Velika migracija korisnika iz tradicionalnih medija na Internet je započla. Pokazuje to majsko terensko istraživanje agencije GFK (www.gfk.hr) o navikama korisnika Interneta u Hrvatskoj. Naime, iz njega proizlazi da svaki drugi korisnik Interneta taj medij koristi svakodnevno, a dodatnih 36 odsto barem jednom nedeljno.

Velika migracija korisnika iz tradicionalnih medija na Internet je započla. Pokazuje to majsko terensko istraživanje agencije GFK (www.gfk.hr) o navikama korisnika Interneta u Hrvatskoj. Naime, iz njega proizlazi da svaki drugi korisnik Interneta taj medij koristi svakodnevno, a dodatnih 36 odsto barem jednom nedeljno. Međutim, dok je pre dominirao e-mail, kao primarni razlog zbog kojeg se ide na Internet, sada to vise nije tako. „GFK“ ukazuje da se na Internet sve više ide u potrazi za vestima. Prema njihovom istrazivanju, cak 53 % korisnika Interneta lista domaće portale kako bi se informisali o dnevnim zbivanjima, a njih 65 odsto dodatno pretražuje Mrežu kako bi produbili svoja znanja. Alarmantan je to podatak za sve tradicionalne medije, od onih štampanih preko radija do televizije, jer 53 odsto čitaca vesti na Internetu čini publiku od 700.000 građana koji preferiraju besplatne izvore informisnja, a taj je trend posebno izrazen kod osoba mladjih od 24 godine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari