Foto: EPA / Rolf Vennenbrend

Anketa je pokazala da je YouTube preuzeo dominaciju nad Facebookom. Čak 85 odsto tinejdžera preferira YouTube u odnosu na Facebook, dok je na drugome mestu po popularnosti među tinejdžerima Instagram sa 72 odsto korisnika, a na trećem Snapchat sa 69 odsto.

Broj tinejdžera koji koriste Twitter, njih 32 odsto, i Tumblr, 14 odsto, nepromenjen je u odnosu na rezultate istraživanja iz 2015.

I iako je Facebook izgubio popularnost među tinejdžerima u odnosu na YouTube koji je u vlasništvu Googlea, raste popularnost Instagrama, mreže u vlasništvu Facebooka od 2012. Gotovo trećina ispitanika uticaj društvenih mreža na njihov život ocenila je pozitivnim, četvrtina ga smatra uglavnom negativnim, a najviše – 45 odsto anketiranih odgovorilo je da njihov uticaj nije ni pozitivan ni negativan, piše BBC prenosi HINA.

Dok većina mladih koristi istu društvenu mrežu poput njihovih prijatelja i kolega, tinejdžeri slabijeg imovinskog stanja više vole Facebook od onih koji pripadaju višem društvenom sloju, pokazalo je istraživanje.

Istraživanje američkog centra Pew, u trajanju od mesec dana, a u koje je bilo uključeno gotovo 750 tinejdžera, pokazalo je da je pre tri godine smartphone posedovalo 73 posto devojaka i mladića, a danas ga ima 95 posto tinejdžera.