Koncern Bambi – Banat prodao prošle godine više od 23 hiljade tona proizvoda i ostvario rast prodaje od 16 odsto u odnosu na 2005. godinu. Drugim rečima prodato je više od 25 miliona pakovanja, dok se prodaja „plazma keksa“ inače najpoznatijeg brenda Bambija izražava cifrom od oko 1.

Koncern Bambi – Banat prodao prošle godine više od 23 hiljade tona proizvoda i ostvario rast prodaje od 16 odsto u odnosu na 2005. godinu. Drugim rečima prodato je više od 25 miliona pakovanja, dok se prodaja „plazma keksa“ inače najpoznatijeg brenda Bambija izražava cifrom od oko 1.600 tona. Lane je na strana tržišta izvezeno više od sedam hiljada tona proizvoda ovog koncerna i ostvaren prihod od 14 miliona evra, a konditorska industrija Srbije zabeležila je suficit u spoljnotrgovinskom poslovanju – izjavio je juče na konferenciji za novinare Miroslav Miletić, generalni direktor koncerna Bambi – Banat.
Govoreći o planovima razvoja koncerna Miletić je rekao da će ove godine proizvodnja premašiti 28 hiljada tona, što znači da bi prihod trebalo da dostigne sumu od 72,5 miliona evra. „U poslednjih deset godina Bambi beleži izvanredne poslovne rezultate, čemu su svoj doprinos dali svi zaposleni, njih oko 1.300, sa 300 radnih dana u godini, kao i investicija od dva miliona evra u kapitalne strateške projekte“, naglasio je Miletić.
Koncern Bambi – Banat ove godine obeležava 40 godina postojanja i tim povodom najavljene su marketinške aktivnosti i nagradne igre za potrošače.Veliki nagradni literarni konkurs za učenike osnovnih škola u Srbiji na temu „Bambi, za svaki ukusan dan“ počeo je 27. januara, a uskoro počinje i nagradna igra za potrošače. Bambi – Banat otvorio je i besplatnu telefonsku liniju i imeil adresu za potrošače zainteresovane za proizvode i usluge kompanije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari