
Otvaranje Koridora 10 najavila je do kraja godine.
Postoje želje za povećanje cena putarine, ali odluku o tome donose resorno ministartvo i Vlada Srbije, a to nam nije bila tema do kraja ove godine, rekla je Mihajlović u Jutarnjem dnevniku RTS.
Komentarišući ideje da se putarina naplaćuje i na regionalnim putevima zbog sve većeg broja kamiona na tim pravcima koje koriste izbegavajući putarine na autoputevima, Mihajlović je rekla da te predloge treba razmotriti i sa stanovišta domaće ekonomije.
Imamo pritužbe da teški kamioni, izbegavajući autoputeve i putarine, oštećuju kolovoze na regionalnim i magistralnim putevima, rekla je Mihajlović, naglašavajući kako „nije baš sigurna“ da je tačan podatak o navodnom godišnjem gubitku države od 70 do 80 miliona evra zbog nenaplaćenih putarina kamionima. U svakom slučaju, to nije tema za ovo godinu, a početkom iduće godine ćemo reformisati preduzeće „Putevui Srbije“ pa ćemo razgovarati i o tome, rekla je Mihajlović.
Ona je najavila da će, uprkos problemima na gradilištu, do kraja godine ipak biti puštena u saobraćaj deonica Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru. Korodorom 10 ćemo proći do kraja ove godine sigurno, mada na pojedinim delovima postoje određeni problemi, ali se radi dan i noć i verujem da stižemo do kraj godine, rekla je Mihajlović, tvrdeći kako su građevinski problemi na takvim gradilištima uobičajeni.
Nisu to neobične stvari, ali mi smo otvorena i vlada i pokazali smo problem, rekla je Mihajlović.
Ministarka je najavila i dopune krivičnih prijava protiv odgovornih za loše izvedene radove na deonici Ub-Lajkovac na Koridoru 11 i naglasila da Vlada Srbije sada „praktično ispočetka“ gradi taj deo. Moraće da odgovaraju svo koji su donosili odluke i odobravali da se stavljaju glina i blato, ali to je posao za tužilaštvo, naglasila je ministartka Mihajlović za RTS.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Ovi su apsolutno otišli u jedno neverovbatno ludilo?! Da li ovim ludacima nije jasno da u Srbiji, kao i u drugim državama MORAJU DA POSTOJE PUTEVI KOJI SE NE POLAĆAJU?! Putevi kojima će se narod kretati a da ne plaćaju „globarinu“ svojoj državi, koja se po načinu tretiranja svojih gradjana, sve više liči na tursku državu, koja se tokom 500 godina na ovim prostorima „proslavila“ svojim „izumima“. Gospodja MIhajlović govori o „ekonomskoj računici“ i šteti koju magistralni putevi trpe od „nesavesnih“ /pretežno domaćih/ vozača teških kamiona koji izbegavaju autoputeve i koriste one regionalne puteve, pa će zbog „interesa države“ uvesti naplatu putarine za sva vozila?!?!?! Valjda ne mogu da razlikuju teške kamione od putničkih vozila pa će im to pričinjavati probleme? Zašto javno ne kažu, kada je to očigledno, da se radi o „čistoj“ pljački a ne zaštiti bilo čijih ekonomskih interesa? U tu svrhu su pustili onu dežurnu i dobro plaćenu budalu, da istrči sa tom informacijom a sada mašinerija ide u javnost da obrazloži ono što su već odlučili.
jel da budemo mirni s obzirom da nece do kraja godine:-) a ostalo jos malo vise od mesec dana. smak
Najskuplja putarina je u najbogatijem i najrazvijenijem delu Srbije a to je južno od Niša. UPS pa to je najsiromašniji deo Srbije.
Od Niša ka Leskovcu možeš da se voziš 2 km ili celu deonicu autoputa, ali plaćaš pun iznos. Baš se lepo ministarka a i njen šef već godinama brinu za nas pa ih molimo da se više ne sekiraju za nas. Važno da sirotim i nerazvijenim Beograđanima i Vojvođanima ne naplaćujete više od onoga koliko se voze, a za nas nije važno.
Predlažem i da ogledno naplaćivanje na magistralnim putevima bude opet ovde na bogatom jugu.