Dana 13. februara u gvožđari „Tri O“ u Aranđelovcu kupio sam robu u vrednosti 7 080 dinara. Pošto je prodavac provukao moju DINACARD karticu kroz aparat, čekali smo 10-15 minuta, ali račun se nije pojavio. Robu sam platio gotovinom. Međutim, na izveštaju od 6. marta iz banke EFG u kojoj imam tekući račun, stajalo je da mi je 14. februara sa računa skinuto 7 080 dinara. Od tada svaki dan idem u banku i u firmu „Tri O“, a oni samo prebacuju odgovornost na onog drugog. Direktor u EFG štedionici rekao mi je da je proverio i utvrdio da je transakcija izvršena, da su pare skinute sa mog računa, ali nisu uplaćene na račun firme „Tri O“. Takođe mi je rekao da oni ne mogu da utvrde gde su pare otišle i da ja mogu da popunim formular za reklamaciju. To sam i učinio, ali ne znam koliko ću morati da čekam dok oni to ne reše.
U međuvremenu u firmi uzimam slobodne dane da bih išao u banku, ne mogu da podignem svoj novac, a oni mi na računu vode minus na koji plaćam kamatu. Šta još reći o banci koja naplaćuje sve svoje usluge klijentima, koja skine pare sa računa, a posle toga ne čini ništa da to ispravi?