Vučić ispred Tita, ali iza Tadića

Maršal je sazidao 9.538 kilometara puteva, 2.650 kilometara ulica i trgova, 39 kilometara tunela i 119 kilometara mostova * Tadić podigao 140 kilometara auto-puta, a Vučić 102, plus još 40 kilometara, za koje je zaslužan bivši predsednik
NAŠA PRIČA: Brojke iza obećanja premijera da će izgraditi više auto-puteva od Josipa Broza

Ostavite komentar


  1. Nijemojedasemešam ali…
    Dugačak i zamoran članak.
    Dakle ovako: da je Sveti Maršal živ drug Vučić bi i u 45-oj obnasao visoku dužnost predsednika omladinske organizacije SSRNJ,SKJ ili SUBNORA neke od beogradskih opština.
    Ako i to….

  2. Lako je bilo Titu da bude prvi kada je bio jedini i neprikosnoveni vladar Jugoslavije. U današnje vreme, kada je na snazi višestranački sistem, Vučić je pokazao da je lider broj 1, a da Tito ne može da se poredi sa njim jer je daleko ispod njega.

  3. Marsal nije podigao ni kilometar puta vec gradjani radnim akcijama besplatno , znate to je ono vreme dok smo dobijali brdo para i od SSSR i od SAD da budemo neutralni i to sve da gradjani nesmeju znati , Tadic nije zavrsio ni jedan deo autoputa vec samo na nekim mestima po jedan krak.Moze nekome da smeta to je istina!!

  4. Tito je izgradio sve ovo ali ne u Srbiji već u celoj velikoj državi.
    Ako poredimo ko je šta nasledio od koga, koliko čega u procesu izgradnje je Tadić nasledio od Miloševića, dovršio i prisvojio zasluge?
    Lako je započeti nešto, poenta je završiti i ne pokrasti kao što se ranije radilo. 10 godina se pravio autoput i nikad ga nisu završili.

  5. Zar je važno čiji su projekti, valjda je bitnije ko će ih realizovati. Činjenica je da su projekti nastali kao pokriće za prelivanje novca za njihovu realizaciju u džepove pojedinaca na vlasti u to vreme, a danas se ti putevi konačno i završavaju, ali naravno, treba anulirati Vučićev značaj, ne daj Bože da ga pohvalite.

  6. Dokle cemo da slusamo laz da je Tito napravio toliko km puta?Ja za kolcinu puta racunam samo ono sto je drzava platila da neko izgradi , u Titovo vreme su to bili 1-2 km oko Belog Dvora i 10 km oko Briona.Ostalo je napravljeno prljavim geopolitickim novcem bivseg SSSR i SAD za vreme Hladnog Rata koji je Tito dobijao i ubacivao u kasu , a zna se kako smo na kraju zavrsili zbog takve politike.Neko je morao izgubiti u tom Hladnom Ratu a to je bio SSSR koji nam reket vise nije mogao a SAD nisu htele placati , dakle slobodno mu obrisite sve kilometre i pripisite svim narodima i narodnostima SFRJ.Tadic je sve poceo i nista zavrsio , a da ne pricamo o svinjariji sa Austrijskom firmom , sto je najveca bruka u istoriji gradjevinstva.

  7. To je za Tadića očito bila samo kampanja da se domogne fotelje a sada kada je neko to zaista završio odmah hoće u prvi plan.Ali to tako ne ide , jer narod vidi ko je najviše zaslužan za realizacije ne samo ovog već i mnogih drugih projekata.

  8. "Na drugoj strani, Vučić je u prve dve godine svoje vladavine (od 2012. do 2014.) ostvario – minus od 200 kilometara. Za toliko je, naime, smanjena putna mreža u Srbiji. Jer, prema zvaničnim podacima Zavoda za statistiku, u Srbiji je 2012. bilo 44.612 kilometara puteva, a 2014. 44.406 kilometara. Noviji podaci još nisu dostupni. "
    Da li ovde neko nekog zeza?Kako je to nestalo 200 km?Sta je brisao gumicom na karti?Nesecam se ni jednog gradjanina da je prijavio nestanak ulice ili slicno?
    Postoji samo jedno objasnjenje da je neko od zutih administratora u Zavodu za statistiku frizirao prethodno dokumente da bi se vise hvalili , sto i nije cudo Pajtic je uracunavao i nasut sljunak za put po Vojvodini koji je posle par kisa "bezao" sa puta i ostavljao opet – blato!

  9. Naravno da novinari lažu, jer nisu sabrali i one deonice koje su se otvorile 2015 i 2016 a to nije teško sabrati. Prema tome Tadić ništa nije gradio. Aleksandar Vučić i Tomislav Nikolić su najviše zasluženi za autoputeve koje se grade jer su imali velikih u samim institucijama u putevima Srbija i Koridorima. Za sve što se gradi zaslužan je Aleksandar Vučić a njegovu podršku za rad ima Tomislav Nikolić. Da je Tadić ostao na vlasti ne bi imali nijednu fabriku otvorenu, jer pored puteva ova vlada i otvara fabrike.

  10. Premijer Vucic je u svakom pogledu bolji od Borisa Tadica,, poreklom iz sela Tadici, okolina Niksica, sada samostalna drzava Crna Gora, kojoj je B.Tadic (zajedno sa seniorom iz OZNE -Tadicen starijim) podmetao klipove da njegova otadzbina Crna Gora ne bude samostalna drzava i sto dalje od veliko/srpskih ludaka iz Beograda.

    .

  11. Tito je za 35 godina izgradio 2650 km putava, a Vučić za 4 godine 102 km, vidi se ko je proporcionalno uspešniji.

  12. Vučić ne može nikad da se poredi sa Titom i Tadićem. Dok su oni stvarno izhrađivali, Vučić je uništavao. Iza njegove politike Karlovac-Karlobag- Ogulin-Virovitica ili "100 za jednoga", ostalo je preko 300.000 ubijenih i potpuno uništena ekonomija u bivšoj Jugoslaviji. Sada kao samoproklamovani naprednjem, nastavlja sa fizičkim nasiljem, uništenjem ekonomije uz besomučno laganje o svemu što (ne)uradi.

  13. Molim, autora ovog članka da nam objasni kako je za vreme učešća u vlasti Vučića od 2012. do 2014. nestalo 200 km puteva? Reano, ovaj podatak je neozbiljan. Je l““ neko ukrao put ili su nameštani statistički podaci pod vlašću Tadića, a nakon 2012. prikazano realno?

  14. Tadic je smesan u svojim javljanjima ,tako da njegove komentare vecina gradjana ne uzima za ozbiljno.Korupcije i nerada u vreme DS je bilo na pretek tako da je sledila 2012-ta.

  15. Za koridor 11 je samo obezbedjen novac, uradjen projekat i otkupljena zemlja za vreme Tadica u vreme svetske ek. krize pocevsi od 2008.god.

  16. Ne znam kako je bilo u titovo vreme, ali znam da je za vreme tadica, a bio je predsednik dva mandata, mrkonjic vecito probijao rokove, a putevi nikad nisu bili zavrseni koji su bili zapoceti, samo se svecano kao krene i tu se stane, a sada se radi sve u rokovima i mislim da se sada ozbiljno i pristupa izgradnji. I nije isto beton i asvalt… tako da tito ne moze ni da se poredi ovde…

  17. Ne bih ničiju vlast vagao kilometrima puteva, nego koliko je ko od njih više zaslužan po Srbski narod. Kada bi to tako gledali i Tito i Tadić su ,,u autu", u odnosu na Vučića! Činjenica je da je Srbija kao razrušena zemlja iz Drugog svetskog rata izašla sa razrušenom putnom mrežom sa vrlo malo asfaltnog zastora, kao što je činjenica da se oslanjala uglavnom na vojnu mehanizaciju i često redovnu vojsku. Uslovi gradnje su bili neuporedivi u odnosu na današnja vremena. Ruke mladosti su sirovom ljudskom snagom gradile puteve. Ako govorimo o Tadiću, lako je bilo graditi uz enormno zaduživanje Srbije i krčmljenje kredita po sistemu ,,pola pijem, pola Šarcu dajem". Na Vučićevoj strani, pored ,,kilometraže" u brzini i intezitetu gradnje, bez onog ,,pola Šarcu", ali sa ulaganjima i u ono što je Tadićeva vlast započela pa poprilično ,,raskrčmila", a da posao nije dovršila! Svi su oni ovako ili onako zadužili Srbiju, ali je ipak Vučićevo zaduženje časnije i poštenije po narod Srbije, sa najboljim ,,prolaznim vremenom" u kilometraži. Ako se gleda na ujednačenu regionalnu zastupljenost u gradnji putne infrastrukture, isto će vam reći i onaj sa istoka i onaj sa zapada, a potvrditi i onaj sa juga i onaj sa severa naše zemlje, a i da Vučićevo vreme tek dolazi!

  18. Mnogo propagande koje žuti plasiraju u medije polako počinje da nas iritira i polako se shvaća da ova novina brani Tadića, a pljuje po Vučiću. Dosta o Tadiću, bio je 12 godina, a to je mnogo više od Vučića, prema tome ipak Vučić za samo 3 godine sagradio koliko Tadić za 12 godina, e to je realnost koju neće žuti da prihvate.

  19. Kada neko završi sa vlašću onda se analizira učinak i poredi sa drugima, Vučić ima još 3 godine da radi.

  20. Koji je to apsurd uporedjivati Tadica i Vucica.

    1. Tadic je obrazovan, Vucic je neobrazovan ili, u najboljem slucaju poluobrazovan.
    2. Tadic je mirotvorac, Vucic je ratnik (sa zardjalim kasikama)
    3. Tadic je Demokrata, Vucic je radikal, diktator.
    4. Tadic je Evropejac, Vucic je Rus i Severni Korejac.
    5. Tadic je cenjen u svijetu, Vucic je provaljen.
    6. Tadic zeli dobro narodu, Vucic zeli dobro sebi.
    7. Tadic je skroman, Vucic je hvalisavac.
    8. Tadic ne maltretira medije, Vucic vice na novinare i brani Gasica kad gocori novinarkama da kleknu (koji prostakluk !)..
    9. Tadic je imao dobre odnose sa komsijama, Bosancima i Hrvatima, Vucic je sve to pokvario.
    10. Tadic ne laze, Vucic mora (nema izbora).

    Nazalost, u nasem narodu ne prolaze Tadici.
    No, narode radni, jadni, birali ste, gledajte, i ne zasluzujete bolje.

  21. Blago ovom kolinu: Tito nije ništa izgradio, zato što je gradio za džabe? (od novca koji su mu davali?) Ako mi neko objasni ovaj rezon i zašto ne valja graditi 7 puta veću državu od ovog prčvarnika koji sad imamo i to za džabe, kao i kakva je razlika u odnosu na ove paćenike koji, valjda, svoj lični novac ulažu, ili ne znam šta? Tom ološu su krediti debelo skuplji, a to će opet da vraća naš narod kroz benzin koji će uskoro da bude 20 l/ 1 plati. Ovo je potpuno besmislena mržnja prema vremenu kada smo bili najjači, najveći, najmoćniji i kada smo najviše gradili. No, sreća pa su ovi opskurni likovi konačno pobedili, pa sad gazimo u svetlu budućnost punu građevinskih uspeha i novih puteva (po kojima, nažalost, nećemo moći previše da se vozimo). Ne stavljajte ove propalice i džeparoše u istu rečenicu s čovekom koji je osnovao Pokret nesvrstanih, sedeo uz ruskog i američkog predsednika kao ravnopravan, i čije su ambasadore nemački i francuski premijeri i predsednici dolazili da pitaju da li nešto smeju da urade ili ne smeju.

  22. Za vreme Brozove diktature najvise je upadalo u oci nepostojanje autoputa Beograd-Zagreb. Bila je to samo obicna cesta i ako je celom duzinom prolazila kroz ravnicu. Ne znam koje godine jedva napravise od Zagreba neko malo parce pravog autoputa i onda stadose. Nikad se niko javno tada nije oglasavao na tu nelogicnost. Tek posle nasilnog otcepljenja Hrvatske postade jasno o cemu se radilo. Toliko o Titu gradjevinaru niskogradnjwe.

  23. Sedните у ауто и провозајте се од Параћина до Зајечара па да видите шта је пут који је направио генијални Мирко Цветковић и нјегова влада

  24. Mali podsetnik za ljude koji ne zele istinu, a to je 99% stanovnika ex Yu. A istina je. sto se ove teme tice, da je od 45. do 80. Jugoslavija sagradila 68 hidrocentrala (Djerdap, na Pivi najvisa brana u Evropi, itd), 17 termoelektrana, nuklearnu centralu Ktsko, itd itd. Sta su drzavice ex Yu sagradile posle toga, veliko nista. Nula objekata. Poredjenje nemoguce posto se sa nulom nista ne poredi. To su drzavice ex Yu danas; velike nule, veliko nista

  25. @vitez

    Podatak o nestanku 200 kilometara puta je zvanican i vidi se uporedjivanjem brojki iz publikacije "Opstine u Srbiji", koju RZS izdaje svake godine.

    oguce je da se broj kilometara smanji, jer drzava zatvara stare puteve koji vise nisu u voznom stanju. To se desava ako je put nebezbedan, ako se ne odrzava i ako je za prestala potreba da on i dalje postoji.

  26. "Marsal nije podigao ni kilometar puta vec gradjani radnim akcijama besplatno , znate to je ono vreme dok smo dobijali brdo para i od SSSR i od SAD da budemo neutralni i to sve da gradjani nesmeju znati , Tadic nije zavrsio ni jedan deo autoputa vec samo na nekim mestima po jedan krak.Moze nekome da smeta to je istina!!"

    Pa Vučić nije onda napravio ni metar!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.