“Vansi” ipak tražio ograničenje za niški aerodrom (VIDEO)

Ostavite komentar


  1. U prevodu Srbija ne sme da ima ni jedan aerodrom sem beogradskog. Zbog ovoga bi vlada morala da padne, a ne samo ministarka saobraćaja da ode. Ona kako zine izgovori neistinu. Prvo umuljala privatnu investiciju „Novi Niš “ uz aerodrom, pa kada je uhvaćena u neistini onda krenula sa pričom kako će beograđani bolje razvijati aerodrom i konačno dobismo istinu. Samo još da saznamo koliko je napunila džepove za gašenje niškog aerodroma. Da živimo u uređenoj državi, kao što ne živimo, sada bi ministarka i državni sekretar mogli da računaju na rešetkast pogled na svet. U ovoj našoj mogu da uživaju u vanrednim prihodima dok uništavanju profitabilno javno preduzeće.

  2. Nemojte da uzrujavate „Beogradjane“ … ima da se potresu – do Jajca /FBiH/!

      1. Nemate razloga za raspravu, onaj ko nije dobar za nišlije ne može biti dobar beograđanima, bar ne onima koji nisu na državnom kazanu. Onaj ko ne ume da upravlja državnom imovinom, u korist svih građana, napraviće zacrnjene ugovore poput ugovora sa NISom, prodaće zlatnu koku poput DINa za siću ili hotele nekome ko nema para za renoviranje i ostaviće grad bez hotele…Mogu do sutra da nabrajam, sigurno svaki grad ima primer neznanja političara koji su mu uništili dobar priliv sigurnih prihoda. Izgleda da je zatvoren krug i kreće se u novi, od niškog aerodroma. Niški aerodrom je kruna bahatosti i neznanja državnih političara koji bi progutali lokalni dvojac koji im je zado nemoguć zadatak, da pokušaju bilo gde da ostvare takav uspeh. Nema vremena za raspravu, treba da se udružimo i sprečimo uništenje niškog aerodroma. Danas se uzima od Niša, sutra će ponovo od Novog Sada, Vranja, Sombora…a onda i od beograđana, jer niko ne voli toliko Beograd, koliko voli svoj džep, smem da se kladim i ubeđena sam da bi nam to dokazala neka profesionalno obavljena kontrola imovine i prihoda ministarke saobraćaja. Ako grešim, izvinjavam joj se, ali bi bilo lepo da saznamo može li da prođe kroz kontrolu, ali da je rade experti iz inostranstva, ne naši poreski inspektori.

  3. Ako ovo nije čin izdaje onda neznam šta je. Obavezati se ugovorom da ćeš zarad neke provizije primljene od strane kompanije da ugušiš razvoj domaće kompanije je pe…derluk koji samo najniža bljuvotina od političara da odradi. Sad nam samo treba ime / imena.

  4. 1. Ovako „sačinjen“ ugovor, je štetan i kao takav ništavan !
    2. Potpisnik , ako je bio pri čistoj svesti / sumnjam – da ima svest/ , mora da odgovara pred zakonom , jer je sačinio štetan ugovor !
    3. Zna se da EU /po svojim zakonima/ ne dozvoljava monopolistički položaj.
    4. Naravno , pri čistoj svesti , nas stanovnika Srbije , možemo zaključiti , da je neko uzeo masnu proviziju!
    5. Lopoviii

    1. odgovor:
      1. Štetan za Niš, nišlije i niški aerodrom ali ne i za Francuze, a objasnili bi svima lako ne i za Beograd i Srbiju
      2. Potpisnik ima skoro polovinu glasova u Srbiji, kažu na „poštenim“ izborimma a potvrđeno od te iste Evrope , tako da objasniće ti Evropa da jeste pri čistoj svesti
      3. Tačno za EU, ali nismo mi u EU pa je boli briga za monopolistički položaj u Srbiji naročito neke njene velike firme, zar to nije cilj – da njihove firme prave više para, to je svačiji cilj, a ovo je isključivo naša briga
      4. i 5. ne mogu da ti osporim

      Pozdrav iz Kragujevca, žao mi je

  5. Otkad to kod nas odlučuje i jedan ministar a da se ne pita Vučić. Ovaj narod je hipnotisan. Kada je nešto dobro za to je zaslužan Vučić, a kada nešto ne valja onda su krivi ministri ili Brnabićka. Vučić je Nišlijama koji demonstriraju lepo rekao: vi mrzite državu, nećete da vam Srbija pomogne, pa evo vam aerodrom uzmite ga ! U međuvremenu profitiraće prištinski i skopski aerodrom. I jedno pitanje zašto je karta Er Srbije za Njujork jeftinija za 500 eu kada se leti iz Skoplja u odnosu na kartu kada se polazi iz Beograda?

  6. E kamo srece neka niski aerodrom dostigne milion, tri puta vise nego sada bice fenomenalno. Trenutno, licno sam se uverio, velika guzva pri izlasku i ulasku, aerodromska zgradaa premala i za ovoliko putnika.

  7. Тако се растура држава и државна имовина а ради личне користи. Таква уцена те сумњиве фирме нигде не би ниједну осредњу фирму могла да усењује а камоли да добије посао а у СРБИЈИ може како хоће јер вучић врши договоре који су забрањени за јавност у СРБИЈИ. ЗБОГ ЧЕГА. Због отимања Нишког и других аеродрома.

  8. .,,oni koji nikada nisu radili u privredi odlucuju o sudbini imovine radnika i drzave i zato su i moguce ovakve omaske a cini mi se da je u interesu stranog kapitala i njihovog profita..ovo treba ponistiti dok jos nisu oni potpisali ugovor i pozvati na krivicnu odgovornost svih lica koji su upetljani..

  9. Kako botovi sibaju minuse na komentare. Mora da je stvarno super taj sendvic kad se prodas za njega.

  10. kriju ugovor jer sadrzi nelogicnosti za koje su se dobro podmazali do 10-og kolena.

  11. Hajmo opet… wikipedia:
    „Cifra je numerički simbol (poput „2“ ili „5“) koji se koristi u kombinacijama (kao što je „25“) za pretstavljanje brojeva (kao što je broj 25) u pozicionim numeričkim sistemima. Engleski naziv reči, „digit“, dolazi od činjenice da 10 prstiju (antički Latinski digiti znači prsti)[1] ruku korespondiraju sa 10 simbola uobičajenog numeričkog sistema baze 10, i.e. decimalnim (antički latinski pridev decem znači deset)[2] ciframa.

    U datom numeričkom sistemu, ako je baza ceo broj, broj neophodnih cifara je uvek jednak apsolutnoj vrednosti baze. Na primer, decimalni sistem (baze 10) ima deset cifara (0 do 9), dok binarni (baze 2) ima dve cifre (0 i 1).“

  12. A ne kukaju sto ce da se gradi autoput Nis-Pristina, sto je ulozena milijarda evra za okolne autoputeve, Sicevacku, Grdelicku klisuru, dovdene strane fabrike. Sa druge strane Beogradska obilaznica 20km se gradi 30 godina, nek izbroje na prste jedne ruke koje su strane subvencionisane fabrike dovdene u Beograd? Protiv sam davanja aerodroma strancima ali I protiv netacnog I zlonamernog pljuvanja na Beograd.

    1. U Srbiji ima preko 70 fabrika za visoko tehnološki motanje žice. Ni JEDNA nije otvorena u bg. zato što se tamo rmba za minimalac plus 20℅. Ali zato sva sedišta firmi su u bg. Čak i vozila koja nikad ne vide bg. se registruju tamo da i pare za lokalne puteve išla gore. Pljačka ostalog dela Srbije na sve moguće načine.

    2. A ko bi za te plate koju daju stranci radio u Beogradu? Zato se i gradi južno. Sve investicije koje podrazumevaju veće plate su daleko od Niša i juga Srbije.

    3. Hajde da se menjamo, mi vama kablomotačke firme, a vi svakom gradu po jednu državnu agenciju. Hajde da raspodelimo fondove, zavode, direkcije, da sedište poreske bude u Novom Sadu, DRI u Nišu…Mogu li Koridori Srbije da presele sedište u Sombor, Putevi Srbije u Šabac, CIP u Bosilegrad, Skijališta Srbije u Brus, Srbijavode u Kikindu, Srbijašume u Knjaževac…Da ne nabrajam dalje, jer sam sigurna da beograđani smatraju da sve države treba da funkcionišu po sistemu sve strpaj u glavni grad, a nigde se tako ne radi. Potsetiću da jedna Albanija ima Nacionalni stadion van Tirane, da na Kosovu imaju kombinovani izborni sistem i Prištinski političari ne mogu nikome da postavljaju poslanike, niti odbornike i gradonačelnike, jedino kod nas beograđani drže sve u šaci. Nisam imala pravo na izbor gradonačelnika, a priča se da nam je račun grada dugo u blokadi. U mandatu neposredno biranog gradonačelnika račun grada nikada nije bio u takvoj situaciji, nasledniku je ostavljen suficit, a javna preduzeća nisu poslovala sa gubitkom. Vlastodršci iz Beograda nam sada postavljaju ljude koji ne znaju da rade i grad i gradska preduzeća su u haosu, osim aerodroma koji žele da otmu. Put do Prištine svima odgovara, jer tamo ide naša roba i ne pravi se nišlijama, nego i beograđanima.

  13. Najstrašnija stvar koju ja primećujem je ogroman broj minusa na svaki komentar koji i malo kritikuje poteze vlasti bez obzira što ti potezi idu na štetu države pa samih minusdžija koji u svojoj sebičnosti i slepoj odanosti partiji ma koja bila na vlasti ne shvataju da dugoročno rade na štetu svoje dece.Moral nam je na žalost otišao zajedno sa svim tim minusima.

  14. Претераше га ботоби минусима, на здрав разум.

  15. Тачно су израчунали ваздушну удаљеност да онемогуће Ниш за милиметар.
    Остају Лесковац, Врање итсл.

  16. Lepo sam ja govorio da je ova vlast najveće zlo koje je snašlo Srbiju posle drugog svetskog rata

  17. Botovi su korisni:Nepogrešivo pokazuju šta je malog vođu (samo 199cm! i ništa više!) pogodilo u razdeljak!

    1. Pretpostavljam da se radi o udaljenosti između dva grada a ne dva aerodroma. U svakom slučaju odredba ugovora je simptomatična i štetna kao i mnoge druge a vezane su za aviosaobraća (Etihad i JAT).

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.