Od danas na eUpravi elektronski i potvrda o vakcinaciji i zakazivanje propuštenog termina 1Mihailo Jovanović Foto: eUprava

Na portalu eUprava od danas su dostupne nove uslugeu vezi sa vakcinijom protiv COVID-19 „Propušten termin za vakcinaciju“ i „Potvrda o vakcinaciji“.

Ukoliko je neko bio sprečen da dođe na vakcinaciju i propustio je svoj termin, jednostavnim popunjavanjem upitnika može podneti zahtev za dobijanje novog termina. Ova usluga je namenjena isključivo građanima koji su dobili poziv za vakcinaciju (SMS i imejl) i nisu mogli da se pojave u predviđenom terminu, navodi se u saopštenju eUprave.

„Ukoliko ste propustili svoj termin za vakcinaciju  potrebno je da putem usluge Propušten termin za vakcinaciju iskažete ponovo interesovanje popunjavanjem svih obaveznih polja kako biste dobili novi termin. Ova usluga daje mogućnost da odaberete da li želite da vam eUprava zakaže bilo koji termin ili da postavite datum posle koga možete da primite vakcinu. Kako bi neko koristio ovu uslugu nije potrebno da bude registrovan korisnik Portala eUprava“, izjavio je dr Mihailo Jovanović, direktor Kancelarije za IT i eUpravu.

On je dodao da je sve više građana koji se Kancelariji za IT i eUpravu obraćaju i za slanje Potvrde o izvršenoj vakcinaciji protiv COVID-19 na imejl, te da je izrađena usluga „Potvrda o vakcinaciji“.

„Izdavanje potvrde o vakcinaciji je veoma jednostavno. Nakon što se prijavite na Portal eUprava svojim nalogom i odete na uslugu Potvrda o vakcinaciji, klikom na zeleni taster ”Pokreni uslugu” pojaviće Vam se polja koja je potrebno da popunite. Nakon što popunite JMBG i imejl na koji želite da Vam se potvrda pošalje kliknite na taster podnesi zahtev. Kroz par minuta potvrdu ćete dobiti na imejl. Ovu uslugu takođe možete popuniti i poručiti za članove svoje porodice“, rekao je Jovanović.

On je podsetio da kako biste koristili ovu uslugu je potrebno da budete registrovan korisnik Portala eUprava i da se prijavite.

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

19 reagovanja na “Od danas na eUpravi elektronski i potvrda o vakcinaciji i zakazivanje propuštenog termina”

  1. Od reči do reči laž.Prvo za prijem druge dize nije potrebna prijava,po dopisu e uprave vi ste primanjem prve dize već u njihovoj evidenciji.Tako da za drugu dozu Pfizer (revakcinacija) nisam se javljao,tako da su mi na vreme 21 dan od prve zakazali vakcinu.Drugo potvrdu o vakcinaciji sa bar kodom dobijate posle primljene vakcine -moj slučaj (nisam tražio potvrdu) a dobio sam je jer je to procedura.

  2. Sve pohvale za eUpravu u pogledu vakcinacije. Mi smo na email dobili i potvrdu. Jedino ako se daje neka u drugom „formatu“. Kako god, cestitke za ceo projekat!

  3. 28. 1.2021. godine primila sam prvu vakcinu Sinofarm. Poziv za revakcinaciju sam dobila za 18.2.2021, medjutim, kako sam već negde oko 2-3 februara počela da kašljem, uz konsultaciju mog lekara, otišla sam 16.2. u kovid ambulantu u Mirijevu i 17.2. sam dobila mejlom rezltat da sam pozitivna. Napominjem da nikakvih drugih simptoma, sem kašlja, nisam imala – bez temperatura, otežanog disanja i sl. Jedino sam bila umorna ali sam mislila da je to reakcija na primljenu vakciju. Moje pitanje je kakva je procedura sada da dobijem i drugu dozu vakcine.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.