Ambijentalni doom, magmatski ansambl izobličenih ritmova i sonična snoviđenja: Čuveni duo Nadja u KC Gradu 1Foto: YouTube /Snimak ekrana

Čuveni kanadski ambijentalni doom duo Nadja, nastupiće 8. marta u Kulturnom centru Grad i stejdž iste večeri podeliti sa italijanskim dvojcem Uochi Toki i domaćim Limbo lighting.

Nadja je duo multiinstrumentaliste Aidana Bakera i basistkinje Lee Bakaref, aktivan od 2005. godine, koji trenutno žive i rade u Berlinu.

Povodom autentičnog zvuka benda ukazano je da je njihova muzika opisivana kao ambijentalni doom, dreamsludge ili metalgaze, prepoznatljiv zvuk koji kombinuje atmosferske teksture shoegazea i ambijentalne/elektronske muzike sa težinom, gustinom i bukom metala, noisea i industriala.

Izdali su brojne albume za mnoge različite andergraund izdavačke kuće, uključujući i sopstvenu etiketu, Broken Spine Productions.

– Duo je putovao i svirao po čitavom svetu – uključujući nastupe na festivalima kao što su SXSW, FIMA V, Roadburn, Donaufest, Le Guess Who, Incubate i Unsound – i delio je binu sa umetnicima kao što su Earth, OM, Khanate, Neurosis i Godflesh – ukazano je u najavi nastupa dua.

Iste večeri, posetioce očekuje još jedan nesvakidašnji muzički ali i vizualni eksperimetn, jer italijani Uochi Toki donose svoj VR set – magmatski ansambl izobličenih elektronskih ritmova, mračnih ambijentalnih dronova i tečnih gličeva, ispraćenih piroklastičnim živim crtežom u virtuelnoj realnosti projektovanoj na ekranu.

– Silazak u jezgro improvizacije, teatralna 3D animacija obojenih znakova, podzemni tok zvukova i vizuelnih prikaza. Rico i Napo, dva Uochi Tokija, doneće sa sobom VR set koji je svih ovih godina nastajao u Italiji – ukazano je povodom najave njihovog nastupa.

Limbo Lighting, duo koga čine Vukašin Đelić i Marko Paunović utemeljen je na prožimanju hipnotičnih mantri i soničnih snoviđenja. I oni će iste večeri podeliti binu sa kolegama iz inostranstva.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari