"Munje: Opet": Malo akcije, muzičkog filma, roud muvija, malo kritike društva, i Seka Sablić koja igra novi lik Smilju Torturu 1Seka Sablić i Gordan Matić: Foto promo Đorđe Bajić /FCS

Posle lokacija u Beču, ekipa filma “Munje: Opet!”, scenariste Srđana Anđelića i reditelja Radivoja Raše Andrića, završne scene snima u okolini Beograda, u studijima u Šimanovcima.

Nastavak kultne komedije iz 2001, u kojoj su antologijske likove ostvarili Nebojša Glogovac, Nikola Đuričko, Sergej Trifunović, Boris Milivojević, Zoran Cvijanović, koja je u bioskopima zabeležila rekordnu gledanost, više od pola milona gledalaca, i kroz nezaboravne replike koje su se „uselile“ u svakodnevni jezik nastavila da živi do danas, pratila je velika pažnja javnosti još trenutka kad je „pala“ prva klapa.

„Munje: Opet““ dobile su podršku Filmskog centra Srbije na konkursu za komercijalni repertoarski film u junu prošle godine, a ekipu filma, pred kraj poslednjeg dela snimanja, danas je posetio Gordan Matić, direktor FCS.

Kako je Andrić izjavio za sajt FCS, sada se već nazire kraj snimanja.

“Do sada smo završili otprilike tri četvrtine filma, a danas u zelenom studiju snimamo vožnju autobusom. Kratka je obdanica, pa nismo mogli da ove scene realizujemo na pravom auto-putu, pošto bi nam to znatno skratilo naše radno vreme, izjavio je Andrić, dodajući da tokom snimanja nije bio opterećen uspehom prvih „Munja“.

„Nisam ih gledao od montaže, znači već dvadeset dve godine, pa nastavku pristupim kao potpuno novom filmu. Naravno, tu su poznati likovi, ali oni su se za ovih dvadeset godina malo promenili. U novom filmu je upleteno više žanrova, u prvom redu to je komedija, ali ima tu i nešto malo akcije, muzičkog filma, roud muvija, i ima nešto malo kritike društva – ne u prvom planu, zabava nam je primarna, ali u drugom planu postoji i taj angažovani sloj, što se od nastavka „Munja!“ i očekuje”, istakao je poznati reditelj.

"Munje: Opet": Malo akcije, muzičkog filma, roud muvija, malo kritike društva, i Seka Sablić koja igra novi lik Smilju Torturu 2
Foto promo Đorđe Bajić /FCS

Pored udarne petorke iz prvih “Munja!” (Trifunović, Milivojević, Đuričko, Maja Mandžuka i Milica Vujović), u glumačkoj ekipi su Ivana Zečević, Marko Pavlović, Stojša Oljačić, Vlada Kovačević, Dragan Marinković Maca, Zlatija Ocokoljić Ivanović, Bojan Veljović…

Legendarnu Jelisavetu Seku Sablić, u nastavku kultne komedije, gledaćemo u liku Smilje Torture – razredne Mareta, Popa i Gojka.

“Tumačim novi lik, ali ona već ima uspotavljen odnos sa likovima iz prvog dela. Svi koji prate moj rad, znaju da sam poznata po strogim i odsečnim likovima, pravim pravcatim opasnicama. Već dugo ih glumim, što i ne čudi, pošto imam tu potrebnu vrstu i glumačke i privatne strogosti. Najviše od svega volim istinu, a pravdu bez strogosti nije lako isterati“, izjavila je jedna od naših najpopulatrnijih glumica.

Što se saradnja sa Rašom Andrićem tiče, prema njenim rečima, sve ide odlično.

„Svi ga vole, pa tako i ja. Atmosfera na snimanju je veoma dobra. Snimali smo neke posebno zahtevne scene i zadovoljna sam kako je sve ispalo. Iskreno mislim da će nove „Munje“ biti veoma zanimljiv film, veliki hit koji će privući mnogobrojne gledaoce u bioskop. Prvo zato što u njemu igraju majstori iz prethodnog filma, a i zato što su tu sada i novi likovi koji donose jednu novu dinamiku. Među njima je i moja Smilja Torutra”, istakla je Seka Sablić.

“Šta reći o „Munjama“, mnoge generacije su odrasle na ovoj Andrićevoj komediji koja se pojavila u pravom trenutku, i donela jednu potpuno novu energiju u srpski film. Tragovi te energije su i dan-danas prisutni u našoj kinematografiji“, objašnjava Gordan Matić, direktor FCS.

„Pošto na nastanku drugog dela radi ista ekipa koja nam je podarila prvi film, siguran sam da neću pogrešiti ako kažem da možemo da očekujemo još jedno kultno ostvarenje. Znam koliko su autori dugo i pažljivo radili na ovom projetku, i siguran sam da on neće korespondirati samo sa starijim generacijama, nego i sa mladima koji u vreme prvih „Munja!“ još nisu bili rođeni. Već sledeće godine možemo da očekujemo veliku zabavu u bioskopima širom Srbije”, smatra Matić.

"Munje: Opet": Malo akcije, muzičkog filma, roud muvija, malo kritike društva, i Seka Sablić koja igra novi lik Smilju Torturu 3
Foto promo Đorđe Bajić /FCS

U autorskoj ekipi filma su i direktor fotografije Dušan Joksimović, kostimografkinja Jelena Stefanović i scenografkinja Nevena Mijušković.

Producenti su Milko Josifov i Srđan Anđelić, izvršna producentkinja je Biljana Anđelić, direktorka filma je Nataša Višić, a „Munje: Opet“ nastaje pod okriljem producentskih kuća Romario i Yodi Movie Craftsman, a koproducent je TV Prva.

Sve je isto, samo su Pop, Mare, Gojko dobili stomake

U sinopsis za “Munje: Opet!” zapisano je:

„Prošlo je 20 godina, a Pop (Trifunović) još uvek mašta o muzičkom uspehu, iako tezgari svirajući obrade osamdesetih. Njegov drug Mare ( Milivojević) zarađuje za život tako što noću, od kluba do kluba, razvozi nargile za tinejdžere. Sve je isto u životima njih dvojice: nemaju devojke i doživljaje, ali zato imaju stomake. Nova muzika vlada svetom, a njen kralj, stacionarian u Beču, je Gojko Sisa (Nikola Đuričko). Gojko vlada dijasporom i određuje ukus mladih. Na snimanju spota perspektivne pevačice, Gojko insistira da se ubaci sempl iz jedne prastare pesme. Da, baš pesme njegovih školskih drugova Mareta i Popa. Pesma preko noći postaje jutjub hit. Mare i Pop saznaju da Gojko koristi njihov stari snimak i da još uvek poseduje kasetu sa originalnom pesmom…