Foto: Grad Šabac

Za pribavljanje izvoda iz matične knjige rođenih, venčanih, umrlih, izdavanje uverenja o državljanstvu, potvrde iz biračkog spisa, potvrde o građevinskoj dozvoli ili potvrdi iz katastra samo je potrebno da podnese zahtev na veb adresi http/ sabac.rs/aktuelnosti/usluge ili Portala e-Uprave www.euprava.gov.rs/usluge gde se nalaze uputstva za dobijanje ovih potvrda.

Takođe, elektronskim putem građani mogu da se obaveste o poreskom dugu, ali i da isprave greške iz matičnih knjiga, podnesu prijavu komunalnoj policiji i drugim inspekcijama, a posebno značajno što na ovaj način mogu da regulišu građevinsku dozvolu, ili da dobiju informacije o postupku ozakonjenja, prepis sipsa predmeta iz oblasti predeuzetništva. Novina je da mogu obaviti plaćanje administrativne takse i da se obaveste o taksama za još 160 poslovnih procesa.

– Naš cilj je da građani ubuduće što više administrativnih procedura obave elektronskim putem, što isključuje čekanje u redovima na šalterima, i umnogome štedi vreme i nerve. Težićemo da i ubuduće sve usluge budu dostupne u elektronskom obliku, tako da građani sva svoja prava mogu da ostvare iz svog doma ili sa radnog mesta, kaže Vera Pantelić, načelnica Odeljenja za opštu upravu.

Takođe, za sva eventualna pitanja građani mogu da se obaveste i telefonom 015 364-125 ili 364-121, svakim radnim danom od osam do 15 časova. Ovim Gad Šabac praktično primenjuje evropske standarde u interesu građana i preduzetnika. To je i rezultat decenijske primene poslovanja gradske uprave po standardima ISO 9001. Potvrda toga je da se ovde najbrže izdaju upotrebne i građevinske dozvole za domaće i strane investitore.

Ovaj projekat  se realizuje uz pomoć sredstava iz budžeta Grada Šapca. Stavovi izneti  u  podržanom miedijskom projektu nužno ne podržavaju stavove organa koji je koji je dodelio sredstva.