Zabrana euro 3 će pogoditi uvoz 66.000 automobila godišnje

Kategorija automobila čiji uvoz će biti zabranjen najtraženija među kupcima

Ostavite komentar


  1. Odmah ukinuti uvoz zbog zdravlja šta znači ova najava za 6 meseci….svi oni koji voze na gas treba da plaćaju 30% manje registraciju a oni na dizel 10% skuplje…zašto taksisti da voze dijele i zašto njima 8000 eur a ne svakom stanovniku..po čemu su oni bolji od nekog inženjera koji ne može od plate ds kupi bolji auto…taksistima pomoc od 8000 ako kupuje elektro vozilo jer tako se smanjuje zagadjenje..da vidiš kako bi se smanjilo zagadjenje

  2. Ono što bi bitno uticalo na smanjenje zagađenja je masovnija ugradnja plina koji daleko manje zagađuju od benzinskih a pogotovo dizel motora. Ako bi država stimulisala ugradnju, umesto da dodaje namete, zagađenje bi bilo manje.

  3. …E sad , jos dodeliti i subvencije uvoznicima , na ime reciklaze istih vozila, u iznosu od 1000 evra, naravno iz budzeta , i u ime ekoloskih mera Vlade Republike Srbije…?!!

  4. Ne smetaju vam Tent,Kolubara,tone plastike u rekama i jezerima,hiljade divljih deponija,ali je Evro 3 problem od koga ce da se krene.Licimuri sram vas bilo.

    1. Bravo Majstore , pravi komentar !!!
      Rec Licemer je najbolji opis za ove lazne dusebriznike i nakaradne tumace evropskih i svetskih normi. A najveci licemer je sama drzava sa svim vlastima koje su je jahali u poslednjih cetrdeset godina koliko ja pamtim . Znaci nikad ali nikad nije donesen zakon ili uredba koja je „mislila“ na stanovnistvo i na zivotnu sredinu vec samo na punjenje budzet a u poslednjih dvadeset godina i jos vise na punjenje privatnih dzepova ! Sramota za Srbiju

    2. Ovo lici na zamenu teza i razvodnjavanje problema. Automobili nisu najveci zagadjivaci iako i tu treba traziti nacine da se zagadjivanje smanji. Najveci zagadjivaci su industrija i kucni grejni sistemi u kojima se sagorevaju plastika i automobilske gume. Zar nije jasno da se ekstremno zagadjenje javlja samo zimi a nikad leti?

  5. Još pre tri godine, odmah kada je u Nemačkoj nastala tzv. dizel-afera zbog lažiranja kompjuterskog vođenja rada motora i time uslovljenom prevelikom koičinom azotnih oksida u izduvnim gasovima dizelaša, znalo se da će svi Euro 3 motori -dizel i benzinci- biti zabranjeni. Krenuo je masovni izvoz Srbiju jer su cene u Nemačkoj bile pale na minimum. Srpske vlasti su sve znale o štetnosti količine izduvnih gasova iz tih vozila i mogle su ODMAH da zabrane uvoz-ali nisu. Ili su ih Nemci „naterali“ da od Srbije, kao i u nekim drugim granama industrije, naprave „groblje starudija“ ili je državi zinulo d..pe za parama. Ovdašnja štampa piše da je između 400 i 600.000 starih vozila poslednjih godina završilo u Srbiji. Ako je u proseku vozilo procenjeno na 1000 evra, od PDV je država kasirala 200 € (20%) po vozilu ili 100.miliona evra. Lično mislim da je prosečna cena za carinjene starudije bila možda i 1500 evra tako da je PDV iznosio i do 150 miliona. Koga u vladi briga, što ta uvezena vozila pored termo centrala, kamiona- takođe kršina, autobusa, grejanja na ugalj i mazut itd. OPASNO zagađuju i truju narod? Nikoga jer Prvorođeni živi na BG Dedinju a tamo je klima ipak malo drugačija!

  6. E pa nece EU dozvoliti da nema svoj otpad automobila koji se zove Srbija. od koga ce jos dobijati pare pored para za uklanjanja otpada iz svojih drzava.Ima da uvozimo sto god oni hoce da bace a tako je bilo i 2005.

  7. Tako je,i još kažu vozite električni automobil,a da bi se vozijo na njega TE kolubara mora da sagori ugalj da potruje onaj narod oko TE.,takodje niko negovori o procentima kolika je razlika izmedju euro 3 i euro 4 automobila u stepenu zagadjenja ,trebaju na m tačni procenti.Automobilska mafija iz USA koja je vlasnik 80% sve industrije automobila hoće da prodaje nove automobile,i radiće na tome da što više zagadi planetu mašinskim otpadom,dali vi mislite da bačen auto u otpad posle tri recikliranja može taj materijl da se upotrebljava,i koliko je tu procenat materijala koji nemože biti recilkiran.Umesto da prave što dugovečnije automobile oni nam govore da ih češće menjamo,jer eto euro 5 i euro 6 ima neku razliku.nema gospodo ni 1 procenat razlike u zagadjenju.Pogotovu kad još vidite propagandu koja favorizuje dizel motore koji da su bilo koji standard su najveći zagadjivači.Ceo svet informacija koji nam se nudi su poluistile ili laži u kome se običan gradjanjn pogubi

  8. Potreban je prelazni period vezan za auta sa euro 3 motorima i starija koji bi podrazumevao trenutnu zabranu uvoza istih kao i rok od, recimo, 5 godina za korišćenje uvezenih do sada; eventualno i dodatni porez za korišćenje istih prema broju kilometara pređenih između dva tehnička pregleda. Na takav način bi se olakšao prelaz na ekološki prihvatljiva vozila i postepeno smanjivalo zagađenje vazduha.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.