REM: SNS i SPS se najviše oglašavali u kampanji

Ostavite komentar


  1. Ako se tome dodaju Vučićeve svakodnevne konferencije za štampu, otvaranja klozeta, presecanja 2 m šina, vožnji tunelima isl. i zabrana pojavljivanja drugih, ni jedan duel Vučića sa nekim iz opozicije… dobijamo sliku iz Severne Koreje.

  2. Mislim da Vučić treba da angažuje ekipu filma "Trumanov šou" i da 24, pardon 25 sati dnevno bude okružen kamerama. To bi donekle zadovoljilo njegovu histrioniju.

  3. Može li da se ISTRAŽI KOLIKO SU ,,TEŠKI,,SVI IZ PRVOG REDA,,OVIH,,ELITAŠA,,.

  4. za sava@ А, ти си класичан (неписмени) бот. Не знаш где си погрешио, јер то прелази твоје ( и теби сличних тј истих ) интелектуалне карактеристике ( лимите). Претпостављам да ни последњу реченицу ниси разумео.

  5. Da li je zakon prekršen? Čini se da nije, jer svaka stranka se reklamirala shodno svojim resursima. A da li "novinare" CINSa zanima koliko koja stranka duguje firmama za kampanju i da li su neke stranke još uvek finansijski likvidne?

  6. Ovo je u potpunosti tačno. Na tim domaćim kanalima najviše reklama je bilo od strane SNS-a, SPS-a i DS-a. Moglo se videti pred same izbore veliki broj reklama koji su se emitovali u toku jednog dana.

  7. Da li to znači po REM scenariju da onaj ko se najviše pojavljuje u političkim reklamama pobedjuje na izborima?

  8. Voleo bih da nam cenjeni REM da i uporedo podatke o masi reklamiranja na izborima 2oo8 i 2o12 godine, da vidimo razliku, možda prošla vlast nije dovoljno uložila u svoju samoreklamu na prošlim izborima i ako se to potvrdi nije problem i biračkom telu.

  9. REM je stvarno preterao, imali bi i oni drugi šta da kažu, da su pričali kako treba. Izvinite što ste nas uništavali 12 godina, u kampanji nije potrebno. Njihova kampanja i vodila po sistemu izvinite.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 17. jun 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.