Borba za povratak trolejbusa 28 1Foto: FoNet/SZS

On je na konferenciji za novinare koja je održana u Čingrijinoj ulici, gde je nekada bila okretnica i za liniju 28, rekao da su Zvezdarci godinu dana sa „nestrpljenjem čekali rekonstrukciju Trga republike, pa rekonstrukciju rekonstrukcije“ i da im je posle toga ukinuta dvadesetosmica.

„Već 40 godina naši sugrađani sa Zvezdare su koristili autobuske pa trolejbuske usluge, a kao razlog ukidanja ove linije naveli su da imaju problem sa Trgom republike i da moraju da smanje broj gabaritnih vozila“, objasnio je Šumarac.

Prema njegovim rečima, gradskoj vlasti i sekretaru za saobraćaj i gradonačelniku i zameniku gradonačelnika su važnije kocke od građana Zvezdare i Starog grada. Šumarac je naveo da na Zvezdari postoji Gradska bolnica sa dosta zaposlenih i da se građani u njoj leče, kao i da ima nekoliko studentskih domova.

„Studenti su za 15, 20 minuta uspevali da stignu odavde, od Čingrijine do Studentskog trga“, ocenio je Šumarac i izrazio nezadovoljstvo zbog odluke da druge dve linije zamene ukinutu, uz poruku da će SZS uvek biti uz građane i tamo gde su problemi.

On se osvrnuo i na rekonstrukciju Trga republike navodeći da ne veruje u iznos koje gradske vlasti iznose u javnost da su utrošile u renoviranje i dodao da se boji da će posle prvih mrazeva, soli i leda doći do velikih problema sa tom podlogom i da će se kocke same izvaljivati iz svojih ležišta.

„Siguran sam da to košta mnogo više nego što su oni rekli i verovatno je cifra preko 10 miliona evra i sa tom sumom su mogli da naprave zgradu od nekoliko hiljada kvadrata sa sve instalacijasma, garažom i ostalim, očigledno je u pitanju velika korupcija“, objasnio je funkcioner DS.

Jovanović i Bastać: Vratiti trolejbuske linije, gradska vlast muči Beograđane

Potpredsednik Narodne stranke i šef odborničke grupe Saveza za Srbiju u Skupštini Beograda Nikola Jovanović i član Predsedništva Stranke slobode i pravde i predsednik Opštine Stari grad Marko Bastać danas su ukazali na „svu besmislenost“ odluke gradske vlasti da ukine dve trolejbuske linije, a još dve skrati.

„Umesto da svim našim sugrađanima olakšava pristup centru grada i njegovim sadržajima, gradska vlast je odlučila da kazni, iz samo njoj znanih razloga, stanovnike Zvezdare i Konjarnika koji više nemaju direktnu trolejbusku vezu do Trga Republike“, rekao je Jovanović.

Jovanović i Bastać su se prevezli Makenzijeve do Slavije i pokazali da putnici moraju da presedaju u autobus kako bi se prevezli do Trga Republike.

Borba za povratak trolejbusa 28 2
Bastać i Jovanović Foto: Narodna stranka

„Ovaj besmisleni projekat pokazuje da cilj gradske vlasti nije samo maltretiranje, nego i ponižavanje građana jer moraju da izađu iz trolejbusa i uđu u autobus“, rekao je Bastać.

Bastać je ocenio da „sve što je gradska vlast smislila uništava živote Beograđana“.

„Vlast je novac za rekonstrukciju Slavije upumpala u fontanu, dok i dalje živimo u prošlom veku, jer skretnica ne radi i vozači tramvaja moraju da izađu i ručno pomeraju skretnicu na rekonstruisanoj Slaviji“ naveo je Bastać.

„Nastavićemo da raskrinkavamo sve afere, bez obzira na jake pritiske i montirane političke procese, mi ćemo se još jače boriti i izboriti da vidimo leđa ovim bahatim, nestručnim i korumpiranim ljudima iz gradske vlasti“, rekao je Bastać.

Jovanović je istakao da je nerazumno da se u Beogradu, koji pati od velikog zagađenja, ukidaju ekološki čist prevoz trolejbusima, koji inače čine tek 11 odsto od ukupnog broja vozila javnog prevoza u Beogradu.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.