A scene from the Netflix series Squid Game.

Netflix

Netfliks regrutuje učesnike za rijaliti TV emisiju inspirisanu njegovom najpopularnijom serijom svih vremena, Squid Game (Igra lignje).

Međutim, neće se voditi borba na život i smrt, kao što je prikazano u južnokorejskoj distopijskoj drami.

Umesto toga, 456 učesnika iz celog sveta takmičiće se u igrama u kojima „najmanje srećni idu kući praznih ruku“, bez nagrade od 4,56 miliona dolara.

U sredu je platforma objavila da će njena nova serija od 10 epizoda – Squid Game: The Challenge (Igra lignje: Izazov) – ponuditi „najveću novčanu nagradu u istoriji rijaliti TV-a“.

„Učesnici će se takmičiti u seriji igara inspirisanih originalnom emisijom, uz neke iznenađujuće dodatke.

„Njihove strategije, savezi i karakter biće stavljeni na test u eliminacionim borbama“, dodaje se.

Učesnici moraju da imaju najmanje 21 godinu i da govore engleski.

Snimanje bi trebalo da počne 2023.

Broj od 456 takmičara je simboličan – u televizijskoj seriji je isti broj igrača, a njen glavni protagonista Seong Dži-hun se takođe naziva Igrač 456.

U seriji, grupa od 456 ljudi, prezaduženih i očajnih, uvučena je u igru preživljavanja u kojoj imaju šansu da odnesu kući 45,6 milijardi korejskih vona (39 miliona dolara) ako pobede u nizu od šest igara.

Kvaka?

Ako izgube, umiru.

Igre su sasvim proste – dečje razbibrige koje su igrali dok su odrastali.

A iznenađujući kontrapunkt između nevine dečje igre i nasilnih smrti naveli su gledaoce da napeto prate radnju.

Drži rekord kao Netfliksova najpopularnija serija svih vremena, a strimovalo ju je 111 miliona korisnika u prvih 28 dana od početka emitovanja.

„Trebalo je 12 godina da emitujemo prvu sezonu Squid Game. Ali bilo je potrebno samo 12 dana da postane najopularnija Netfliks serija do sada“, rekao je režiser, pisac i izvršni producent serije Hvang Dong-hjuk.

Netfliks se suočava sa nizom problema: od pojačane konkurencijom u striming servisima do gubitaka zbog podizanja cena i odluke o napuštanju Rusije zbog njene invazije na Ukrajinu.

U aprilu je Netfliks pogodio nagli pad pretplatnika, a procena je da će se trend nastaviti.

Sve to je uticalo na pad tržišne vrednosti kompanije za više od 50 milijardi dolara.


Pratite nas na Fejsbuku, Tviteru i Vajberu. Ako imate predlog teme za nas, javite se na [email protected]

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari