Foto: Ivan Međedović

Novinar Danasa se u tekstu koji se bavi dodelom nacionalnih frekvencija Regulatornog tela za elektronske medije (REM) osvrnuo na prijavu BK TV za dozvolu za emitovanje u aprilu prošle godine, kada je na mestu glavnog i odgovornog urednika te televizije bio Miodrag Popov.

U tekstu Danasa je pogrešno navedeno da su „tokom trajanja konkursa, četvorica zaposlenih na BK i glavni i odgovorni urednik BK TV Miodrag Popov dobili otkaz“ te zbog toga ovaj medij nije ispunjavao uslove za dozvole. Popov je zapravo podneo ostavku početkom oktobra 2018. godine, u znak protesta zbog otkaza četvorici novinara ove medijske kuće, o čemu su mediji već pisali.

Popov je UNS-u rekao da je ostavka „solidarnost sa kolegama, kao i apel da se oni vrate na posao“. On je rekao da je ostavku dao „jer se ne slaže sa otpuštanjem svih novinara i to dok još nije završen konkurs Regulatornog tela za elektronske medije (REM) za dodelu nacionalne frekvencije za koji se borio, pisao programski elaborat i šemu, kao i kompletan projekat“.

„U petak je sve četvoro novinara, pola sata pred kraj radnog vremena, dobilo otkaze. Dato im je da potpišu sporazumni raskid ugovora. Ja se s tim ne slažem, jer je i u projektu, ali u uslovima konkursa REM-a predviđeno ukupno 15 ljudi. Praktično smo izbačeni iz igre. Ne možemo da radimo bez novinara“, rekao je UNS-u Popov.

Izvinjavamo se kolegi Popovu na nenamernoj grešci.

Povezani tekstovi