„Napredni“ metro i urušavanje GSP

Ostavite komentar


  1. Citiram „Van zemalja trećeg sveta u masovnom prevozu na tim relacijama dominira ekonomičnija i udobnija železnica, a autobuske linije između služe samo radi ukupne gustine transportne mreže.“ Da li gospoda iz Danas-a znaju u kakvom je stanju železnica u zemljama poput Nemačke i SAD-a? U Nemačkoj je široko poznato da su vozovi u glavnom netačni i sistem naplate je u haosu.
    U SAD-u je opšti sistem javnog prevoza u haosu. Gotovo svako ko želi normalno i slobodno da se kreće u SAD-u koristi sopstveni prevoz(automobil) jer je javni prevoz redak i nepouzdan.
    Srbija je zlato za te zemlje po ovom pitanju jer i pored očiglednog siromaštva uspevamo da se snađemo i u najtežim situacijama.
    Nejasno mi je zašto mnogi u svetu nazivaju nas i mnoge druge zemljama trećeg sveta.
    Mi koji smo osnovali pokret nesvrstanih i koji važimo za prvu zemlju sveta po diplomatiji, a još više mi je nejasno to što naši ljudi u glavnom to prihvataju!
    Kako vas ljudi nije sramota? Zašto slepo verujete svemu što čujete i pročitate u medijima?
    Da li je moguće da ljudi stvarno misle da je se sve loše stvari dešavaju „samo kod nas“? Dajte ljudi uključite mozak malo!

    1. Gospodine Luka,
      ništa Vam ne poverovah od ovoga što ste napisali sve dok niste pomenuli našu vrhunsku diplomatiju sa vrhunskim raspevanim diplomatom koji voli lep život i lepu pesmu. Svaka Vam čast na optrookom posmatranju našeg svega vrhunskog. Ubi me sreća što se ne rodih u propaloj Nemačkoj ili SAD pa da moram svuda pešice

    2. „Da li gospoda iz Danas-a znaju u kakvom je stanju železnica u zemljama poput Nemačke i SAD-a?“

      U Nemackoj je situacija sa zeleznicom da nisu u stanju da se drze visokih standarda koje su zacrtali (uglavnom po pitanju brzih vozova), ali to znaci da ce se povremeno desiti da dodje do kasnjenja od sat-dva na ruti sa tri presedanja u toku sest sati. To podrazumeva i refundacije putnicima od 25% ili 50% cene karte. Regionalna zeleznica (ono sto je tema ove kolumne) funkcionise (uglavnom) bez problema tj. ne predstavlja problem za normalan transpost na npr. posao. Isto se odnosi i na gradski saobracaj. Situacija dakle neuporediva s onom u Srbiji, tj. Beogradu, koja je prosto naprosto ocajna.

      Please try again.

    3. Živim u Nemačkoj i potpuno je netačno da je železnica i raspadu. Koristio sam usluge železnice (Deutsche Bahn) u raznim nemačkim državama i kvalitet je bio odličan. Dešava se da kasne, ali je to izuzetak, i svakako je neuporedivo sa kašnjenjima u srpskom železničkom saobraćaju

Ostavite komentar


Dijalog

Hijerarhija izmanipulisanih potreba 10

Hijerarhija izmanipulisanih potreba

Dok nije započeta poslednja politička kampanja, sa beogradskih bilborda beskrupulozno nas je posmatrala reklama klinike za estetsku hirurgiju, koja obećava sveti gral - hirurški preciznu lepotu. Njihovi najstručniji hirurzi tvrde da mogu da stvore tu najnedostižniju vrednost savremenog čoveka. Ne stvaraju oni bilo kakvu lepotu, već hirurški preciznu! Sve funkcioniše vrlo jednostavno - zaspite ružni, a probudite se lepi. Baš kao u bajci!

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. i 26. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.