Omladina kragujevačkog SSP: Koga to Vučić danas kupuje za 100 evra 1Foto: GrO SSP Kragujevac

Danas je počela isplata 100 evra, pomoći za mlade kao što je obećao predsednik Vučić. Tim povodom reagovala je omladina kragujevačkog SSP-a sa pitanjem „koga to Vučić danas kupuje?”

– Država danas počinje sa isplatom pomoći od sto evra za mlade starosti od 16 do 29 godina. Kome je posvećena ispomoć? Naivno oko reklo bi – mladima, odnosno, „Za našu decu”. Ko je ciljna grupa ove mere vredne 120 miliona evra i koga Vučić danas „kupuje”, navodi se u saopštenju omladine Stranke slobode i pravde koje potpisuje Lazar Ašanin, njihov predesednik.

Pomenuta suma, zaključuje omladina SSP. izdvojena za ovu državnu pomoć zapravo je dvadesetosmogodišnji budžet sektora za omladinu. To bi značilo da na mladu osobu država godišnje izdvaja 3,6 evra, što u suštini znači da država za jednokratu pomoć mladima izdvaja više nego za sistemsku brigu o pomenutoj ciljnoj grupi.

– U poslednjem trenutku, pred kampanju, vlast izdvaja po 100 evra na potrošnju umesto na sistemsku brigu o mladima što je „slučajno„ svima zaličilo na kampanju, konstatuje se u saopštenju prosleđenom danas medijima u Kragujevcu.

Omladina SSP-a iz Kragujevca navodi da istraživanja koja postoje ne govore u prilog tome da mladi dominantno glasaju za SNS, čak su poslednji protesti primarno mobilisali mlade koji su ih prisustvom srčano podržavali.

Sami podaci o poverenju mladih u institucije i ličnosti koje ih vode ne idu u prilog verovanju državi i predsedniku lično. Time se sasvim logično postavlja pitanje da li ovim merama pred izbore Vučić može da kupi mlade glasače?

– Ovom pomoći, uvereni smo, Vučić ne može da kupi glasove mladih, što mu i nije primarni cilj, smatraju oni, dodajući da mladi po istraživanju „njemu ne donose značajne glasove i nisu njegova izborna ciljna grupa”.

Mere su, dodaje se u saopštenju, namenjene roditeljima mladih, kako bi imali utisak, svest i odgovornost pri glasanju, jer Aleksandar Vučić brine o njihovoj deci.

– To su glasači koji napredak ne osećaju na svojoj koži, taj deo birača veruje svojoj deci koja su nezaposlena, ili su zaposlena ali imaju niske zarade, mladima koji žele da odu odavde, pa time on sam pokazuje roditeljima brigu i bavljenje njima. Kako bi zadržao sredovečne birače koji imaju decu između 18 i 30 godina morao je iskonstruiše meru za mlade, ali ne sistemsku, već koristeći akutne najjeftinije finte, iznuđujući preko mladih glasove njihovih roditelja, putem mera namenjenih njihovoj deci. To je suština ove mere, zaključuje omladina SSP-a Kragujevac, završavajući svoje obraćanje javnosti porukom da „mladi razumeju o čemu se ovde radi, i za milostinju neće glasati”.

Više vesti iz ovog grada čitajte na posebnom linku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari