Ta poziv na linč, smatraju ova medijska udruženja, upućena su prema svima koji imaju kritičan odnos prema vlasti u Srbiji.

„Zastrašujuće je to što se ovaj list, koji već duže vreme širi mržnju i netrpeljivost a profesionalne novinare i javne ličnosti proglašava za izdajnike i strane agente – crtajući im tako metu na čelu – nalazi u državnom vlasništvu, a država njime upravlja preko nadzornog odbora u kojem sedi i Suzana Vasiljević iz kabineta predsednika Srbije Aleksandra Vučića“, navode NUNS i NDNV.

Dodaju da je zastrašujuća je i činjenica što je autor tog teksta, kao i glavni autor ovog nedeljnika – zloglasni Đorđe Martić, čovek koji je bio urednik Politike ekspres kada je 6. aprila 1999, pet dana pre ubistva Slavka Ćuruvije, objavljen tekst „Ćuruvija dočekao bombe“ Miroslava Markovića, koji je iste večeri pročitan i u Dnevniku RTS-a. Taj tekst je bio poternica i neka vrsta najave Ćuruvijinog smaknuća.

„Zastrašujuće je i to što se, slično kao krajem devedesetih kada je Vučić bio ministar informisanja, vlast ne zaustavlja samo na tekstu već se o njemu na televizijskim stanicama vodi rasprava, čime se – sa jasnom namerom – povećava „diseminacija“ ovog skandaloznog poziva na linč“, zaključuje se u saopštenju NUNS-a i NDNV-a.