Luk Blek objavio novi singl "I’m So Happy" u kom istražuje umetnost glumljenja sreće 1Foto: Youtube / Luke Black

Prvi singl nakon uzbudljivog nastupa na ovogodišnjoj „Pesmi Evrovizije“ Luka Ivanović, poznatiji kao Luk Blek, objavio je sredinom avgusta, a sada poziva publiku da pogleda spot za pesmu „I’m So Happy“.

Srpski umetnik iz Londona Luk Blek otkriva da je Lili Alen uticala na njegov novi singl I’m So Happy, koji publika može da čuje još od 17. avgusta, a sada je pesma dobila i prateći video-spot.

Reč je o prvom singlu nakon što je Luka predstavljao Srbiju na velikom muzičkom takmičenju, 67. izdanju „Pesme Evrovizije“, održanom u Liverpulu, saopštila je kuća „Super Cat“, piše RTS.

Njegov nastup privukao je pažnju muzičkih portala NME, Popjustice, ali i medijskih kuća poput Njujork tajmsa, Ivning standarda, Metroa, Bi-Bi-Sija i drugih.

Bila je to neočekivana prilika za mladog umetnika, koja je podrazumevala šest meseci intenzivnog rada.

Lukin teatralni elektronski pop nastaje pod uticajem dugogodišnjih muza Lane Del Rej, Lejdi Gage i belgijskih kantautora Stromaja i Tamina.

Koristi muziku kao sredstva za istraživanje dubine ljudskog iskustva i za bekstvo od životnih prepreka.

I’m So Happy je pop melodija koja istražuje umetnost glumljenja sreće usred složenosti modernog života. Suština prikrivanja pravih emocija uhvaćena je u čudnoj mešavini veselih zvuka klavira, opuštenih ritmova i haotičnih instrumenatalnih delova.

„Pesma je nastala iz jednostavne šetnje Londonom dok sam slušao Lili Alen. Posmatrao sam ljude kad ih pitate kako se osećaju, a uobičajen odgovor da je sve dobro učinio je da se zapitam šta se krije ispod njihove fasade“, kaže Luka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Luke Black (@lukeblackmusic)

Kreativni i promotivni vrtlog u koji je ubačen zbog „Pesme Evrovizije“ bio je veliki kulturni šok, s obzirom na to da do skoro nije mogao da objavljuje muziku zbog uslova koje je diktirala njegova studentska viza u Velikoj Britaniji.

Ovaj kontrast se prikladno odražava na teme koje ima tendenciju da istražuje – kombinujući tamu sa svetlom – i zvuk i estetiku koju koristi da to saopšti.

Kampanja za „Evroviziju“ proširila je prostor na kojem se nalaze njegovi obožavaoci i povećala njihov broj.

Ono što je posle svega ostalo jasno je da Luka nije neko ko stvarima pristupa na tradicionalan način. Tako je nedavno inspiraciju prikupljao na turneji po Kini i učestvovao u tehno-operi u Berlinu.

BONUS VIDEO:

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari