Kupovina Kurira otvorila je brojna pitanja u javnosti, od kojih je ključno bilo da li iza nje stoji Telekom, odnosno država, sa namerom da uđe u ovaj medij. Kao argument za takvu tvrdnju navođena je činjenica da je za kupovinu AMG zainteresovan i portal Mondo, koji se nalazi u vlasništvu Telekoma. Naime, pre nekoliko meseci BIRN je pisao da je Adrija medija grup, izdavač dnevnog lista Kurir, postigla dogovor o strateškom partnerstvu sa Žeželjevim preduzećem „Wireless media“ (čiji deo je i Mondo Inc) i portalom Mondo, koji je u vlasništvu državnog preduzeća Telekom Srbija. Predrag Vujić, glavni i odgovorni urednik Monda, potvrdio je tada BIRN-u da je Telekom Srbija i dalje vlasnik portala. Međutim, vlasnička struktura se u međuvremenu promenila i sada je proces registracije u toku.

Na pitanje u kakvom je odnosu njegova kompanija sa Telekomom, Žeželj kaže da su Wireless media sistem i Telekom od 2004. godine u poslovno komercijalnom odnosu i strateški partneri na više projekata.

– Mondo Inc deo je kompanije Wireless media sistem, vodeće tehnološke firme na području Zapadnog Balkana koja je godinama prisutna u medijskoj industriji kroz razvoj naprednih rešenja za značajne klijente, između ostalih i za Telekom Srbija – naglasio je Žeželj. Upitan šta je bio motiv za kupovinu Adria medija grupe, naš sagovornik kaže da strateškim partnerstvom sa AMG, Wireless media sistem donosi novi tehnološki talas transformišući je u medijsko tehnološku kompaniju.

– Cilj ove sinergije je zajednički nastavak impresivnog rasta kompanije sa timom sjajnih ljudi koji su pozicionirali AMG kao lidera na medijskom tržištu u regionu. Partnerstvo dveju kompanija stvoriće jedinu medijsko tehnološku platformu na prostoru jugoistočne Evrope. Unapređenje zadovoljstva Adrijinih korisnika i otvaranje novih mogućnosti za dalju advertajzing ekspanziju digitalnih izdanja nam je prioritet, a sve kako bismo podigli standarde u korak sa svetskim trendovima – objašnjava Žeželj.

Bez odgovora

Naš sagovornik nije želeo da komentariše medijske navode da iza kupovine Kurira stoji Telekom niti da govori o eventualnoj promeni u uređivačkoj politici. Ostali smo uskraćeni i za odgovor o ceni, iako se u javnosti spominje da je za kupovinu Adria medija grupe izdvojeno 25 miliona evra. Igor Žeželj je sem Kurira vlasnik i 12 portala i još 14 štampanih izdanja AMG na čijem čelu je bio Aleksandar Rodić.

Povezani tekstovi