Foto: Tviter

On je dodao  da je turistički hit bila Sokobanja koja je zabeležila rekordan rast broja gostiju i noćenja. Prema njegovim rečima, devizni priliv je u prvih šest meseci iznosio 528 miliona evra.

„Sve ovo ukazuje da ćemo se približiti ostvarenju ciljeva koje smo zacrtali početkom godine, a to je 3,5 miliona gostiju, od toga blizu 1.700.000 stranaca, devizni priliv oko milijardu i 350 miliona evra i više od 9,5 miliona noćenja“, rekao je LJajić novinarima na otvaranju 12. „Fish fest Beograd“, na platou kod Kule Nebojša ispod Kalemegdana.

„Ukoliko se ostvare te naše ambicije i planovi, za koje smatramo Sda su realni, a sve indicije ukazuju da ćemo ih ostvariti, ovo će, bez sumnje, biti najbolja turistička godina“, rekao je on. Na pitanje novinara koja se destinacija ove godine izdvojila kao hit kada je domaći turizam u pitanju, LJajić je odgovorio „da je to, bez sumnje, bila Sokobanja koja je zabeležila rekordan rast broja gostiju i noćenja“. „To je 90 odsto veći broj dolazaka i noćenja nego što je bilo u prethodnom periodu.

Raduje nas da pored pet ključnih destinacija koje privlače preko 75 odsto gostiju, a to su Beograd, Novi Sad, Vrnjačka Banja, Zlatibor i Kopaonik, sve više dobijamo i nove turističke destinacije koje će se vrlo brzo priključiti ovoj zlatnoj petorci.

Sokobanja se tome približava“, rekao je LJajić. On je rekao da je „Fish fest“ jedna od najvećih manifestacija u oblasti gastronomije u Beogradu. „Nastojimo da ovu manifestaciju što je moguće više brendiramo, internacionalizujemo. Radićemo u perspektivi da privučemo što veći broj učesnika“, rekao je LJajić. On je dodao da će na ovogodišnjem 12. „Fish festu Beograd“ učestvovati oko 200 kuvara, što je duplo više nego prethodnih godina.

„I to je jedan od dodatnih razloga zašto moramo više da radimo, pre svega, na ovoj manifestaciji, a samim tim i na privlačenju što većeg broja gostiju“, rekao je LJajić.