Moglo bi se reći da je i Brend fer u protekle tri godine od kako se održava u Beogradu postao značajan srpski brend. Posebno je važna njegova edukativna komponenta, koja ove godine obuhvata brendiranje nacije, razvoj komercijalnih brendova i prezentaciju brendova u medijima. Pojam brenda uključuje pre svega poreklo proizvoda, što podrazumeva predvidljivost u pogledu kvaliteta proizvoda i usluge, a znači i određeni prestiž.

Moglo bi se reći da je i Brend fer u protekle tri godine od kako se održava u Beogradu postao značajan srpski brend. Posebno je važna njegova edukativna komponenta, koja ove godine obuhvata brendiranje nacije, razvoj komercijalnih brendova i prezentaciju brendova u medijima. Pojam brenda uključuje pre svega poreklo proizvoda, što podrazumeva predvidljivost u pogledu kvaliteta proizvoda i usluge, a znači i određeni prestiž. Jačanje srpskih brendova je, stoga, imperativ ukoliko želimo da se kao uspešan izvoznik pozicioniramo na svetskom tržištu. Naš izvoz je lane porastao za 30 odsto u odnosu na 2005. godinu, a strane investicije su premašile 5,6 milijardi dolara – izjavio je otvarajući Internacionalni sajam brendova Brend fer 3 Milan Parivodić, ministar za ekonomske odnose sa inostranstvom.
Internacionalni sajam brendova Brend fer 3, najveća manifestacija te vrste u regionu, koji je juče otvoren na Beogradskom sajmu, trajaće do 10. marta i kao i prethodnih godina, imaće nekoliko programskih celina. Tako je, recimo, Brend konferencija, namenjena stručnoj javnosti, dok će se na Brend prezentaciji predstaviti najpoznatiji inostrani i domaći brendovi, a kroz manifestaciju Brendovi uživo najširoj javnosti predstaviće se najpoznatije ličnosti iz našeg javnog života, kulture, umetnosti i sporta koje su zaslužile da ponesu epitet „srpski brend“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari