Starija gospođa u Tehnomaniji (kriminalistička priča)

Ostavite komentar


  1. Da li to znači da i mašinu za pranje sudova i veša treba da probamo u prodavnici?

  2. Sirota gospođa. Građani ove zemlje služe za iživljavanje svakome kome to padne na pamet, od prodavaca pa nadalje. Zaštita ne postoji. Posle ove njene priče neće me Tehnomanija videti, to je sigurno.

  3. Stvarno ste specijalisti da pisete tendenciozne i hejterske clanke. Pa bar 4 ako ne i 5 puta ste ponovili rec „velelepna zgrada“ te firme. Sluzba za reklamacije ovako ozbiljne i jake firme sigurno nece da se bruka za tricavih 330 evrica kolika je prodajna cena te diskutabilne desktop masine, i smatram da je iole bilo osnova za reklamaciju da bi sigurno bila usvojena reklamacija.Puna podrska Tehnomaniji u izgradnji novih prodajnih mesta sa jos velelepnijim objektima i ljudstvom.

  4. Tehnomanija je firma koja ima najgori odnos prema potrošačima i obavezi da prodaje ispravne i provereni proizvod.
    Naime pre godinu i po kupio sam veš mašinu Candy i odmah po uključenju utvrdio da je ista neispravna jer tokom rada stvara nesnosni buku. Svi pokušaji da se ovaj problem reši bili su uzaludni… Čak je i serviser koji je dosao da proveri istinitost navoda mojoj supruzi rekao Ugasite mašinu ništa vas ne čujem???
    Mašina je u garaži. Nikada nije stavljena u funkciju, a mojih 47000 je propalo
    Neka vam je svaka čast Tehnomanija. Bolji bi vam bio naziv bioTehnomanijak.
    Ime , prezime i adresa poznati ovoj neugledno firmi. Mogu je pročitati sa prijave nesaobraznosti.

  5. Uzasna firma za izbegavati u najsirem.. Daleko im lepa kuca i gazda (Vucic…). Malo sta on ne drzi, pokupovano skoro sve. Treba se cuvati ovakvih i slicnih prevaranata koji se kriju iza zakona procedura,pravila i sl neljudskih odnosa.

  6. Iz ličnog iskustva tvrdim da je „tehnomanija“ najlošija firma što se tiče odnosa prema mušteriji. Ja sam imao probleme sa kupovinom veoma skupih uredjaja. Vrednost je bila oko 200.000 dinara a dobio sam lap top bez optičkog uredjaja iako je na sajtu i njihovom predračunu stajalo da ga ima. Dobio sam i tv koji je korišćen i izgreban! Skoro da je nemoguće bez suda ostvariti reklamaciju, ali na to oni i računaju, da narod diže ruke a oni se bogate! Nikad više kod njih!!!

  7. Poznati je čija je Tehnomanija i da su banditi.
    Žao mi je gospođe. Inače da neko u Holandiji ženu od 65 godina nazive „starijom“ bio bi kažnjen. U ovoj zemlji je prosečni životni vek žene 88 godina i uvreda je nazvati starijim nekoh od 65 godina. A ova žena samu sebe naziva starijom. Toliko o kulturnoj i socijalnoj izvitoperenosti u Srbiji koju ovaj režim svakodnevno hrani. Pa tako žene od 50 godina nazivaju staricama, babama i slično.

  8. Jadno, bedno i sitni-šićardžijsko pomašanje Tehnmanije.
    U prodavnici verovatno imaju kamere. što ne puste snimak kupovine, tu bi se videlo na koji način je prodat računar, i da li je nalepnica bila cela ili ne.
    A da ne govorimo o drugim bednim razlozima kojim su pokušali da pokriju svoju brljotinu.

  9. To se slično desilo i meni pri kupovini laptopa. Serviser je posle skoro 3 meseca napisao da neće da popravi računar jer je neka utičnica bila polomljena (a u tom stanju je i kupljen laptop). Posle tužbe sudu su nadležni pristali da poprave laptop.

  10. bez reči. mogu da nam uvale svašta, kupac sigurno neće otvarati laptop da vidi da li su sve nalepnice cele. zašto stavljaju u promet neispravnu robu? da li za to postoji neka kazna? gospođi bi trebalo da vrate novac ali i da plate kaznu jer prodaju neispravnu robu.

  11. Racunar kupujem iskljucivo polovan u servisu! Profesionalci odrade sta treba, stvar radi i imam njihovu podrsku u svakom trenutku! Velelepne radnje su za neupucene.

  12. Što ne proverite zašto je tehnika kod nas skuplja nego u evropi, a bogami i slabijeg kvaliteta i šta bi sa pričom o monopolu na tržištu elektrouređaja?
    Tresla se gora rodio se miš, a nas i dalje šišaju.

  13. Imam slično iskustvo. Završilo se dobro po mene uz viku i dreku s moje strane naravno.

  14. Често чујем сличне приче, срећом нисам код њих често куповао. Особље које ради тамо је често нерасположено или нестручно, а и цене су доста високе. Хвала али радије не бих тамо куповао.

  15. Takvih slučeva sa Tehnomanijom ima koliko god hoćete. Ne samo sa računarima, već sa svom robom. Lakše im je i mnogo jeftinije napisati da uredjaj oštećen (mada nije), da se neispravno rukovalo i sl. i tako odbiti opravdanu reklamaciju. Držao sam servis računara od 1993. tako da znam šta pričam, nisam gospodja od 65 godina koja se ne razume u materiju. Dok je postojao Emmi i dok ga Tehnomanija nije kupila kao i WinWin, sve reklamacije su se promptno rešavale na sveopšte zadovoljstvo. Nije se čekao zakonski maksimalni rok i nije bilo bezobraznih i neoprevdanih odbijanja reklamacija.

  16. ovaj odgovor Tehnomanije na kraju, ova neumesna slatkorečivost posle svega – tu ste tek pali na dno! Neprevaziđeni slatkorečivi cinizam.

  17. Kako je moguce da se kao nov, prodaje koriscen racunar? Valjda je trebalo da bude oznacen kao polovna roba…

  18. Ja sam u Gigatronu cekao mesec dana da mi zamene tek kupljenu tastaturu. Zamenilil su je bukvalno poslednjeg dana isteka roka.

  19. Evo mislim da sam sada poslednji put pomislio da ću ikada uci u Tehnomaniju i njihove sestrinske firme koliko god da ih je.

  20. Normalno, kada je priča došla do novina, onda sve može. Zna se čija je firma, i ja i svi moji prijatelji je daleko zaobilazimo. Ima manjih firmi, koje su skroz korektne, i koje bi bez pogovora ovo zamenile. A gospođa, da je malo informisana, ne bi kupovala direktno u prodavnici, nego online, pa bi mogli da je povuku za rep.

  21. Od zastite potrosaca nema nikakve vajde. Provereno. Ubede vas da ne znate da hodate u patikama, da ne znate da rukujete madinama za ves i sudje kao da ne to atomska fizika. Sram bilo i prodavce i navodne zadtetnike gradjana. Iz iskustva pricam.

  22. Zasto da ne ali najbolje je obavezno pozvati njihov ovlasceni servis da oni raspakuju, ugrade, prikljuce i probaju da li sve funkcionise. Mislim da je to najbolji nacin, mada i ti ovlasceni servisi je pitanje ko su i sta su jer je prodavac duzan da obezbedi servis i prijavi da je to njegov servis, a da li je dobar ili nije prodavac ne kontrolise. Ma fantastican je taj zakon o zastiti potrosaca. Ziveli

  23. Bagra, jedna neotesana.
    Tako i za patike u svim prodavnicama sportske obuće neće nikad prihvatiti reklamaciju.

  24. Ovo je svakako dobra reklama za Tehnomaniju…..tj. izbegavanje „iste“ u širokom luku….ali mi nikako da naučimo….

  25. Slična situacija mi se desila u Tehnomanija. Kupila sam online paročistač kome su nedostajali nastavci. Jasno su se videli tragovi korišćenja. Neko ga je vratio bez svih delova i oni su ga ponovo prodali bez provere. Mesec dana sam se dopisivala i Raspravljala se korisničkom podrškom i na kraju su mi vratili novac.

  26. Propala firma, da nisu bate prvorođenog firma odavno bi u stečaj otišli…

  27. Isti slučaj sam imao u Gorenje Studio u Nišu, isporučili mi TV na kućnu adrese, ja potpisao, TV neispravan. Istog dana vraćen u maloprodaju, kupac kriv. Oprez prevaranti.

  28. Strasno. Tehnomaniju zaobilaziti u sirokom luku. Jos pre 6-7 godina su mi rekli da ne primaju reklamacije. Mogu da zamislim kakvi su danas.

  29. Te racunare sastavlja ko zna ko i ko zna u kojim uslovima. Uvek da bi se postigla jeftinija cena jedna ili vise komponenti su slabijeg kvaliteta (npr ako je stavljen procesor od 20000 onda sve ostalo mora biti zajedno 17000 uz cenu iz ovog slucaja, sto je nemoguce uz kvalitetne delove). U sustini te konfiguracije su macka u dzaku. Nadjite coveka koji ce Vam sastaviti konfiguraciju od delova bez ikakvih nalepnica. A o spomenutoj kompaniji necu jer sam se i ja natezao sa njima vise meseci – bez uspeha.

  30. Bežite ljudi od Tehnomanije, taman da su im cene upola od ostalih i garancije duže. Govorim ovo iz ličnog iskustva.

  31. Mene su tako vitlali za neku tastaturu koju su klinci kupili. I kad su svi rokovi prošli smilovali su se da je zamene jer je bila neispravna. Onda sam ja njih zezao dobra dva sata u radnji i isprobao sve raspoložive tastature dok nisam naišao na ispravnu. I nikad više nisam ušao u njihove radnje i ne kupujem ništa kod njih. Totalni prevaranti.

  32. Tehnomanija ( a i ostali) rade ono što im država dozvoljava da rade. Zakoni se primenjuju selektivno ili se ne primenjuju uopšte, tzv. udruženja potrošača ničemu ne služe osim da se par nesposobnih, neradnih likova udomi do penzije negde, a većina građana nema novca za advokate i sporove. Inspekcije gluve, neme i slepe. Ne znam da li mi je teže palo ono kroz šta je ova gospođa prošla ili krajnje ološki odgopvor Tehnomanije koji je ovde takođe prenet, gde oni glume neku poslovnost i empatiju nakon što su izmaltretirali, izvređali i iscedili mušteriju. Kao, sad će oni njoj da izađu u susret, a maltretirali ženu bez ikakve potrebe, suprotno zakonima i dobrim poslovnim praksama. Banda najobičnija.

  33. Slicnu situaciju imao sam i ja sa reklamacijom pegle. Doziveo sam niz neprijatnosti i podsmeha prodavaca tehnomanije. Morao sam vise puta da dolazim u prodavnicu i da molim da mi se da bilo kakav rok zamene, odnosno kada ce mi zameniti proizvod. Prodavci su drski, spori, neljubazni i sta ih god pitate nista ne znaju. Sada je proslo 40 dana od kad sam reklamirao proizvod i isti jos uvek nije zamenjen. Kontaktirao sam call centar gde sam dobio informaciju da ce me neko iz firme kontaktirati i naravno nista.

  34. U ovom slucaju samo sud! Pa neka vide sta je skuplje .Pazi odgovor ,zapisnik o ostecenju, tj uraditi pregled robe u prodavnici a radi se o slot memoriji . Stidi se ako imate obraza.

  35. Prodali mi popravljanu indukcijsku plocu.Nisam obratio paznju.Posle dva meseca desio se neki kratki

  36. Kao sudski veštak radio sam veštačenje raspadnute peći na pelet “Alfa“ Vranje, jer je takvu proceduru zahtevao prodavac. Nakon toga, kupcu su vraćene pare i to čak uvećane za troškove veštačenja. Ne bih da navodim vodu na svoju vodenicu, ali to je jedini ispravan put kako izaći na kraj sa nesolidnim prodavcima.

  37. Neke velelepne prodavnice služe za šetnju i razgledanje; uređaji de kupuju drugde.

  38. Gospođo, uzmite svoj novac i kupite kompjuter u nekoj drugoj prodavnici.

  39. Iz ličnog iskustva i iz iskustva meni poznatih ljudi mogu da potvrdim da je Tehnomanija pre svega sinonim za prodaju neispravnih uredjaja
    Meni je usisivač „crkao“ nakon mesec dana. Srećom, pa su mi odmah vratili novac. Jednim prijateljima se desio peh da im se neispravan TV na kraju slomio u transportu i nisu uspeli da ostvare reklamaciju. Uzas. Obavezno ih treba izbegavati jer vrlo lako moze da vam se desi slicna situacija.

  40. Da nije stigla priča do novina, gospoda bi verovatno mogla da se nateže sa njima po sudu dok taj računar ne postane obezvređen da može da ide pravo u otpad

  41. Meni se isto desilo sa on line kupovinom. Kurirska sluzba mi dostavlja tablet. Potpisujem zapisnik i otvaram tablst, kad ono naprso ekran. Kurir nece da preuzme na sebe da je doneo takav tablet, Prodavac kaze da je Kurir kriv… Vrzino kolo od 2 meseca sa opomenom pred tuzbu gde su momentalno uplatili novac na moj racun. Takve stvari nilad vise on line.

  42. Slična situacija, ista prodavnica, sa gorenje mesoreznicom, sa stanja poslednja da je otvorimo polomljen klizač poručiće drugu… Prošlo 3 nedelje nema javljanja, odem kod njih jer su mi blizu, proveriće, javiće, kad stvarno sutradan imaju mesoreznicu. Odem i kasirka sva bitna da cena više nije ista nego viša, rekoh nije moj problem… Reši šef da razlika ide na njihov račun i reko hajde da otvorimo kad ono korišćena masna na slaninu se oseti….Pogledam onog mladog šefa on nije mu jasno kako se to desilo… kiselo se nasmejem i kažem da me kontaktidaju kad dobiju ispravnu novu…. kroz par dana stigla, nadavno opet otvaramo čak i nož skidam da slučajno nije zupčanik oštećen i preuzimam uređaj. Kad ste u mogućnosti otvorite i isprobajte…. Nisu profesionalni koliko su jaki i ti zakoni ih štite a nas potrošače vozaju kako stignu….

  43. Hteo sam da kupim veš mašinu pre neki dan i kada su mi rekli da to što vidim izloženo, to je to od lagera. Kada sam upitno podigao jednu od obrva prodavačica je dodala: “ i prevoz je vaš“, „Ne radite isporuku“ rekoh, „Nažalost, trenutno ne“
    Upitah da li postoje određena zaštita, fabrički stiropor ili kutija ona izgovori: “ Ne brinite, sve će to lepo biti umotano u streč foliju“
    Hvala, – vrata.

  44. Pa ko je toliko neobavesten da kupuje u njihovim prodavnicama. Znate li vi ljudi ko je vlasnik ? Isti onaj sto drzi Win Win sa kojim imam veoma lose iskustvo. Zaobilaziti ih u sto sirem krugu, po mogucstvu velikom ko zaobilaznica oko Beograda.

  45. Ja sam mali čovek, nemoćan da promenim nepravdu. Jedino što mogu je da nikada ništa više neću kupiti u tehnomaniji. Toliko od mene.

  46. Država bez zakona. Tzv. Udruženja za zaštitu potrošača formirala mafija da narodu zamažu oči. Za šta god im se čovek obrati, nema pravo. Uvek zakon na strani velikih firmi.

  47. Moje iskustvo sa tehnomanojom. Kupio sam Tv. preko vebsajta i nisam bio kod kuće kada su ga isporučili mom sinu , i kada smo ga sutradan uključili ekran je bio polomljen, a njihova služba za reklamacije nije radila u subotu popodne, a u ponedeljak su nam objasnili da je prošlo više od 24h. od isporuke i da se reklamacije takve vrste više ne uvažavaju!

  48. Ja sam od ovog olosa izvukao novac tek posto im je otisla trzisna inspekcija.

  49. Najpošteniji trgovci su šverceri tehnike iz Madjarske. Takva vremena došla.

  50. Taj zakon o zastiti potrosaca je donesen da bi se zastitili prodavci i krupan kapital na stetu gradjana koje ova drzava gazi i ponizava na svakom koraku. Bivsa vlast je iskljucila inspekciju i prebacila na agenciju za zastitu potrosaca. Kada se zalite njima, oni upute zahtev prodavcu robe da se resi problem, ali posto su njihova ovlascenja na nivou kulurno umetnickog drustva, trgovci to ignorisu. Tek onda mozete da se zalite inspekcijskim organima kojima je takodje ukinuto dosta izvrsnih ovlascenja, i da cekate mesecima resenje problema. Logicno, vecina ljudi digne ruke i kupi nov uredjaj proklinjuci dan kad su usli u tu radnju.

  51. Vrlo slično iskustvo imala sam u Gigatronu! Sve te i takve firme odlično su SEBE zaštitile protiv bilo kakve reklamacije, a kupca potpuno obezvredili. Oni imaju svoja pravila i za njih ne važe pravila o Zaštiti potrošača. IZBEGAVAJTE IH!!!

  52. Najgora i najskuplja kompanija za tehniku u Srbiji !!! Treba ih izbegavati !!!

  53. Ta firma prodaje pokvarenu robu. Isto smo prošle i ja i moja koleginica.

  54. Sve je vise takvog ponasanja. Nesrecni covek nema kome da se obrati. Nadlezni se proglasavaju menqdlezni policija za kradju vateogasci za pozar lekari za zdravlje. Dno. Da je pravde gospodja bi o tresku tehnomanije trebala 10 dana u banju na oporavak a ono bi bili kaznjeni da se nebi oporavili za 100 godina. Ovako udri po potrosacu i koga briga. Zamisli pameti ona da nadje it strucnjaka i da radi ekspertizu. Uzas.

  55. Nije jedina koja se nasla u hororu.
    Preporuka: ne kupujte u maniji ako sebi mislite dobro.

  56. Na žalost, ovakvih priča o Tehnomaniji ima više. I sam sam doživeo neprijatnost za mnogo manje novca. Isporučili su mi polomljen ventilator. I pored reklamacije, slanja fotografija uređaja, pakovanja u kome je došao, odbili su da ga zamene. Kada su mi saopštili da treba da čekam 30 dana da se oni smisle šta da rade u vezi uređaja koji košta 4000 dinara, odustao sam. Zanimalo ih je samo da zvanično potvrdim da odustajem. Zamislite da sam kupio na primer pokvaren televizor ili veš mašinu. Toliko o „mestu gde se kupuje tehnika“ i gubi obraz. Naravoučenije: tražite da uređaj pregledaju i uključe pred vama, ako je to moguće ili se pomolite bogu da vam stigne ispravan.

  57. Skoro ista stvar mi se desila u slavnoj Tehnomaniji samo je u pitanju bio frižider. Nakon silnih peripetija jedva sam iščupao deo novca. To nije firma, to je zločinačka organizacija koje se treba kloniti.

  58. Tehnomanija je sramota.Bio sam tamo da kupim wireless signal booster,i radnica otvori kutiju a ono kutija prazna.Od tad nisam više ušao u Tehnomaniju.A tek sad neću kad sam ovo pročitao

  59. Sledeći put kupite računar u maloj porodičnoj radnji i sve će biti u redu.

  60. Imala sam slican problem sa usisivacem ali nisam ostvarila svoja gradjanska prava,bacila ga u smece posle cetiri meseca koriscenja.

  61. Slika i prilika države u kojoj živimo, države kriminalaca, država bez zakona, pravde, zaštite čoveka u svakom segmentu. Država po AV uređenju.
    Glasali ste, setite se!

  62. Tehnomanija – jedinstveno iskustvo kupovine. Za gospođu i nezaboravno.

  63. Vaši prodavci sigurno poštuju procedure ali su vam procedure govnarske kao i vaša politika poslovanja. A moj ružan rečnik je usklađen sa temom i „jedinstvenim iskustvom kupovine“ koje su, na nesreću, iskusili mnogi koje znam. Sram vas bilo.

  64. Jadna gospođa!
    Nadam se da će neko stati na put tim prevarantima. Moj zet je kupio mob7oni telefon, prestao je da radi nakon 2 meseca, reklamacija nije priznata a telefon još otplaćuje u Eurobanci. Ja sam oktobra kupuo telefon, u martu je orestao tač sa radom, odneo sam da reklamiram i dobio odgovor da je prvostepena reklamacija odbijena. Zvao sam i Beograd, ali uzalud. Par dana kasnije zvali su me da podignem telefon u Nišu, 100 Km od mog mesta, sa odgovorom da je otklonjen kvar. Dva dana nakon toga tač opet ne radi.
    Ako iko kontroliše kriminalce, mogao bi i njih da iskontroliše. Ne poštuju ni Zakon o zaštiti potrošača, ni čl.90 Ustava RS. Rekli su mi da ih tužim.

  65. U Italiji u roku od sedam dana možete da zamenite neispravan uređaj u radnji gde ste ga kupili, bez obzira na garanciju. Isto tako možete da zamenite ispravan uređaj za neki drugi uređaj. Novac morate potrošiti u toj prodavnici. Kupim navigator koristim ga i zatim zamenom za mikser…

  66. Moze im se, ova vlast je napravila takav zakon o zastiti potrosaca koji odgovara prodavcima, na zalost.Licno sam imao problema sa televizorom i trotinetom, ne vredi, nista im ne mozes.Mafija samo takva.

  67. Koliko vidim ne da nisam jedini kako sam prvobitno mislio, nego je izgleda pravo čudo kako sam imao „samo“ jedan problem s’obzirom da sam kupio 6 aparata za novi stan. Da skratim rerna je stigla sa krivim vratima. Prva reklamacija naravno nije urodila plodom jer su me odmah preusmerili na servisera candy-ja, koji je na osnovu mojih fotografija i snimaka napravio ekpertizu kako je uredjaj ispravan i u skladu sa fabričkom deklaracijom, vešto izbegavajući odgovor na pitanje da li su vrata kriva a ne da li je uredjaj ispravan. I onda kada sam konačno odustao o reklamacije, slučajno svratih u istu prodavnicu Tehnomanije u kojoj je i gospodja iz članka imala neprijatnost i podnesem novu reklamaciju, iskreno više iz dosade nego iz nade da će se nešto rešiti. Stiže kroz par dana odgovor kako je uredjaj fizički oštećen i kako ne mogu da prihvate reklamaciju, ne treba reći da je druga ekpertiza izvršena na osnovu isti onih fotografija iz prve reklamacije. Onda sam ih očepio, skontali su da moraju doći, bio je majstor o trošku tehnomanije i utvrdio da je sve u skladu sa fabričkom deklaracijom. To bi bila jedna kratka horor priča iz Tehnomanije, tamo više nikad kupiti neću ni baterije za daljinski.

  68. Uvek treba probati sve pre nego što se kupi. Ja sam pre oko 2 meseca kupila neke zvučnike za kompjuter koje sam platila oko 10.000 dinara i bass je radio, ali od 2 pomoćna zvučnika (poznatija kao sateliti) jedan je radio, jedan nije. Dakle 1 satelit nije radio tj. jedan pomoćni zvučnik drugim nazivom. U reklamaciji sam rekla da jedan zvučnik radi a jedan ne radi. Rekli su mi, biće poslat u beograd na proveru, i da moram da čeka. 30 dana da se obavi reklamacija. Poslat je u beograd i poslali su mi sms poruku: „Vaša reklamacija je odbijena.“
    A niti su stavili razlog niti ništa zašto je odbijena reklamacija. Objasnila sam prodavcu da zvučnike nisam testirao pri kupovini i da kada sam ih odnela kući i testorala, od 2 satelita 1 nije radio, 1 jeste. Rekli su mi (pošto su mi vratili zvučnike u maloprodajnoj radnji da ih preuzmem) pitao sam ih zašto su mi ponovo vratili neispravne zvučnike? Ne trebaju mi polu ispravni zvučnici? Rekli su da će oni zahtevati da mi zamene zvučnike sa novim, a to se nije nikada desilo. I od tada uvek tražim da proverim ispravmost kupovnog predmeta pre kupovine. Jer trgovcima je cilj da zarade a to da li je ispravno ili nije to se njih ne dotiče. Uvek proverite ispravmost pre kupovine.

  69. Do sada Sam Imala srece. …Ali verujte mi, od ovog momenta ..insistiracu da na licu mesta“ strucnjaci“ „odrade svoj deo posla…da li kupujem krs Ili nesto sto bi trebalo da je nov0!?

  70. Segedin je zakon. A ako vas mrzi postoji gomila likova koja će vam isporučiti po želji svu tehniku. Ispravnu, sa overenom garancijom, jeftinije.

  71. Sram vas bilo. Nikad nista id vas kupiti vide necu, pa makra platio vise na drugom mestu.

  72. Imam slicno iskustvo sa usisivacem stan od 32 kvadrata dva puta usisan treci put se vec pokvario ali sam uspela da vratim novac jer nisam htela vise da kupim kod njih.

  73. Iz ličnog iskustva znam da je reklamacija na kupljenu tehničku rubu u „Tehnomaniji“ i „Gigatronu“ mlaćenje prazne slame. Prodavci se igraju dileja (što verovatno i jesu), a neko, viši od njih, čini sve da kupac ne bi dobio drugo tehničko sredstvo ili novac, dno dna

  74. Tehnomanijaci uglavnom nisu ovlašćeni da servisiraju uređaje koje prodaju, pa ih neovlašćeno „ispituju“. Ne smeju ni da ih zadrže, a kamoli da otvaraju. Samo im to napomenete i vraćaju novac, ali ne odmah. Problem je i što u reklamaciji napišu da je uređaj oštećen umesto otvoren, malo korišćen itd. Kažu da tako moraju! Ptevaranti teški! Ne bih uzela njihovu robu ni besplatno – ko zna gde je sve bila! Jala firma kad čim uđeš vidiš koliko je sati: red za reklamacije je pet puta duži nego red za kupovinu!

  75. Kada sam i sam imao problem sa Tehnomanijom, u tržišnoj inspekciji su mi rekli da se naoružam strpljenjem, jer svaki dan imaju bar po 50 prijava protiv Tehnomanije..Pravnik mi je savetovao da se ne upuštam u sudski spor sa njima, jer iako ću ih dobiti na sudu, nijedan zakon za njih nije obavezujući. A onda sam izguglao vlasnika Tehnomanije i shvatio da tamo više neću ući nikada..

  76. Komentara nema jer prevaranata na svakom ćošku i u svakoj oblasti.Kapi Dijabetox isto kupila ,ne odgovaraju ,neće da vrate ni kapi ni pare a kad.sam kupovala sve može PREVARA.!!!

  77. Tehnomanija .. zbog ovoga. Zbogom za uvek. Ne bi od vas sada kupio ni da je dzabe. Sram vas bilo.

  78. Au! Pa ja s punim poverenjem i odlazim u Tehnomaniju i kupujem, baš da bih izbegla takvo maltretiranje, kakvim smo neretko bili izloženi proteklih decenija. (Mi smo u uglednoj trgovinskoj kući kupili nov telefon u kojem su bili memorisani tuđi brojevi). Doduše, zamenili su ga bez mnogo buke. Preporučujem Tehnomaniji, ukoliko žele da sačuvaju ugled, da sve uređaje, bilo koje vrste koje se kod njih kupe, otpakuju i montiraju njihovi prodavci ili isključivo ovlašćeni servisi. Ovo je strašno.

  79. Slicno iskustvo pre oko 6 godina. Zato sve kupujem u Tehnomediji. Njihova sluzba za reklamaciju je vrhunska. Pokvario mi se usisivac 5 meseci posle kupovine. Bio je petak kad sam ga odnela u radnju da reklamiram. Preuzeli su, popunili prijavu i opis kvara i rekli mi da posto ide vikend, dok ga posalju u servis, verovatno ce mi javiti do sledeceg petka sta je u pitanju. Ostavila sam broj mobilnog. U utorak sledece nedelje, znaci posle 3 radna dana su me pozvali iz radnje da preuzmem nov usisivac, posto su u servisu konstatovali da moj ne moze da se popravi. Odusevljena sam njihovim odnosom prema kupcima.

  80. Neću da se osvrćem na konkretne slučajeve kupovine u Tehnomaniji, ali ja nisam imao negativnih iskustava sa neispravnom robom pa stoga ni sa reklamacijama, ali hoću da pohvalim WinWin sa mojim pozitivnim iskustvom od pre 5 godina kod kupovine računara i monitora za moj radio klub. Mi smo imali specifične zahteve, jer zbog rada uređaja na visokim frekvencijama novi računari i monitori koje smo kupili resetovali su se a monitori su gubili sliku. Otišao sam do vlasnika (da ispravim „NikM“, „teodoru“ i „LoLu“, nije A.Vučić, to ste negde pročitali pa spinujete) i na iznesene naše probleme pozvao odeljenje na Novom Beogradu (blok 24) kojima je dao nalog da odnesemo sve što nam treba, istestiramo i preuzmemo ono što nam odgovara. Pošto su konfiguracije koje su bile napouzdanije za naš rad bile jeftinije od prvih, ponudili su da nam vrate višak uplate! Mi nismo uzeli novac nazad već smo uz malu doplatu uzeli još neke potrepštine za naš radio- klub. Samo sam hteo da ukažem da nije sve tako crno, mada sam siguran da sve zavisi od osoblja u prodavnicama, pa bogme pomalo i od nas.

  81. Iste smo sudbine,meni se isto to desilo samo je upitanju bio laptop od 600e.

  82. Zna se za Tehnomaniju da odbija kupce prilikom reklamacija. Takođe se zna da je pod zaštitom državnog režima. Imate dosta manjih firmi koje su korektne i daleko poslovnije.

  83. … ova priča o kupovini tehničke računarske opreme u samposlugama ili online prodavnicama, mnogo me podseća na „Čovek po imenu Uve“ od F. Bakmana…

  84. Odgovor PATRON: Neće da se bruka za 330 tričavih evrića, kako Vi kažete. Iz ličnog iskustva brukaju se i za daleko manje pare u mom slučaju za 8990 dinara

  85. Onog trenutka kada im date novac, ne postojite za ove prevarante i bitange. Ostaje samo da se nadate da ce placena roba da bude ispravna. Krajnje bezobrazan odnos prema kupcima, osetio sam na svom novcaniku. Sada kad vidim njihovu reklamu, zaobudjem i idem gde njih i njihovih naslednika winwin i emmi nema. Kod njih nikad vise

  86. Nikada nista ne kupovati u Tehnomaniji prodaju neispravne uredjaje i eksponate kao nove

  87. Šta mislite koliko takvih ljudi ima prevarenih….to rade iz direkcije sa šefom radnje….ja radio kao prodavac kod pomenutih…..

  88. Prevaranti u vlasnistvu vucicevog brata kod njih sam imala 3 reklamacije,sve su odbijene posle 45 dana,razmisljala sam se da ih tuzim ali skuplja dara nego mera,nesa roming i vuckov batica drze 3 firme tehnomaniju,win win i emmi gde god da kupite,sve je isto a ukucajte na apr ko im je ovlasceni servis i koja mu je delatnost.Lopovska prica,naravoucenije ne kupovati tamo.

  89. Pretraživač: Kontrolni servisi prodavaca tehničke robe! Efektiva

  90. Nije to samo ova gospođa doživela kod Vas. Ja sam kupila usisivač samsung u vašoj prodavnici u Loznici. Kada sam počela koristiti četka je bila ostećena nije se mogla menjati funkcija sa poda na tepih. Odmah sam došla za reklamirati ali taj deo nije pod garancijom. Strašno kod Vas je važno samo da prodate i posle je sve krivica potrošača.

  91. Ja sam kod njih pre godinu dana kupio tv na akciji i isti slucaj.Cekao sam mesec dana da bih dobio drugi i doplatio sam jos 30 hiljada i kupio sasvim drugi a ne onaj koji je bio na akciji.Za to vreme sam koristio stari portabl i uz njega smo proveli novu godinu i bozic jer se to desilo sredinom decembra a pravo na drugi ili zamenjeni sam kod njih stekao nakon mesec dana sredinom januara.

  92. Mogla je vratiti racunar bez obrazlozenja uz izjavu i kupiti drugi – isti takav… Tako sam ja uradio sa sa par malih kucnih aparata. može.

  93. Veoma loše iskustvo sa tehnomanijom,tri puta sam vraćao tablet,na kraju su mi vratili pare

  94. Slicna prica se i nama dogodila,ali sa kupovinom telefona u Telenoru.Nakon godinu dana prepiski sa Telenorom i pr nicima,nismo dosli do pravde.Dokaza iz Apple iz USA(kod nas niko ne prihvata),ostali smo sa gorkim iskustvom da kod nas potrosac nije zasticen i da nikoga nije briga.

  95. Ja sam isto imao iskustvo sa kupovinom Ves masine marke Gorenje u Tehomaniji.Masina je vec posle nepunih tri meseca pocela da pisti kada radi centrifuga.Bio majstor iz Gorenja.kao tako treba da radi.Iz Tehomanije mi je odbijena reklamacija,jel je majstor iz Gorenja naveo da je masina ispravna i da tako treba da radi .
    Ja kod njih vise ni bateriju necu kupiti a kamoli neki uredjaj

  96. Meni su prodali crno-beli stampac, umesto stampac u boji, zbog prve pustene kopije, nakon koje sam shvatio da nije u boji, stampac nije mogao biti vraćen jer je koriscen..hahah.. 25000 dinara..moree

  97. Tehnomanija je najlopovskiji trgovinski lanac, koji sprovodi isključivo svoju politiku, bez oslanjanja na bilo koji važeći zakon. Doživela sam skoro identičnu proceduru, samo zbog želje da mikser, dobijen na poklon, zamenim za jači. Zamena kod njih nije poznata kategorija, ni uz račun, ni sutradan od kupovine, a odnos trgovaca je nešto što narušava svako ljudsko dostojanstvo kupca. U početku su (lažno) ljubazni, a onda prelaze na bezobrazluk i ignorisanje. Ja sam odustala, jer mi je tako bilo manje stresno, a cena miksera je daleko niža od cene laptopa. NIKADA više ništa ne bih kupila kod njih, niti to ikome oreporučujem.

  98. Hahahaha, zbog odgovora Tehnomanije. Lopovi neopevani. Slicno iskustvo i ja imala sa sluzbom za reklamacije i zakonskim rokom. Izbegavati u sirokom luku.

  99. Ako procitate ceo tekst, razumem i Tehnomaniju. verovatno su tek na kraju svega poverovali da gospodja kupac nebi isla toliko daleko da nije u pravu. E sada sta se desavalo, nemoguce je okriti, samo na osnovu teksta. Inace vecina laptopovaima zasebnu plastiku gde stoji memorija, i niko ne stavlja nalepnicu na nju upravo da bi kupac mogao da prosiri kolicinu iste.

  100. Dok citam ovaj clanak polako pocinjem da kljucam od besa, jer se prisecam mojih problema sa kupovinom u Tehnomaniji. Prodali su mi neispravnu masinu za pranje sudova (oko 40.000 rsd proizvodjac Whirlpool) i ravnu plocu istog proizvodjaca (placeno oko 30.000 rsd). Masina je popravljana tokom garantnog perioda od 2 godine 3 puta i to uvek isti kvar (grejac), kada sam napokon trazila zamenu jer je garantni period isticao i trazil od servisera da napismeno potvrde da kvar ne moze trajno da se otkloni. Uspela sam da izdejstvujem da mi vrate novac. Ravna ploca za kuvanje je pukla sama od sebe tokom garantnog perioda, i poucena prethodnim iskustvom sa sudomasinom, odmah sam trazila povracaj novca i opet potvrdu servisera da pukotina nije nastala usled udara.
    Moj topli savet je da NISTA ne kupujete u Tehnomaniji. Ja znam da ja necu jer zelim sebe da postedim stresa i novcanog gubitka. Najgori su

  101. Ja sam imao slican problem sa Gigatronom kupivsi TV. Cetiri puta sam nosio u radnju, pisao reklamaciju. TV je placen 48.320 din. Slali su u servis 2 x, jednostavno se posle sat vremena izgubi slika. TV je bio star mesec dana. Trazio sam zamenu sa doplatom, nisam zeleo povracaj novca. Ali ni taj TV koji je otvaran u servisu. Pobedio sam na kraju, kupio novi uz doplatu

  102. Ovo ns Zapadu ne sme da se desi. Kupac je uvek u pravu. Odmah menjaju robu, i izvinjavaju se. E zemljo Srbijo, samo da profititate kod napacenog naroda

  103. Kupio sam usisivač Gorenje u Tehnomaniji u Beogradu pre 2 godine. Nepažnjom prodavca koji je spakovao jedini preostali usisivač, nisam dobio ( kada sam otvorio kutiju kod kuće) 2 nastavka za usisivač. Bezbroj mailova izvinjenja i obećanja sam dobio i do danas NISAM primio nedostajuće delove.
    To je Tehnomanija. Vodite računa, ne kupujte tamo, osim sitnih stvari.

  104. Strašno,potpuno isti mi se dogodilo u Tehnomaniji u Valjevu.Nažalost,nisam uspela,neka nose na duši i prodavci i proizvođači.

  105. U Hoferu sam kupio elektricnu biciklu za 1.400 evra. Vozio sam je 90 dana i potom obavestio prodavca da odustajem od kupovine.
    Trajalo je jos oko 2 meseca dok nije dosao prevoznik da je preuzme. Naravno sve vreme sam se vozikao okolo.
    Dakle posle 5 meseci upotrebe dosli su po biciklu i isti dan mi vratili sav novac.
    Tako funkcionise zastita potrosaca i trgovina kojoj je stalo do kupca.

  106. Nazalost u vremenu u kojem zivimo i sve ono cime su me ucili i za sta sam se skolovao u ovoj zemlji vise odmazu generaciji posle 91 nego generacijama pre njih.Zavrsio sam stomatoloskifakultet,sreca pa sam privatnik i mogu da zivim u provincijskom gradu na sat od Beograda.Dobio sam sina pre 3 meseca i gledam nepravdu poslednjih godina u sve vecoj meri,pracenu kicom sundom oduzimanjem nacionalnog indetiteta i maksimalnom oduzimanjem kulture na svim nivoima.Da li i ja treba da vaspitavam sina da bude jak trenira i bezobrazan od prvog dana i da gazi po ljudima da bi ziveo u ovoj prelepoj zemlji zvanoj Srbija?Kazite mi dokle ce ovo da ide,s obzirom da se ovo mojoj baki desilo ,ja bih bio spreman da izgubim sve ali bih napravio s..nje za CNN ,to vise ne bi moglo da se sakrije ! Kakvi zakoni ovog robovlasnickog sistema,kada smo presali da budemo ljudi?

  107. Uz duzno postovanje,gospodja nije jedina kojoj nije uvazena reklamacija,mnostvo ljudi koje znam,su dobili odbijenu reklamaciju na proizvode koji su u momentu bili neispravni,neispitani itd
    Skinuta/iscepana nalepnica,ne mora znaciti da je otvaran,mozda je u toku premestanja na sto,zakacen nekim delom i skinuto,zasto bi neko dodjavola vadio memoriju,prvog dana od kad je racunar kupljen,ako ima pisanu garanciju? Mozda je racunar otvaran u Tehnomanijinom ovlascenom servisu,a gospodja je kriva,jedno pitanje za sve poslodavce je
    Da li ja ako imam garanciju 2/3 godine na proizvod(Na svaki proizvod sada trenutno sve ima garanciju 3 godine),moram kada racunar dodje do toga da bude prasnjav,bez termalne paste u maltene neupotrebljivom stanju(gasenje pri radu) da nosim racunar u servis i cekam dok mi ga ne vrate?
    Gospodjo,ako niste u pravu,nije trebalo da dajete izjavu za novine,ps ako jeste u pravu,onda sud,zastiza za prava potrosaca.

  108. Identično je bilo moje iskustvo sa kupovinom u Gigatronu samo što mi nisu zamenili TV i bili malo drskiji tako da priča sa podrškom potrošačima ne pije vodu

  109. To govori o stanju i sistemu u kojem živimo i ovo je samo jedan od primera.

  110. Ja imam usto užasno iskustvo sa Tehnomanijom,tamo sam radila nešto kratku,užasni su pre n a radnicima,dobro prodaje ko je preko veze neadekvatna obuka,menadzerka call centra blagi užas od neznanja,drskosti i kompleksa niže vrednosti,sve u svemu tuga od neorgnizovanosti i opšti raspad sistema.

  111. Imaju rupu u zakonu,i odbijaju reklamacije,to koriste stalno,kvalitet bele tehnike ravan nuli!!!!!

  112. Osoblje je nesrećno jer nema ko da ga obuci.Te što kontrolišu trebaju prve otkaz da dobiju.

  113. Ja sam imao losa iskustva sa Gigatronom. Kao i sa Timberland-om, cipele koje su predvidjene za mokro vreme su propustale kisu, i nisu hteli da mi vrate pare, a nosene su bukvalno jedan sat i to bas po kisi. Nikad vise nista njihovo. Da ne kazem da su cipele krs tezak, kasnije sam shvatio. A papreno placene, jer sam na osnovu iskustva od pre 15 godina, sa tada kupljenim njihovim cipelama bio prezadovoljan. Ali su u medjuvremenu postali krs. Moj topao savet da ih zaobidjete.

  114. Na žalost nije ta gospođa jedini slučaj, ja sam imao 2 puta loše iskustvo sa robom iz tehnomanije u NS. Čuo sam i od drugih ljudi slicne probleme sa bilo kojom tehnikom da li uzeli novo neispravno ili čak da nastane kvar u toku garancije… isti je problem sa njima uvek samo odugovlače izmišljaju priče redovno prekrše rok od 30 dana pa dobijete uređaj nazad odete u radnju da ga pokupite on mastan prljav fale delovi oštećen ali kao popravljen… ja sam imao problema sa tv na kraju čovek uključi u radnji da proveri kad odjednom beli dim i to pred menadžerom obojica zinuli i gledaju me bledo. Odjednom samo čujem pitanje da li možda želite da ga preuzmete ?! Ja izneverovao šta čujem… em čekam 35 dana em je skroz neispravan i još posle toga čekam 14 dana…. da bi dobio opet poruku da je popravljen i da dodjem da preuzmem, iako sam insistirao da mi vrate pare ili daju nov uređaj dobio sam odgovor da nije odobreno a nov uređaj nemaju više pa ne mogu da mi daju drugi čak ne mogu ni u istoj vrednosti da mi daju ništa… elem odem ja sav besan u radnju aj da vidim šta su sad načinili kad ono uključiše ga u struju ok radi nema dima, ali kad je uključio tv slomljen ekran… ja kažem pa dobro dokle ljudi više prodje svaki mogući rok potroših i vreme i gorivo ko će to meni nadoknaditi?! Šta ćemo sada ? Imam slike kako sam vam predao tv bez trunke ogrebotine gledajte šta vi meji dajete nazad da li bi ti to nosio kući? Naravno smiruju me radnici biće sve ok u pravu sam da bi posle 3 sata rasprave i moje dernjave na njih dobio skuplji model po istoj ceni… a pritom da ne kažem tv je poslat sa nogicama i daljinskim sve komplet kako su tražili a stigao je sam tv bez ičega sa razbijenim ekranom…. užas su teški izbegavati ih maksimalno za bilo šta pa i da su jeftiniji upola em sam čekao skoro 60 dana em su me cimali da dolazim em su najgori…. ma nema dalje…

  115. Prisustvovala sam mucenju kupaca od strane Tehnomanijinih prodavaca u Beogradu.Nema sanse da se bilo sta vrati.
    Ko je vlasnik Tehnomanije neka ga bude sramota
    Ali gde zivimo tako nam je

  116. Slično iskustvo u Tehnomaniji na Kanarevom brdu. Nakon 2 meseca dopisivanja i opomene pred tužbu, zamenili su mi uređaj – blender. Ne kupovati u Tehnomanji, najbolje je rešenje, jer tamo vlada kriminal.

  117. Sramota, Tehnomanija će ovakvim poslovanjem izgubiti uz ovu prevarenu mušteriju i mnogo nas koji smo samo pročirali ovaj članak. Totalno ne fer prema potrošaču, bez savesti i bez ikakvog poštovanja potrošača od kojih i zbog kojih postoje.

  118. Uzas, nikad nisam kod njih kupovao, bas zbog raznih slicnih prica koje sam cuo.

  119. Fina prica, samo to ne funkcionise bas tako.
    A taj IT strucnjak mora da je neko sa cuvene IT akademije, cim je pustio da ide u tehnomaninu da kupuje altos konfig.
    Takodje ne postoji slot 1, to se zove DIMM slot „A“, i cak i nakoso da se ubaci memorija ne bi bilo stete jer ne moze tako da se prespoji ploca zato sto su napojni strujni vodovi udaljeni.

  120. Kod njih ne kupujem zbog cena i lagera a i više mi leže manji prodavci kod kojih je kontakt sa živim čovekom lakši. Ali imao sam pre par godina reklamaciju u Tehnomaniji i bez galame i vike i samo ljubazno zameni uređaj na licu mesta za 5 minuta

  121. Meni je od svega najzanimljivije obrazlozenje o „nestrucno ugradjenom ramu“. Kako to moze da pokvari racunar? Obrazlozenje je laz, da krenemo od pocetka. Nije vazno u koji slot se stavi memorija, ako su ploca i memorija ispravni, racunar ce raditi.

  122. Kupila (onlajn) kod njih bluetooth zvucnik. Mesec dana nikako da stigne. Ne znam koliko puta sam zvala, uvek isti odgovori (nisu ni oni u call centru krivi, procedure su im krs) i kao ne mogu da pozovu menadzera a ne mogu izlgeda ni sa dostavljacem da stupe u kontakt?! Ne postoji opcija da posalju novi posto je ovaj zaglavljen negde (u medjuvremenu porasla cena naravno). Posle mesec dana, nakon nekih 7-8 zvanja trazim refundaciju (to su bili u stanju da urade relativno azurno) i kupujem u Gigatronu (sad vec skuplje) – ali je stigao za dan, dva. U zivotu vise ne krocim tamo, velika kompanija a profesionalnost u ovakvim situacijama kao da su stajga na buvljaku

  123. Tehmomanija je najgora trgovina sa najneljubaznijim osobljem,ušla jednom i nikad više kad sam kupovala mašini za šivenje.

  124. Imao sam i ja problem pre jedno 3 godine isto sa tehnomanijom u to vreme su kupili Winwin i Emmi kod kojih sam izvrsio kupovinu. U tehnomaniji imaju naviku kad se naruci neki proizvod da se plati unapared dok kod drugih prodavnica je narucis pa platis pri pruzimanju, tako da sam ja porucio odredjeni artikal i platio, a u radnji je stigao pogresan , nisam ga ni preuzeo nego trazio da posalju onaj koji sam narucio ili vrate novac. Obzirom da narucen uredjaj nisu imali trazio sam novac nazad i procedura je trajala vise meseci i bio ukljucena i kancelarija za zastitu potrosaca. Nikada vise nisam kupio nista u tehnomaniji ,a ni u winwinu i emiju gde su oni postali vlasnici. Ni sa jednim drugim od poznatih prodvaaca tehnike u Srbiji nisam imao tih problema.

  125. Treba kupovati polovne kompjutere ili rashodovane iz vojske ili policije srbije oni ih najbolje odrzavaju,ili ici na deponiju tehnuckog otpada od 3 lap topy sklepas 1 lap top.pisaca masina olimpija je zakon.

  126. Potpuno razumem gospođu .Kupio sam u tehnomaniji set aparata za novu kuhinju.
    Kako nisam rasturao kutije da pregledam imajuću poverenje ,posle nekoliko dana kada su majstori došli da ugrade aparate ,skoro svi su bili fizički oštećeni u transportu.Bio sam u šoku ali nema reklamacije.Nikad više neću ući u tehnomaniju taman poklanjali.

  127. Ne mogu joj ništa ako je bar kod nalepnica na mestu preseka stranice i prednjeg dela kućišta neoštećena. Znači da nije otvaran. Prema tome gospođa je nasankana od njih videli starija gospođa pa je zeznuli. Može glat da ih tuži. Bežite od Tehnomanije što dalje to bolje.

  128. Zato je najbolje kupovati sastavljen računar iz delova. Tako imaš pravo na reklamaciju na svaki deo pojedinačno. Ovako reklamiraš ceo računar.

  129. Vidim da mnogi imaju jedan problem koji se zove Outlet sto znači da je neko koristio taj proizvod ,reklamirao više puta, nije tada popravljen…poslat u njihov servis oni poprave i onda prodaju kao novo…Ako se na to ne obrati pažnja njih briga da objasne kupcu. Čitajte sve što piše i na sajtu i u radnji,jer to stave kao AKCIJU i automatski niko ne gleda šta piše.

  130. Slicno mi se dogodilo u Vip-u, prilikom obnove ugovora izabrala sam i novi mobitel Honor, koji je bio neispravan. Četiri meseca su me maltretirali, ne zelim da ulazim sad u detalje, uz nezamislivu drskost kompletnog personala doticne ispostave. Stvar se rešili zahvaljujuci mailovima visoj instanci i tome da ni jedan rok ( 30dana) Vip nije ispoštovao ! BAGRA!

  131. Imao sličan problem sa televizorom slan na reklamaciju 6 puta zbog čišćenja panela i nisu hteli da zamene uredjaj uz doplatu za skuplji totalno neprofesionalni strašno.

  132. Tako sam ja draga moja gospodjo ,kod te iste prodajne firme,kupila masinu za endlanje. Prodali su mi koroscenu ili vracenu. Rekli su da mora u servis ,kada sam htela da je vratim,serviser me je ubedjivao da je ispravna,dok nisam stupila u kontakt sa direktnim uvoznikom. Da znate da Tehnomanija samo prodaje uredjaje,trebate saznati ko ga je uvezao. Puno srece ,ne odustajte. Meni nikada nije bilo jasno da kupim novu stvar i salju je u servis,a ja nisam prisutna. Pozdrav

  133. Прошла сам исто као госпођа, само је други артикл у питању, али ја ни овај оштећени ни нови а ни паре назад нисам добила, прошло је годину дана, највећи преваранти у Србији. Када сам на сваку њихову рекламу на друштвеним мрежама кренула да остављам негативне коментаре јер имам са њима ружно искуство, блокирали су ме. И мени су одговорили да нису надлежни јер је производ оштећен и нисам добила ништа, ни нов производ ни поврат новца. Криминалци!!!

  134. Техноманија, највећи преваранти!!!

  135. Ovo je strašno,nigde i ni od koga nismo zaštićeni,mogu da nas levate kako hoće,nadam se da će godpodja ostvariti pravo na sudu ali uz debelu odštetu zbog maltretiranja.Divlji zapad smo mi bre,pazite ljudi šta kupujete,na sve strane je gomila „ljubaznih“ prevaranata.

  136. Gospođi su morali odmah da vrate novac ili da daju novi uređaj, po Zakonu o zaštiti potrošača,ovo je čist bezobrazluk.Dobro sam proučila Zakon,na žalost mora se insistirati na tome i samo oštro.

  137. Globalistička bagra i fukara! Odavno je poznato da se u mega giga super prodavnicama prodaju refabrikovani računari, realno nam prodaju procesore starije generacije kao nove, dakle verovatno refabrikovane pa vraćene na naše tržište jer tržište zemalja trećeg sveta, a mi tu svakako spadamo, sve može da proguta!

  138. Racunari se ne kupuju u velikim radnjama u kojima mozete da kupite i ves masinu, i frizider, i auto gume. Racunar se kupuje u specijalizovanim malim radnjama za prodaju racunara i racunarske opreme. Ova jadna zena je bar shvatila da je prevarena. Hiljade drugih je obmanuto i prevareno a da to i ne zna. Samo direktan razgovor sa onim ko ce racunar sastaviti i instalirati. U suprotnom, kupujte brend racunare. Samo oni kostaju dosta vise od 37.000 dinara.

  139. Kupila sam fen u “:Tehnomaniji”( Dr.AGOSTINA Neta,preko puta
    “ Delte), u popodnevnim časovima.( za poklon).
    Devojka koja je radila ,otvorila je kutiju,probala fen,bio je ispravan.
    Medjutim ,moja prijateljica je imala fen,i nije htela da ga primi,ja sam odmah sutradan,otišla sa računom u Tehnomaniju,gde su odbili da mi vrate novac uz “obrazloženje” da je kutija otvorena!!!!????
    Fen je bio ispravan,ali su mi rekli da ne primaju nazad robu,ni ispravnu,ni sa računom,a najviše me je naljutilo objasnjenje: “otvorena kutija”( kako bih inače proverila ispravnost?)
    “ Izasli su mi u susret i dozvolili da kupim nešto drugo….bilo šta,iako mi ništa nije bilo potrebno.
    Ps.ovo nije prvi put da sam imala nesuglasice.
    Pre dve- tri godine bio je u pitanju televizor:
    Platila,čekala,intervenisala( stanujem u blizini ),
    Najzad sam dobila posle skoro mesec dana,a u radnji ga kao nemaju,iako sam tamo odabrala.
    Vrhunac neposlovnosti( slobodno mogu reci i možda načina prevara) ,dobila sam tv u radnji,da bi me u toku sledećih nedelja dva puta( sa razmacima) kontaktirala njihova služba dostave kojima sam objasnila da sam već uzela iz radnje tv.
    Takav način poslovanja ima u najavi prevare razno- razne.

    Naravoučenije,sa kim god razgovaram, “ reklamiram” Tehnomaniju: NE KUPUJTE U TOJ KOMPANIJI.
    Ko je vlasnik….? Ne znam ,ali mislim….. rlo sumnjivo lice.

  140. Tehnomanija je odlična za izbegavanje.
    Ja sam kupila laptop sa polomnjenim podizanjem ekrana.Ladno me odbili i platili sam im servis servis!
    Kod njih
    Ne treba ništa kupovati!Iz radnje pravo u servis.Sramota.Ali nisu jedini.U Srbiji nema pravo potrošač.Samo je njegovo da im da pare.

  141. Identicno se meni desilo. Kupio sam hard disk, poslali su mi pokvaren i onda je usledla agonija.

  142. Dragi moji, danas je 18.07.2022.god. ja sam kupio na kredit zamrzivac u Tehnomaniji 24.06.2022.god I JOS GA NISU ISPORUCILI. A I DOSTAVA JE PLACENA. TOLIKO O TEHNOMANIJI…SAD I NIKAD VISE.

  143. Ovakvo iskustvo imao sam sa Telenorom 2012. godine. Ocigledno neispravan telefon, koji se resetovao u krug, svi su gledali, uzimali i slali u servis koji bi rekao da je ispravan iako ne moze da se okrene broj. Rezultat je bila tuzba i raskid svih ugovora. Posle dve godine su me zvali njihovi advokati da mi nude 1000e obestecenja, samo da se nagodimo jer im remetim uspesnost sporova. Nazalost, mnoge velike kompanije racunaju da ce 99% ljudi odustati i ne zanima ih taj mali procenat ljudi koji su prakticno prevareni. Poenta – na prvi znak odbijanja reklamacije, kod advokata. U NS svu tehniku kupujem u Dr. Techno jer iako su malcice skuplji, ljudi su potpuno fer.

  144. Gotovo isto iskustvo imao sam u prodavnici tehnomanije u Bg. Takođe je bio u pitanju dektop računar. Uređaj kupljen kao neispravan, bilo je podavno pa se ne sećam sa kojim objašnjenjem su mi odbili reklamaciju. Prošao sam sve instance od zaštitnika potrošača preko pokušaja dogovora do sudskog postupka. Njih ništa ne interesuje, oslanjaju se na to da se prevarenom kupcu ne isplati da ih tuži. Na kraju, posle presude u moju korist, Tehnomanijina advokatica me je zvala da joj dam svoj broj tekućeg da bi mogli da mi uplate novac za računar, da im ne teče zatezna kamata jer ‘zaboga ljudi smo’. Ovo je naravno vrhunac apsurda i licemerja.
    Naravno, nikad više u Tehnomaniju.

  145. Kupila sam usisivac , čekala 15 dana poslali u pogrešan grad osobi koja se zove kao ja jer im je tako izaslo u bazi podataka iako sam unela sve svoje podatke , čekala još 15 dana stigao izlomljen, žalila se, čekala još 15 dana ubedjivali me da najbolje da odustanem i zadržim ga, dopisivala se jos par nedelja , morala da im ga lično nosim preko celog grada , posle nedelju dana mi vratili novac .
    Pre toga par godina su mi njihovi dostavlja ili tražili da ih castim po 500 din da unesu klimu preko praga iako sam pitala i u radnji mi receno da donose u stan besplatno , izvređali su me onako trudnu sto ne mogu sama da nosim klimu . Najgore iskustvo .

  146. A kolega Vujić još uvek čeka da se reši reklamacija grafičke kartice.. prošlo je više od 3 meseca.
    Zaobiđite Tehnomaniju.

  147. Tako „divno“ iskustvo imaju u članovi moje porodice,a budući da mi ne treba još jedan srčani udar-izbegavam Tehnomanija u širokom luku.

  148. U tehnomaniji se nekupuje ni šaraf,sva roba im je falš-trećerazredno smeće

  149. I mene su isto tako uradili za tv. Samo sto sam ja odbio da ga primim, i na kraju su mi vratili novac,posle dva i po meseca.

  150. Stvarno sam se dosta naslusao ovakvih prica vezano za Tehnomaniju… i to sve od meni poznatih ljudi i to od poverenja! A i od nekih radnika koje poznajem

  151. Najveci skart od tehnike se prodaje u tehnimaniji. Dva puta smo se zezali sa reklamacijom, tamo vise ne kupujemo.

  152. Ja sam kupio tv neispravan nece da mi zamene. Vec je proslo godinu i pet meseci. Moram da ih tuuim sitskim putem.
    Ci

  153. Lose iskustvo sa Tehnomanijom.
    Los odnos imaju prema potrosacu.Izivljavanje

  154. Dugo sam kupovao u WinWin-u, što je sada isto što i Trhnomanija. Posle lošeg iskustva sa prodavačicom u Boru, pre dve i po godine, više ništa ne kupujem kod njih. Ne zanima me cena, kupujem kod drugih. Uživam svaki put kada pazarim nešto od robe koju i oni imaju u ponudi, a ranije sam naivno kupovao samo kod njih. NIKAD VIŠE!

  155. Videli klošari iz maliprodaje stariju gospođu, pa joj uvalili pokvarene komponente. Znali su da joj za takvo „budženje“ neće biti uvažena reklamacija. Nek se javi gospođa meni, ja ću to da joj popravim(komp). Nego, ja sam u BG-u a ona u NS-u

  156. Hmmmm, Tehnomanija, isti problem i ja imam…… predato advokatu. Nikada vise kod njih nista kupiti necu

  157. Slicna situacija, kupljen racunar u tehnomaniji u beo shoping centru, posle par nedelja crn ekran i racunar ne radi, odnesem ga, dooobro ga pregledaju i ustanove da nema ogrebotinicu i prihvate da poprave, prodje neko vreme ne javljaju se kad eto odgovora da ipak ne mogu da poprave ( a o zameni racunara i da ne mastam) jer vide trag na ekranu od udarca, trag koji nije postojao kada su primili lap top sad odjednom postoji, naravno da sam se zalila da su oni to uradili naknadno jer kada su primili na reklamaciju dobro su ga pogledali sa svih strana, medjutim nisam dobila popravku, dobila sam samo to da vise nije ni u garanciji jer je „udaren“

  158. Skoro istu situaciju sam doziveo od Tehnomanije i to dva puta. Prvi put sam kupio,u to vreme najbolji i najskuplji televizor. TV je radio par sati i slika je nestala. Sam sam ga odneo u ZVANICNI SERVIS gde su mi rekli da je ekran u startu bio defektan, a da bi popravka bila2/3 cene televizora. Vratio sam se da bi zatekao opisu tog istog naduvanog dugokosog klinca koji mi je rekao, „glupost, Ti si ga ga pokvario, a nemas ni original KUTIJU!!!kad das nepismenom…nemam vremena’ i otisao. Iako po prirodno miran i stalozen sto me obavezuje moja profesija a i sport koji sam trenirao -aikido, 27 godina i u Shaolinu dobio zvanicno treci dan crni pojas sa zlatnim tigom…e onda je u meni proradio Dorcolski duh, upao kod nekog picopevca, navodno nekog „sefa“…odgovor – nek servis trazi potvrdu od proizvodjaca…dobio je lap top sa stola direktno u glavu, sto nije ni smeo da prijavi, ni povrede ni slucaj…ne bih zbog cega
    Vratio sam se u servis, ljudi su mme zblanuto gledali, KONACNO KULTURAN, PROFESIONALAC , u odelu dolazi ‘Gospodine, samo strpljenja , resicemo , nije ovo prvi slucaj. I resio sam, uzeo jos bolji televizor i to bez nadoknade razlike u ceni – poveo sam i advokata sa sobom…a pokvareni tv SU UPAKOVALI I STAVILI GA U PRODAJU
    I NIJE KRAJ, BRATANCU SAM ISTOM PRILIKOM KUPIO LAP TOP A U PONUDI I PISMENO I ISTAKNUTO PISMENO BILA NAPOMENA DA UZ LAP ZOP IDE WIRELESS MISH ILI ZVUCNICI…opet onaj sljam sa kosom – „ne treba ti mis, jbte kakva budala!!!a zvucnika vise nema…
    Epilog , opet sam uleteo kod onog picopevca koji je ufaclovan momentalno pobegao iza stola i dreknuo, RESITE I DAJTE MU STA HOCE!!!
    To je svakodnevnica kupaca i ulicarsko ponasanje, a TEHNOMANIJU IZBEGAVAJTE!!!

  159. Mene samo zanima da li neko moze da mi kaze clan zakona na kome kaze da nalepnica sme da stoji na racunaru i gde u zakonu pise da racunar ne sme da se otvara radi ciscenja.

  160. Tehnomanija je debelo poznata po ovakvim postupcima, a normalnu reakciju od njih dobijaš samo ako ih sahraniš u medijima ili društvenim mrežama. Pored „nestručne ugradnje“, mnogo češći kvar je da kuriru ili radnicima padne računar na pod nekoliko puta. Mada pojedini lomovi deluju kao da je neko prešao kolima preko njega

  161. Par činjenica vezanih za tehnomaniju, pošto vidim da su ljudi dosta u zabludi:
    – tehnomanija je firma protiv koje se vodi nenormalno veliki broj tužbi zbog problema sa kupljenom robom. I to mnogo veći nego kod svih ostalih firmi zajedno.
    – vlasnik firme nisu braća vučić već kovač, koji je jedan od većih finansijera bilo koje vlasti u zadnjih 20+ godina.
    – care&repair firma koja obrađuje reklamaciju za tehnomaniji i još par firmi (85% vlasnik pomenuti kovač) doslovno ima zadatak da što manje ošteti firmu. Pa čak i za iznose od 2-3.000 din, a kamoli 300 evra.
    – modus operandi jeste otvaranje velikih šljaštećih prodavnica u tržnom centrima gde ima dosta ljudi i bombardovanje reklamama. Njihovih izvornih 15 prodavnica je bazirano na tom principu.
    – radnici su ne zainteresovani i ponekad bezobrazni jer rade za plate 35-45.000 din te za njihov trud i osmeh teško da mogu da dođu do bonusa.
    – izuzetno česta stvar koja može da vas zatekne sa njihovom dostavom jeste da dobijete polomljeni robu
    – najbrži način na koji možete da ostvarite svoju reklamaciju jeste da ih sahranite na medijima i društvenim mrežama, posle čega će njihova korisnička služba da istakne da niste u pravu ali eto… Izaći će vam u susret. Ponekad pomaže i urlanje u prodavnicama, ako je velika gužva… Ali ne često, jer radnici nemaju ovlašćenja da izlaze u susret.
    – a pre svega ovog, da ne zaboravim zeuanje kad posle kupovine čekate 7-15 dana da vam isporuče ono što ste već platili.
    … Tako da je bolje po vas da na kraju shvatite da je to mesto gde se ni u ludilu ne kupuke tehnika.

  162. I ja sam starija gospođa. Kada sam rekla prodavcu da ću uzeti isključivo računar koji mi je sin rekao da kupim a nikako onaj koji je on pokušavao da mi uvali kao znatno bolji, omalovažavajuće je prokomentarisao da mi žene stalno nešto izmišljamo a pojma nemamo ni o čemu.

  163. Svuda u svetu je politika prodavca da u roku od 30 dana možeš vratiti proizvod i dobiti povrat novca bez ikakvih pitanja i navođenja razloga. Može biti da ti proizvod ne odgovara, da si se predomislili ili da je neispravan. U svakom slučaju, doneseš proizvod i istog časa ti isplaćuju iznos koji si platio bez pitanja. Samo u Srbiji toga nema.

  164. U“ Djaku“ su jos gori oni vec imaju popunjene odgovore za reklamacije I samo menjaju ime kupca I datum.cista prevara

  165. Ja sam imao jednu neprijatnosti i oprostio im po principu dešava se (mnogo radnji, mnogo ljudi mnogo cudi). Nakon toga u drugoj radnji imao sam drugu neprijatnost i tamo više ne ulazim. Ne posećujem njihov sajt pa da nude popust 90%. Njihovi neposredni konkurenti (da ne pravim reklamu) rešavaju sve probleme bez pitanja (bar do sada je tako bilo).

  166. Nema tamo ko da se bavi Kupcem toliko se bave sobom

    Avansno kupljenu tehniku čekala sam 17 dana

    I sad čekamo jednu komponentu koja je plaćena pre 7 dana

    Sramotno je, a preuzeli su winwin i sada nemaš više izbor.

  167. Velelepne, velelepne, velelepne… Ovo kao kad deci u osnovnoj kazu da koriste sto vise prideva u sastavu XD

  168. „Konttolni servisi prodavaca tehničke robe!“ Detaljno je objašnjeno kako varaju kupce i koliko krše zakon.

  169. NIkada, ali nikada nemojte kupovati tehniku kod pomenutog prodavca. Iz ličnog iskustva mogu da kažem da sve što sam kod nih kupio, jednostavno je prestalo sa radom u roku od 6 meseci do godinu dana. Nezavisnom inspekcijom od strane personalizovanog osoblja dobio sam informaciju da sa velikom verovatnoćom mogu da potvrde da su uređaji reparirani i da je na njih samo zalepljena marka brenda. Nešto slično kao što je poslovao i C&A u Srbiji.

  170. Komentarima je vec sve receno, mogu samo da se slozim, sve ce danasnji lanci trgovaca razne robe uraditi da se reklamacija i garancija ne uvazi. Jer nema tog zakona o zasiti potrosaca koji zaista stiti. Broj primera da je pomenuta prodavnica ispala nekorektna ne bih ni pominjao, znam 10ak slucajeva iz neposredne okoline. Nek im sluzi na cast.

  171. Sada da smo ono što nismo trebalo bi bojkotovati tu firmu par meseci. Za to vreme bi verovatno shvatili da se netreba igrati sa ljudima

  172. Nije samo tehnomanija losa,gigatron nije nista bolji.kod svih njih se reklamacija svodi na iscrpljivanje musterije cekanjem jer znaju da ce becina odustati,mali broj krene u sudski spor i ostvari svoja prava.

  173. Užas. Ja sam tako prošao sa novim inverter klima uređajem. Dobio sam dve različite jedinice koje su bile upakovane.
    Sve sam probao, pismeno, usmeno, žalba, inspekcija… Nije vredelo ništa. Izbegavati lopovsku firmu na široko.

  174. Priča je odlična . Imao sam prilika da otvaram Altos robnu marku stonih računara . Toliko su dobri , da ne bih uzeo takav nov ni besplatno .

  175. Slican slucaj. Kupljen lap top u prodavnciu Valjevu, donet kuci nije hteo da se upali. Nisu hteli da vrate pare niti da zamene drugim , pretio inspekcijama, zastitom potrosaca, nista nije pomagalo poslat u servis, vracen posle mesec dana. Od tada niste ne kupujem kod njih, a od ostalih iskljucivo preko interneta 15 dana rok za vracanje.

  176. Slično je prošla i moja komšinica sa kupovinom novog frižidera u Subotici.Kada se obratila tržišnoj inspekciji shvatila je da su kompanija Tehnomanija i inspektorka u dogovoru!

  177. Sve uređaje sam kupio u Tehnomaniji
    Iz kurirske službe su čekali da raspakujem i proverim da li ima neko oštećenje a mogao sam i da uključim da proverim da li je ispravan a tako im je pisalo na otpremnici.
    Sa njima imam odlično iskustvo i za svaku preporuku su što nije slučaj sa mnogim onlajn prodavcima koje neću da prozivam
    Jednom reči profesionalci
    A kada kupujem u prodavnici bilo koji uređaj zahtevam da uključe da vidim da li je ispravan pa ako nije da isprobaju drugi

  178. Jos kad bi iz Tehnomanije doneli odluku da servisni majstor kupljeni proizvod pod garancijom ne nosi u servis na opravku vec popravku vrsi iskljucivo ispred kupca bilo bi mnogo bolje.Posto ti servisni majstori mogu i po neke delove nove poskidati i satavljati stare sto je bio slucaj posto rade i privatno.

  179. Zakljucak:Od sada kada kupujete u Tehnomaniji povedite sa sobom(zavisno od toga sta kupujete)IT strucnjaka ili elektricara da na licu mesta proveri stanje da ne prodjete ovako.Strasno

  180. To su hostapleri jedni, moje iskustvo sa njima je jako lose,uzevsi kod njih usisivac od 65000 navodno i usisava i brisa stapni, prestao da usisava nakon dvadeset dana ukljucila ga 4 puta, reklamaciju nisu uvazili, dok im nisam napravila scenu u radnji sa sinom ozbiljnu,70% robe u radnji je fals, losa kineska kopija zajedno sa vileda programom,strasno, ko je nadlezan da ispita poreklo i kvalitet robe….to pravilo za ovu kompaniju ne postoji!

  181. Kao neko ko je radio u pomenutoj firmi jako dugo, moram da prokomentarisem. U vreme kad sam ja radio u toj firmi,prava potrosaca su bila iznad svega 2013. godine kad je firma prodata, to je ista firma samo po nazivu,sve ostalo se menja. Licno Vam predlazem da kupujete robu iskljucivo kod lokalnih i malih prodavaca sa kojima se mozete sve dogovoriti, izbegavajte sisteme Tehnomaniju, Tehnomediju, Gigatron…

  182. И ја сам лоше прошао с куповином код њих – малим лаптопом од око 90.000 дин пре две године. Био је одличан, онда се пред истек гаранције од 1 год. покварио, док сам ја реаговао истекла је гаранција. Дао комшији тобожњем мајстору у Липама (Церак виногради), он заменио процесор и наплатио 120 евра (испоставило се да га није заменио) … Опет није добро радио, рекламирао, он ме месецима зацртао и – ништа. Одустао, не користим лаптоп који може да ради, али се угаси при померању.

  183. Isto mi se desilo, prodali mi neispravan lap top, i mantali mesecima. Novac i stvar ne vraćaju nego sve ide na popravku prvo, mafijaši klasični.

  184. То су већ враћени уређаји, па опет упаковани, и тако у круг. Ко је досадан или га се уплаше, замене му неисправан производ, а онда га продају другом.
    Мене нервира што продавци најчешће не знају ништа о производу, а висе беспослени по цео дан тамо. Рецимо, не знају да ли се вади батерија из ел. бицикла, која му је снага, ама баш ништа, ни оно што пише на њиховом сајту. Има изузетака, веома ретких, рецимо једна продавачица је знала о усисивач има.
    Углавном, све што они раде је, када сами изаберете шта хоћете, да кажу „Идите сада на касу.“

  185. Ahahaha, ta prodavnica je za obilazenje u sirokom luku. Neodgovorni i manipulativni.
    Mene su zakinuli za pare i za opremu koju sam reklamirao. Takodje sam narucio i klimu cekao sam je preko 15 dana, a onda mi je pukao film i otkazao istu, da bi se 20 dan javio kurir i rekao ispred sam dostava iz tehnomanije, samo je batice vrati na tu adresu sa koje su je poslali.

  186. Imao sam identičan problem u Tehnomaniji u Čačku kupio sam deci bežični zvučnik bilo je to oko 20 h tog dana. Kada sam došao kući i pokušao da upalim nije radio. Sačekao sam sledeće jutro i odmah po otvaranju otišao da zamenim. Međutim ista procedura 30 dana i ostalo. A to mi je saopštila veoma neljubazna šefica te prodavnice. Sačekao sam rok od 30 dana i dobio obaveštenje da usled vizičkog oštećenja uređaj ne radi i da ne podleže garanciji. Da priča bude snešnija kod moje dece je tog dana bila njihova drugarica. Ja iznerviran doneo sam upakovan uređaj kako su ga vratili sa provere. One su otvorile i ta drugarica je najnormalnije uspela uređaj da upali jel je trebalo da se malo duže drži dugme za paljenje. Taj isti uređaj smo koristili još nekoliko godina posle tog događaja. Zato je moja preporuka ne kupovati ništa u TEHNOMANIJI.

  187. Ovo je vec 1,000-ti osteceni kupac, kod ovih prevaranata, koje stite oni koje placaju.. ! Nista kod njih ne kupovati a svi osteceni tuziti za prevaru…. !

  188. Haha gospođa će se sa osmehom vraćati u Tehno jer dobre navike ne treba menajti. Da nije tužno… Ma tužno je.

  189. To je katastrofa sa njima saradjivati kupila sam za ce stan onlajn tehniku jedva su mi poslali na srbskom jeziku upustvo a garanciju mi nikakvu nisu dali sve sto je stiglo bilo je blago ulubljeno tri meseca sam se onlajn terala sa njima dok mi nisu upustvo poslali uzas nikad vise zaobilazim u sirokom luku

  190. Meni se slicna situacija dogodila, samo je u pitanju Tehnomedija. Kupio sam indukcionu plocu koja od samog starta nije radila na svim podesavanjima, sacekao sam da servis utvrdi i potvrdi neispravnost i dobio novu iste marke. Sa novom je nastupio isti problem i takodje sam morao da prolazim kroz „zakonske procedure“ kao i prvi put, a oba uredjaja sam samo upalio.
    Na kraju su mi vratili novac.
    Prodavci su bili ljubazni, a i sam servis u BG-u je brzo utvrdio neispravnost oba puta ali sve ukupno sam skoro 4 nedelje cekao zbog „zakonske procedure“ i nikom nista.
    Sta reci, sem zemlja Srbija i prava obicnog coveka, tuga.
    P. S. U Tehnomaniji su najneljubazniji najbahatiji prodavci, mozda delom i jer se zna cija je pa vole da demonstriraju moc nad obicnim narodom koji im ostavlja novac.

  191. Kupili peglu u Tehnomaniji. Od prvog peglanja lepi i stvara na povrsini crnilo. Vratite nam stari zakon o zastiti potrosaca. Sto puta je bio bolji. Odes u trzisnu inspekciju i resis problem. Po ovome moras da budes uporan i kapriciozan i naravno da imas vremena i novca da bi ostvario pravo

  192. Jadna je ta velelepna tehnomanija kompanija kada muce ljude za kucista od 300e. Jadni do bola.

  193. Isti iskustvo samo je bio u pitanju televizor.Nazalost nista nismo uspjeli uraditi i isti televizor je kod nas sa istim problemom.Zbogom Tehnomanijo,sram vas bilo.

  194. Za ne poverovati, ista firma isti problem.
    Odbijena mi je reklamacija na računar koji nije hteo ni da se uključi.
    Sreća što je nakon odbijene reklamacije, prilikom transporta, vraćen u radnji polomljen, pa su zbog oštećenja od strane brze pošte morali da ga zamene. Ali sam na računar čekala dobrih dva meseca.
    To je bilo januara 2021 u Nisu.

  195. Lično sam imao slično iskustvo sa usisivačem, ali se na kraju, srećom, ipak završilo zamenom ispravnim uređajem. U suprotnom, siguran sam da bih danima išao po prodavnica Tehnomanije i istrčao sa uređajima vrednosti do 10.000, pa nek me tuže. Tu policija ne reaguje, jer je mali iznos i nije krivično delo… Eto saveta gospođi.

  196. Sramota i nepravda. Tehnomanija je dziberska firma.Deli na svim mrežama!

  197. Tehnomanija….hahaha…ja rezervisala dva uredjaja, platila dogovorili vreme isporuke da bi me dva sata pre isporke obavestili prvo da nema jedan a posle sat vremena ni drugi uredjaj….jedva izvukla svoje pare nazad…najgori su

  198. Hteo da kupim frižider na sniženju, bila ok cena kad se uporedi, kažu ostao je poslednji komad, taj izloženi. Rekoh može, kad da očekujem dostavu? Oni: frižider mora da iznesete sami, dostava je samo ako je upakovan i neizložen. Dovidjenja prijatno vo vjek vjekova.

  199. Ja sam imala slicno neprijatno iskustvo.
    I nikada vise mi nece pasti na pamet da pridjem Tehnomaniji, kamoli udjem.

  200. Vrlo neprofesionalno tačnije bezobrazno po principu APP. U svakoj uređenijoj zemlji bi odmah dobila drugi računar.

  201. Pa u kojoj firmi preporučujete da kupim televizor, s obzirom da ove tri nisu korektne?

  202. Patike kojima se odlepio djon posle 4meseca nisu hteli da zamene mojoj ćerki u kompaniji N sport,više ne kupujemo u njihovim radnjama

  203. Kupila sam beku tehniku 23 juna u iznosu od 172000 dinara. Rekli su isporuka od 2-5 dana. Kada posle 2 nedelje nisu isporucili trazila sam povracaj novca. To je bilo 8 jula. Jos cekam pare.

  204. Nije tacno da nece da se bruka za 330 evrica jer se obrukala za 2390 dinara, i ja vise ne ulazim u Tehnomaniju, a ostavljala sam para i para kod njoh

  205. Ovo je horor ja da sam na njenom mestu ne znam šta bih uradio ali sigurno ne bih nikad više kročio u tu baksuznu prodavnicu

  206. Mislim da je trgovac dužan da joj isproba računar pre nego što ga odnese kući

  207. Nije tacno da nece da se bruka za 330 evrica jer se obrukala za 2390 dinara, i ja vise ne ulazim u Tehnomaniju, a ostavljala sam para i para kod njih

  208. Ja ne zbam sta je ovo ljudi moji, u toj tehnomaniji je sve pokvareno, usti problem smo imali sa bazenom, to je bilo isto maltretiranje, to nije u redu, moje pitanje je..dal ce neko stati u odbranu potrosaca.

  209. Starija gospodja je u pravu. Meni su tako uvalili vec koroscen tablet. Dosao sam kuci uključio na njemu je bila muzika i jos par amplikacija koje fabricki ne postoje. Bezati sto dalje od Tehnomanije

  210. Kupio sam uredjaj za pravljenje toplih sendviča u Tehnomaniji, kada sam ga otvoriokod kuce videli se fizicko ostecenje, sutradan sam otisao kod njih da ga zamenim za novi bez ostecenja, dobio sam odgovor da ne mogu da prihvate reklamaciju posto je na uredjaju fizicko ostecenje, da ne bih napravio neku glupost onako iznerviran poklonio sam im uredhaj i izasao iz prodavnice, nikada vise nisam usao u bilo koju njihovu radju, ubedljivo najgore prodavnice tehnicke robe

  211. Zbog ovakvog odnosa prema kupcu ne želim više da ulazim u Tehnomaniju.

  212. Lopovcine teske… zbog ovoga treba kupovati preko neta. Tada po zakonu imate 15 dana na vracanje ili zamenu uredjaja, ovako je sve njihova dobra volja.

  213. Ja zadnjih 10 god ne kupujem nista u tim nasim prodavnicama. Sve uzimam kod Suboticana i nikad nisam imao probleme

  214. Već odavno izbegavam Tehnomaniju i WinWin koji je deo Tehnomanije, a i zove se Tehnomanija. Roba im je dosta fals, bar tri telefona sam im vratio na reklamaciju koja su kupljena kod njih.

  215. Sve kupujte on line, imate pravo na „odustajanje od kupovine“.
    Znači odaberite u radnji, preuzmite u radnji ako vam odgovara al damu kupovinu obavite on line.

  216. Ne,firma kao sto je tehnomanija i njoj slicne hoce da se bruka,ne za 35000 dinara,vec i za 1000 dinara.
    Ne poznajem osobu koja nije imala makar jedno takvo iskustvo.Kada izadjete iz prodavnice sa robom i racunom,prepusteni ste sebi i agonija pocinje ukoliko nesto nije u redu.

  217. Čim dođe do advokata, sve može. Ista gamad Gigatron, WinWin i Tehnomanija. Zajedno dižu cene. Drže ceo monopol što se tiče tog tipa prodajnih objekata

  218. Imaš pravo da kupus sve ostalo su bajke na papiru. Em te uradjaje placa o mnogo vise nego evropljani, em svaka kupovina vam je ko da igrate lutriju

  219. TehnomaFija. Najgora prodavnica, sa najgorim odnosom! Vec godinama, posle uzasnog iskustva, nista ne kupujem kod njih!

  220. Imao sam posla sa tim razbojnicima. Prodali frizider koji “ imaju na stanju“. Ali u Vijetnamu.

  221. Tehničku robu nikad ne kupujem u takvim radnjama kao Tehnomanija. Povedem prijatelja stručnjaka i kupim u maloj radnji zvanoj Orion computers i nikad problema. Dobro i stručno osoblje,dobar vlasnik. Reklamacije rešava odmah ili zadrži robu pa javi. Vraća novac i menja neispravno. Svaka čast na svemu. Nikad ali nikad za 25 godina poslovanja sa njim nema problema. A mogu da pohvalim iz mog ličnog iskustva i Top Shop-u Moderna DOO iz N. Sada jer su na nekoliko mojih reklamacija odmah izašli u susret i SVE pozitivno rešili. Jednom u zak.roku vratili novac,drugi put zamenili robu, treći put kada sam se pozvala na Zakon vratili mi novac za kupon dodatne sigurnosti i neke adm troškove( koje su i oni lovili u mutnom) nisu ni oni savršeni umeju i oni da zezaju i love u mutnom- pomenuti kupon dodatne sigurnosti- garancija,koja je besplatna aoni je naplaćuju,ali su mi odmah vratili novac a ja njima kupon i ne treba mi dodatna garancija osim zakonske. Sa te strane vrate pare,zamene robu,akorišćenu nisam još dobila ,tako da su na neki način fer i mnogo bolji od ostalih. Jeste da imaju oni svojih drugih gluposti ali za robu i reklamacije su fer i korektno,bar prema meni. Možda što ja umem da se svafjam i raspravljam,kao Pit bul sam- to kad uhvati me pušta( nikog) ali prema meni su bili ok i uvek ću kupovati kod njih. Kupila sam toliko stvari kod njih i nikad nije bilo problema sa robom. Kad je ima brzo reše

  222. Necu kupovati u Tehnomaniji jedan kupac manje jedan po jedan naucice ih postovanju kupca… Mozda a mozda im nije ni stalo do kupaca….

  223. Preslikan primer mog slučaja. Kupovinom TVa u istoj prodavnici morala sam posle 1 meseca praviti reklamaciju zbog neispravnosti. Istu agoniju sam doživela. Uložiti toliki novac u nov uređaj, a onda imati stresove zbog nemogućnosti zamene, a uređaj se u toku garancije 3 puta kvari, skoro 6 meseci ostajete bez njega dok se ne istestira, udruženje za zaštitu potrošača predlaže teži put – angažovanje veštaka. Nisam imala snage za to, za besmislena objasnjavanja i prepiske. Znam samo da sam se osećala bespomoćno, jadno i ponizno. Toliko o Tehnomaniji.

  224. „Zastita prava potrosaca“ za mene licno je sramota da su tako bezobrazni prema kupcima. Ako kupujem u radnji sa novim stvarima hocu novo i da dobijem, ako hocu polovno onda cu polovno i da kupim. Garancija, ako imam garanciju hocu i popravku na licu mesta, a ne da ako prijavim kvar kao na ves masini cekam ovlascenog servisera i da sam mesec dana bez masine… ocigledno da nesto nevalja i da velika prava imaju prodavnicr, veca nego potrosac

  225. Istu situaciju sam doziveo. Kupio sam nov neispravni laptop. Malo neljudskih pretnji sa moje strane i problem se resio. Tuzno je da stare i postene gradjane varaju.

  226. Kupuju loše serije robe koja ne može u EU
    Prodali mi televizor koji je bio izložen pa zatim odnesen iza kada su ga izgrebali. Sreća predstavništvo LG-a je bilo u prodavnici pa sam dobio ganc nov skuplji TV. Nije ni čudo što imaju toliko prodavnica, varaju lažu takvo im je naređenje. Upravo mi je jedan uređaj na reklamaciji, videćemo.

  227. 19 marta 2019 predao ssd na reklamaciju kod istih.
    Ni dan danas nije rešeno, samo kažu bićete prioritet
    Tad i nikad više kod njih.
    Inače i Gigatron i Win Win i Tehnomanija su ista firma

  228. Neverovatno,kakva bahatost od strane kompanije!Sve češće se prodaju neispravne stvari,a onda ni kriv ni dužan kupac bude kriv!Malo više angažovanja od strane vaših radnika i ljubaznosti ne bi škodilo!
    I šta sad vi ćete joj ZAMENITI računar koji je orodat neispravan!Kako joj vratiti mir?

  229. Sve je gori odnos prodavca prema kupcu..nekadasnja cast i ugled vise nista ne znace..nikad u Tehnomaniju

  230. Jednom sam kupovao, tačnije pokušao da kupujem u Tehnomaniji, i više nikad. Najobičniji bojler, nisu bili u stanju da isporuče za 30 dana. Tada sam završio s Tehnomanijom.

  231. Isto iskustvo i proceduru smo imali i mi sa kupovinom u Tehnomanija na bulevaru Vojvode Stepe,prevare koje čine poštenim potrošačima je sramotna i nedopustiva

  232. I ja sam imao problem sa Tehomanijom, daleko im lepa kuća… Nikad više Tehomanija… Nisu ni ostali sjajni ali ovi su vrh bezobtazluka…

  233. Obzirom da se zna ko je vlasnik firme ije ni čudo da se tako nešto desi. Ko se ne osveti taj se ne posveti

  234. Куца на лаптопу, хитно јој требао десктоп рачунар? Делује уверљиво

  235. U vecini prodavnica Tehnomanije nemaju vise istih artikala vec pakuju izlozene nazad u kutije ili mora da se ceka novi.

  236. Upravo prolazim sličnu agoniju sa Yetelom i Triglav osiguranjem. Odavno je prošlo 30 dana. Ljudi su svi fini i divni ali je sistem bezobrazan… Neće da mi vrate moj telefon predat na popravku. Telefon je osiguran, popravka je odobrena ali im se ne isplati. Tražim već više od 30 dana da mi vrate moj telefon. Ljudi su divni ali ta opcija nije predviđena kao moguće rešenje od strane sistema. Ima li nade za mene. Pravde nema.

  237. Strasno,citajuci komentare,ja sam dobro prosla u Tehnomaniji,neispravna grejalica,nije radila cim su je doneli jer je sad nova moda,ne proverava se u prodavnici kao ne smeju,te salju orginal zapakovanu robu na adresu iz magacinu,te Vam objasnjavaju da imate garanciju 2 godine.Ja sam im odmah vratila u roku od 24 casa,i zatrazila u listu reklamacije povrat novca,trajalo je 30 dana i dobila sam novac nazad,to je najbolje,nikakva zamena,i kupila u drugoj prodavnici,od njih dalje,mada koliko sam procitala ni drugde nije bolje,jeftina kineska roba je nazalost svugde.

  238. Uzas.Zaobici ove prodavnice u sirokom luku.Zao mi je gospodje sto je prosla golgotu,prodaju robu neispitanu i koju sastavlja kadar koji ne sta je koja komponenta.

  239. Ja sam u istoj situaciji, stigao mi je pekač oštećen koji sam reklamirala i uredno vratila još pre 2 meseca, do dana današnjeg nisu mi vratili novac. Vrte me u krug. Verovatno im i ne pada na pamet da mi novac vrate. Lopovi!

  240. Zgrozena sam poslovanjem Tehnomanije kupila sam onlajn Bosovu masinu za pranje sudova 23februara doneli su je 27. 2 .2023.kad smo hteli da je raspakujemo videli smo da je odozgo probusena na dva mesta i odma pzvali dostavu koja samo sto je izasla iz kuce oni su nas mrtvoladno oduvali i rekli nam da ulozimo reklamaciju to smo ucinili oni su cekali 8 dana da bi.nas skinuli sa odgovorom da im nismo poslali slike i dokumentaciju koju smo mi uredno poslali i cak proverili kod operatera i onda pocinje nocna mora u kojoj smo zvali reklamacije koje nemozete dobiti a oni nam uredno slali sistemske poruke neznam koliko puta su slali urgencije al nista i rok od 30 dana je prosao sad su mi odgovorili da mi je reklamacija prihvacena ali jos nisu poslali zamenu u svakom slucaju nikada vise necu kupovati u tehnomaniji suvise je stresno nije to za moje godine ni za moje zivce jer takvo poslovanje jos nisam srela u svom zivotu

  241. Prodali su mi vesmasinu sa naprslim kazanom koja ispusta vodu na sve strane. Po mojoj reklamaciji su mi poslali servis koji je utvrdio da je to mehanicki ostecen kazan koji nije predmet garancije. Tehnomanija odbija da prizna svoju gresku, nece da mi vrati novac, nece da mi zameni masinu, nece da mi popravi masinu. Lopovska banda.

  242. Nenade, obratite se advokatu ili ako imate nekog pravnika među prijateljima. Brzo će biti rešeno u Vašu korist. Govorim iz ličnog iskustva. Prodali su mi polovan mobilni telefon po ceni novog i nisu hteli da ga prime nazad. Vrlo brzo sam predao tužbu i čim im je stigla tužba, odmah su me zvali iz pravne službe Tehnomanije sa pristankom da mi vrate novac.
    Hvala svima koji su ovde izneli svoja iskustva, mnogo mi je pomoglo da rešim situaciju na pravedan način.

  243. Najgora noćna mora. Treba ih trajno zatvoriti. Da li nadležne službe čitaju ove komentare ? Da li je ta firma pod zaštitom države kad može gradjanima nesmetano da krade pare? Gadi mi se lažljivi call centar. Ko god da je gazda prevara kojom se bavi sustiće ga kad tad.

  244. Kúpila sam lap top na kredit 11meseci odplacujem uzet je na 2god. Pokvario se odnela ga u radnju dat je u servis zadržan 1m vratili ga kao popravljenog međutim kada sam uključila uopšte sistem nije bio podignut ajde u servis kod majstora da ga popravi plati 2500hilj. Uzet je u Gorenjovom studiu u st. Pazovi kako povratiti novac za neispravan uređaj posto je servisu rečeno da je mogao da crkne

Ostavite komentar


Pisma čitalaca

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.