CarGo Batler servis u novom ruhu: Predstavljamo novi dizajn i nove funkcionalnosti 1Foto: promo

CarGo Batler predstavio je danas novi dizajn i unapređene funkcionalnosti koje korisicnima omogućavaju povećanu vidljivost restorana i lakšu navigaciju kroz različite kuhinje. Ovaj novi moderan servis deo je Car:Go super aplikacije, a od sada u novom ruhu je lakoća korišćenja aplikacije podignuta na maksimum uz pretragu restorana po imenu i po tipu. Prema rečima Strahinje […]

CarGo Batler predstavio je danas novi dizajn i unapređene funkcionalnosti koje korisicnima omogućavaju povećanu vidljivost restorana i lakšu navigaciju kroz različite kuhinje.

Ovaj novi moderan servis deo je Car:Go super aplikacije, a od sada u novom ruhu je lakoća korišćenja aplikacije podignuta na maksimum uz pretragu restorana po imenu i po tipu.

Prema rečima Strahinje Devića, generalnog tehničkog direktora kompanije CarGo Technologies, CarGo Batler izdvajaju najmoderniji dizajn, intuitivna navigacija, ali i velika ponuda ekskluzivnih restorana.

„Podelili smo restorane po kuhinjama – od domaće, meksičke, azijske i drugih. Dodatno smo uveli i opciju ’nearby’ koja omogućava pretraživanje restorana u blizini, što je posebno važno za one koji bi sami pokupili svoju porudžbinu. Uskoro će biti moguća pretraga i po artiklima, ali biće i drugih inovacija, jer je ovo samo početak razvoja najjačeg domaćeg brenda u sektoru dostave”, rekao je vodeći um ovog tima domaćih inženjera.

Generalni direktor CarGo Batlera Nikola Aćimović ističe da CarGo Batler izdvajaju potpuno novi restorani, različiti ukusi, ali i neverovatni popusti do čak 50 odsto na hranu i dostavu.

„Prvo rešenje aplikacije napravljeno je u periodu vanrednog stanja sa jednim ciljem da što pre omogućimo ljudima da bez izlaska iz kuće obezbede obroke za sebe i svoje porodice. Nakon pola godine poslovanja, sa jednostavnijom, savremenijom i lepšom aplikacijom želimo da se dodatno zahvalimo svim korisnicima na ukazanom poverenju. Zajedno smo prošli kroz najgore i zato je sada vreme za najbolje”, istakao je Aćimović.

Pored toga, direktor Batlera naglašava da su proširili radno vreme zbog svojih korisnika i da je sada radno vreme Batler servisa od 9 ujutru do 23.30 časova svakog dana u nedelji.

Proces plaćanja, poručivanja hrane i dostave potpuno je transparentan. Korisnik od samog početka svoje porudžbine jasno vidi u kom je procesu priprema hrane, za koliko će biti dostavljena, a korisnički servis odgovara na poruke u rekordnom roku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari