Ofanzivne šeme (2) 1

Juče sam nabacao predloge za poboljšanje i veću efikasnost dragih mi televizija. Danas nastavljam u tom duhu…

Neophodno je, mislim, funkcionalnije ukrštanje programskih šema televizija N1 i Nova S.

Konkretno: Jelenu Obućinu i njen „Pregled dana“ – očito poslednjih meseci najkvalitetniji programski proizvod, dugo čekano pozitivno iznenađenje u tom smislu – treba postaviti u centar N1 programske vertikale, okolo, poput novogodišnje jelke, „kititi“ ostale već dokazane, u gledalištu dobro primljene informativne sadržaje: „Novi dan“, „Studio lajv“, „Dan uživo“, „Reporteri“, „Crvena linija“.

Predlog: start svakoga jutra sa „Mentalnim razgibavanjem“, autora Darka Mitrovića i Marka Stepanovića, čiji novinarski angažman, „do kosti“ secira sve svakodnevne pizdarluke režima i njihovih protagonista.

Obavezno!

Sedmični konac N1 televizije neka bude sa „Utiskom nedelje“, makar je ta emisija u svojevrsnoj stvaralačkoj krizi.

Baš kao što su „u leru“ debatne emisije „Pressing“ i „360 stepeni“.

Izvestan remont je neophodan.

Predlažem autorima Ćosiću i Šovljanskom da preslušaju šta govore, i jedan i drugi, u „tizerima“ za svoje emisije.

Samo to rečeno neka pretoče u studijske priče, eto punog pogotka.

Treba pronaći, predlažem takođe, autorski termin za Mariniku Tepić, najangažovaniju i najfrekventniju kritičarku režima.

To je medijski okvir za nju, a ne da se smrzava na ulici, i nadvikuje sa onim bolesnikom sa megafonom.

U okviru svakodnevnog razotkrivanja režimskih nepodopština, angažovati Zelenovića i Šapčane, Kraljevčane iz „Lokalnog fronta“, Boru Novakovića iz Novog Sada, Gutu Grubačkog i ljude iz Skupštine slobodne Srbije, aktiviste iz „Ne davimo Beograd“…

Dakle, N1 televizija treba da ostane njuz kanal, ali još žešći, još tvrđi, još angažovaniji.

Ovo je vreme informativnog rata: istine protiv laži, argumenta nasuprot klevetama, punokrvno profesionalno novinarstvo suprotstavljeno opskurnoj režimskoj propagandi!

Nova S u ponudi opuštenija, kako su se gledaoci već svikli, uz kvalitetne serije i filmove, ali i izvanredne humorističko-satirične emisije, politički vrlo angažovane („Pljiž“, Kesić i „Njuzovci“, Ivanović i ekipa, „Dobar, loš, zao“).

Ponudu takvih originalnih formata, tvrdim, nema ni jedna evropska televizija. Ni jedna!

Ima tu prostora i za „lambadanje“ trista reči u minuti Maje i Rade, „ciguligu na taljigu“ u „Balkanskoj“, „zdrave misli“ lepih, pametnih, svetski modno namontiranih likova o odvratnom trenutku našeg teško bolesnog svakodnevlja, malo o dijetama, koja preporuka „Lepog Brke“ šta kuvati ovih dana…

Pa, ko voli.

E, tu sada dolaze pomenuti ljudi iz rukovodstva Junajted medija.

Njihovo znanje, edukacija, poznavanje svetskih trendova u sklapanju programskih šema.

Jer, kada ove dve televizije na pravi način, mudro, a funkcionalno, ukrste raznorodne ponude – premijera za reprizu i obrnuto, u adekvatnim terminima – eto sjajnog izbora za ljude koji preferiraju baš takvu programsku ponudu: tvrda beskompromisna informativa, u miksu sa mekom zabavom.

A da se dušmani baš najede…

Pa, srećno!

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari