Foto: Pixabay / Free-Photos

Prema istraživanju „Deezer“-a, ljudi su najaktivniji u potrazi za novom muzikom u 24. godini. Čak 76 odsto 24-godišnjaka sedmično sluša deset ili više novih pesama, a 64 odsto njih svakog meseca otkriva pet novih umetnika.

Međutim, nakon toga opada njihova sposobnost da istim tempom prate muzičke trendove, a istraživači kažu da u jednom trenutku to jednostavno prestanu da čine.

Razlozi zbog kojih prestaje potraga za novim pesmama, muzičkim pravcima i umetnicima su zasićenost prevelikom količinom muzike na tržištu (19 odsto), radne obaveze (16 odsto) i briga o deci (11 odsto). Blizu 47 odsto ispitanika poželelo je da ima više vremena za otkrivanje nove muzike, a 41 odsto je izrazilo uverenje da će to uraditi čim budu imali više slobodnog vremena.

„S obzirom na količinu odlične muzike na tržištu nije čudno što se oseti prezasićenost. To često rezultira ‘muzičkom paralizom’ nakon tridesete godine“, rekao je muzički urednik Adam Read.

Osim toga, ovo istraživanje je pokazalo da slušanje poznatih pesama izaziva osećaj zadovoljstva i sreće.