Imena ta dva benda bila su napisana velikim slovima dok je malim ispisan veći broj grupa, čija će muzika takođe biti puštana kao potpora „zvezdama večeri“, među kojima su navedeni i legendarni Kud idijoti iz Pule.

Pogledavši taj plakat u trenutku sam shvatio zbog čega KST već dugo vremena nije ono što je nekad bio. Propagirati di džej veče u čijem okviru su Kud idijoti samo „podloga“ bendovima poput Goblina i Hladnog piva je besmisleno isto toliko koliko bi bilo da je veče reklamirano tako što bi kao potpora muzici tih sastava bile navedene grupe Sex Pistols i Ramones. Pod brojem jedan, svako ko je slušao pank makar u jednom periodu svog života zna da su Kud idijoti uz Pekinšku patku, Pankrte, Paraf i Psihomodo pop udarni bend te orijentacije sa eks-Ju prostora. Pod brojem dva, ako pitate Gobline i Hladno pivo ko su njihovi muzički uzori oni će vam sasvim sigurno među njima navesti i Kud idijote. Pod brojem tri, nijedna pesma Goblina i Hladnog piva se na bilo koji način ne može meriti sa iskrenošću numera „Za tebe“ i „Tko zna“, britkom kritikom društvene realnosti „Lutki na koncu“ i „Ja sjećam se“ i duhovitošću „Disco is not dead“ i „Preživjeti“, koje potpisuju Kud idijoti ( ova druga je obrada pesme jedne britanske grupe, čisto da me neko ne bi prozvao da ne znam).

Razumem da di džejevi odgovorni za to veče nisu krivi što su pogrešno naučeni da u panku sve počinje od Goblina i Hladnog piva. Jednostavno, odrasli su na pričama pojedinih organizatora rok koncerata koliko su para zaradili na nastupima tih grupa. Ni ne mogu da misle drugačije, ako se zna da je na jednom festivalu u Beogradu legendarna mančesterska grupa Buzzcocks, potpuno nezasluženo naravno, faktički bila predgrupa Hladnom pivu.

U pank pokretu, za razliku od drugih muzičkih pravaca ne postoji hijerarhija, ali je sa druge stane prisutno poštovanje prema rodonačelnicima. U konkretnom slučaju di džej tim iz KST je, verujem sasvim nenamerno, prema Kud idijotima iskazao nepravdu. Pulski pankeri nikada i nigde ne mogu da budu prateći program za muziku Goblina i Hladnog piva.

Ja sam odrastao u KST, mnogo lepih uspomena me vezuje za to mesto, i iskreno želim da ponovo postane rok klub broj jedan u Beogradu ( Akademiju ne navodim jer počiva u miru). Međutim. ljudi zaduženi za muzički program u tom prostoru, a ako to takođe žele, moraju da shvate da u muzici ne počinje sve od njihovih tinejdžerskih dana i da se koreni pokreta nikad ne smeju zaboraviti. Ako se neko bavi muzikom, na bilo koji način, treba da bude istraživač njene istorije a ne da se osloni samo na sud kritike i mišljenje okoline. Naravno, nikakvo idolopoklonstvo prema originalnim bendovima određenog žanra nije poželjeno ali im odavanje zasluženog poštovanja svakako sleduje.