p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }

Ono što je u konkretnom slučaju privuklo pažnju javnosti je podatak da je automobil bio nepravilno parkiran i to tik ispred sedišta Komunalne policije u Makenzijevoj 31. Iako su stanari iz okolnih zgrada ukazali komunalnim policajcima na prekršaj a prema tvrđenju očevidaca to su mogli da vide i oni sami jer je „ferari“ blokirao prilaz pešačkom prelazu na koji „gleda“ ulaz u zgradu gde je smeštena Komunalna policija, do reakcije komunalaca ipak nije došlo. Kazna nesavesnom vozaču nije napisana što je izazvalo revolt kako stanara tog kraja tako i korisnika društvenih mreža na kojima je snimak podeljen. S obzirom da je zakon isti za sve, pa tako i za strance, te da se u Beogradu ne „gleda kroz prste“ stranim turistima (uglavnom omladini smeštenoj po hostelima bez novca za taksi) koji se švercuju u gradskom prevozu ( u najboljem slučaju po njih kontrolori ih izbacuju na sledećoj stanici a u najgorem insistiraju da plate kaznu) postavlja se logično pitanje zašto je izostala sankcija prema vozaču nepravilno parkiranog „ferarija“. Zvaničnog saopštenja o tom slučaju nije bilo, ali je medijima nezvanično rečeno da „komunalna policija ne može samostalno da reaguje kada su u pitanju vozila sa stranim tablicama“. Bilo bi veoma interesantno videti da li bi komunalci postupili na isti način da je nepravilno bio parkiran „trabant“ stranih tablica, inače vozilo iz pesme „Trabant Blue“ novosadske pank grupe Atheist Rap. Bez obzira što nema ingerenciju da samostalno reaguje u konkretnom slučaju Komunalna policija je bila dužna da o prekršaju obavesti nadležne, kako bi on bio sankcionisan a nesmetan prilaz pešačkom prelazu obezbeđen. S obzirom da je Komunalna policija veoma revnosna u kažnjavanju vozača kada jedan točak njihovog automobila pređe 10 centimetara na zelenu površinu onda je sasvim logično da je javnost nezadovoljna kada se isti aršin ne primeni i na vlasnika luksuznog „ferarija, odnosno što komunalci, u slučaju koji analiziramo, prstom nisu mrdnuli pozivajući se na „nenadležnost“. Ono što je Komunalnoj policiji u Beogradu definitivno potrebno je popravljanje imidža nakon slučajeva prekoračenja ovlašćenja prilikom sprečavanja novinara da obavljaju svoj posao i grubih intervencija tokom privođenja građana koji nisu imali karte u gradskom prevozu. Ignorisanjem očiglednih prekršaja, poput „slučaja crveni ferari“, komunalci će samo dodatno izazvati revolt građana i spekulacije da ne tretiraju na isti način siromašne i bogate.