Site name

Agencija Kliping: Moonitoring kampanje na društvenim mrežama

Beli „preleteo“ Vučića na Fejsbuku

Dosad nezabeležena „virtuelna“ popularnost predsedničkog kandidata Luke Maksuimovića, odnosno Ljubiše Preletačevića Belog, nastavila je da obara sve rekorde na Fejsbuku.

8

Piše: B. C.

Beograd 28. mart 2017. 14:15

To pokazuje analiza agencije za praćenje i analizu medija Kliping Fejsbuk stranica predsedničkih kandidata i političkih partija za period od 22. do 28. marta.

Po broju lajkova, Fejsbuk stranica Vojislava Šešelja i dalje drži prvo mesto sa 188.465 sviđanja, ali mu se sve više približava Ljubiša Preletačević – Beli sa 143.204 i trendom rasta od 19.605 sviđanja stranice sedmično. Nakon Šešelja i Preletačevića nalaze se Aleksandar Vučić, Vuk Jeremić, Saša Janković, Boško Obradović i Saša Radulović. Kada su interakcije sa stranicom u pitanju, ubedljivo na prvom mestu nalazi se Preletačević sa čak 361.900 interakcija (sviđanja, komentari i deljenja postova), a za njim slede Vuk Jeremić i Saša Janković, navodi se u izveštaju agencije Kliping.

„Pošto je nakon nedelju dana kampanje prestigao gotovo sve opozicione konkurente po broju sviđanja stranice i broju interakcija, Beli je „preleteo“ i Aleksandra Vučića. Rezultat Fejsbuk kampanje ovog kandidata je još značajniji kada se u obzir uzme činjenica da su svi pratioci, interakcije i doseg organski, odnosno da nisu korišćeni plaćena promocija stranice i sponzorisani postovi, opcije koje većina drugih predsedničkih kandidata koristi“, ističe za Danas Ilija Vučević iz agencije Kliping.

„Iskazano u procentima, od ukupnog broja korisnika Fejsbuka koji su prošle sedmice počeli da prate nekog od predsedničkih kandidata, čak 62,2 odsto je „lajkovalo“ stranicu Ljubiše Preletačevića Belog, a iza njega je Saša Janković sa 11,7 odsto. I kada su interakcije u pitanju, 50 odsto ukupnog broja interakcija sa stranicama predsedničkih kandidata zabeleženo je na stranici Preletačevića, odnosno jednako kao na stranicama svih ostalih deset kandidata zajedno“, dodje Vučević. 

S obzirom da pojedini kandidati nisu fokusirali Fejsbuk kampanju na stranice svojih kandidata, već je većina komunikacije sa pratiocima išla preko stranačkih stranica, bitno je istaći da su po broju interakcija sa stranačkim Fejsbuk stranicama na prvom mestu Dveri, dok je na drugoj poziciji Pokret Dosta je bilo. Po broju sviđanja, stranica Srpske radikalne stranke, sa 201.491 pratiocem, prvoplasirana je među političkim organizacijama, a slede stranice Dveri, Srpske napredne stranke, Dosta je bilo i Demokratske stranke, zaključuje se u izveštaju agencije Kliping.

povezane vesti

komentari (8)

* Sva polja su obavezna

Potvrdite

Slanjem komentara slažete se sa Pravilima korišćenja ovog sajta.

nasa idila

28. mart 2017.

Znaci bitka se vodi izmedju mitoloskih i virtuelnih Srba. Interesantno.

Aleksandar Petrović

28. mart 2017.

Zašto u tabelarnom prikazu nema Radulovića kad bi trebao biti odmah iza Jeremića?

iguman

28. mart 2017.

Glasaci za Vucica nemaju pojma sta je to fejsbuk.

milos

28. mart 2017.

Sve je to samo zahvaljujuci omladine koja ga podrzava!

Zika

28. mart 2017.

Kad bi se racunalo pracenja na fejsbooku Beli bi bio apsolutni pobednik

Milan Stankovic

28. mart 2017.

Fejsbuk je jedno, realnost nešto posve drugo...

Sneža

28. mart 2017.

Deca bar danas znaju kako da koriste net i fb. Lažnih profila koliko hoćeš pa svu da po lajk skupi se..

Ivan

28. mart 2017.

Izbori se ne odrzavaju na fejsu!