Izrada nove medijske strategije očekuje se tokom ove godine i taj dokument će se više baviti medijima u digitalnom dobu, rekao je juče Saša Mirković, državni sekretar u Ministarstvu kulture i informisanja. On je na forumu „Mediji u Srbiji u digitalnom dobu“, povodom predstavljanja knjige „Evropski mediji u digitalnom dobu“ Ričarda Ruka, istakao da su se stvari od 2011. kada je usvojena prethodna strategija promenile i da zakonski okvir često ne može da prati sve promene u medijskoj sferi.

                       p { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; }p.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

On je dodao i da medijska pismenost treba da ima veću zastupljenost u predstojećoj strategiji, jer je ključna za razumevanje medija i edukaciju mladih u digitalnom dobu.

Ričard Ruk, čiju je knjigu na srpskom jeziku objavila izdavačka kuća Klio, naveo je na forumu da se ljudi nekada nisu videli u gradskom prevozu od novina koje su čitali, ali da toga više nema jer svi čitaju novine na svojim telefonima. On je naglasio i da oglašavanje na televizijama beleži trend opadanja, kao i u štampi, i da će mediji uskoro izgubiti mnogo prihoda. S druge strane, dodao je, oglašavanje na internetu pokazuje brzorastući trend uprkos ekonomskoj krizi.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari