Božović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja: Građani plaćaju cenu blokade 1Foto: Lj. Bukvić

Milan Božović iz Komiteta za bezbednost saobračaja ocenio je da građani Beograda danima plaćaju cenu blokade grada od strane taksista, jer Ministarstvo saobraćaja nije posmatralo pravo stanje na tržištu i šta građani žele prilikom pisanja izmena Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju.

On je za RTS rekao da mu nije jasno zašto Ministarstvo saobraćaja nije preveniralo ovakvu situaciju.

„Onog momenta kada su napravili radnu grupu i ona je počela sa izradom određenih članova Zakona o prevozu putnika u drumskom transport i kada nisu imali dovoljno podataka o stvarnom stanju na tržištu, zašto to nekako nisu drugačije uradili. Za pisanje bilo kod člana zakona ili uređenje bilo koje oblasti, vi morate znati šta se dešava na tržištu“ rekao je Božović.

On je istakao da danima građani plaćaju cenu tih propusta koji su počeli na početku.

„Suština saobraćaja i transporta jeste zadovoljenje potreba korisnika. Da li je moguće da ministarstvo nije videlo da 650.000 građana Beograda koristi CarGo? Ako ste videli pred tim ne možete i ne smete da žmurite”, istakao je Božović, koji je i bivši direktor Agencije za beozbednost saobraćaja.

Božović je istakao da se na CarGo ne može pripisati da krše zakon I da se na njima ne mogu primeti odredbe koje se odnose na taksi, jer CarGo nije taksi.

„Zakon propisuje pravila koja svi moraju poštovati, ali da bismo mogli da poštujemo ta pravila moramo da možemo da ih poštujemo. Da bismo mogli da ih poštujemo, onaj ko piše taj zakon mora da shvati pravo stanje na terenu I prevede ih u neku zakonsku odredbu”, kazao je on i dodao da ni Ministarstvo saobraćaja nije ispoštovalo niz odredbi koje postoje u tom zakonu.

On je dodao da taksisti neće biti zadovoljni ako se zakon vrati na početak, ali da moraju prestati sa štrajkom, dok CarGo mora da bude alternative za građane jer alternative za građane mora da postoji.

Komentarišući najavu taksista da će radikalizovati proteste, Božović je ocenio da bi to bilo previše I da to što taksisti rade nije štrajk, već to vodi ka blokadi grada.

„Štrajk u drumskom i gradskom transportu ima neke principe po kojima se vodi, mora da se obezbedi minimum prevoza za neke ulice, ne sme da se blokiraju građani, ako želite da štrajkujete parkirajte automobile na nekom parking pa tako štrajkujete“, rekao je on.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari