da napomenete vrednost neophodnih investicija i troškove eksploatacije pa vam se učini da je onda cena domaćeg uglja dva puta niža od uvoznog zato što država sprovodi socijalni model cene struje.

  3. Država Srbija subvencioniše nabavku električnih automobila koji se proizvode u inostranstvu i koji troše struju koja se pravi od uvezenog uglja. Bilo bi smešno da nije žalosno. Nekada bi se moglo reći „oprosti im Bože, ne znaju šta rade“ ali ovde se zna šta se radi. Mafija!!!!!

  4. 21. je vek a mi se grejemo na ugalj i zabranjujemo elektricne trotinete!
    Samo još da pocnemo da koristimo ulje od kita za lampe i rebra za ženske korsete…

  5. Pa neka država ulozi u nove investicije u Kolubaru da bi se ugalj kopao . Ne verujem da manje košta uvoz uglja .

  6. Pekac prasica je unistio proizvodnju uglja i za to trebaju da odgovaraju oni koji su ga postavili i drzali na tom mestu.

  7. Pre puno godina stručnjaci su rekli da moramo da sagradimo najmanje dve nuklearke. Međutim, radikalima od kako postoje niko nije mogao da objasni ništa.

  8. Cena prevoza je 5,5 eurocenti po kilogramu uglja…iz tog kilograma dobiće, napamet govoreći, 1,5kW el. energije. Sve u svemu, 5 – 6 dinara u ceni kW/h plaćamo samo prevoz, sa akcizama, i porezom. Ako grešim, ispravite me.

  9. Neznam poreklo sagovornika u ovom tekstu ali mi ovaj tekst liči na lošu beletristiku. Znaju rudari Kolubare kako da proizvedu planirane količine uglja. Treba samo njih to da pitate.

  10. Мора да се увози јер овај који се вади око Вреоца и Лазаревца је најлошији квалитет. Потребе из Пљеваља, Косова и Метохије и Гацка су недовољне и скупе у односу на Индонезију.

  11. Ova informacija je delimična, samo se pominje uvoz iz Indonezije preko luke Konstanca u Rumuniji, a veće količina se uvozi takođe brodovima iz Indonezije preko luke PLoče u Hrvatskoj, pa vozovima preko BiH do Šapca i na kraju kamionima (bespotrebno jer bi moglo do Vreoca a onda do TENTA-a na uobičajen način – trošak prevoza kamionima preko 100 miliona dinara mesečno!) do TENT-a. Ali…dok se svi ugrade… i onda na RTS ide video klip kako smanjiti potrošnju struje u domaćinstvima. Ej Srbijo zemljo.

  12. Ko kontrolise ovu vlast pa niko.Vucic odlucuje o svemu ostali su podguzne muve zato ovaj narod nestaje.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 11. i 12. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.