Foto: Dosta je bilo

Mihajlović navodi da je, kada je nasledio Sašu Radulovića na čelu DJB, bio zgranut kada je shvatio da je njegov prethodnik porušio sve mostove i veze koje je taj pokret nekada imao sa medijima i javnošću. On ističe da ni dan-danas ne može da shvati odakle Raduloviću takav „talenat“ za odnose sa predstavnicima javnih glasila.

– U tih šest meseci, koliko sam proveo na čelu DJB, svojski sam se trudio da te porušene mostove probam da popravim na svaki način, smatrajući da su novinari samo obični ljudi koji imaju hiljade svojih muka i problema ali koji, pre svega, samo rade svoj posao. Novinari, između ostalog, moraju da postavljaju neprijatna pitanja, jer je to takođe njihov posao – ističe Mihajlović.

On kaže da je veoma razočaran, jer vidi da se posle svog njegovog truda, odnos DJB-a prema medijima vraća na nivo od pre pola godine.

– Radulović je tužio Danas zbog nečega što se desilo pre šest meseci. Ja jednostavno nisam u stanju da razumem toliki stepen ostrašćenosti – naglašava Mihajlović.

Mihajlović ukazuje da je advokat Vojin Biljić, koji je, prema njegovim rečima, član DJB i jedan od najbližih saradnika Saše Radulovića, na svom Tviter nalogu najavio tužbe i protiv njega lično. Naime, Biljić je na pomenutoj društvenoj mreži napisao da je „protiv Mihajlovića, u ime časnih ljudi, urađeno više tužbi zbog blaćenja u javnosti, vrednosti od oko šest miliona.“

– Nadam se da bivši predsednik ima dovoljno sredstava za pokriće svoje slobode izražavanja i ugovaranja – poručio je Biljić.

Bivši predsednik pokreta Dosta je bilo Saša Radulović podneo je tužbu protiv izdavača dnevnog lista Danas, zbog teksta Branislava Klanščeka „Preuzimanje krivice“ objavljenog još 9. maja u štampanom i internet izdanju našeg lista. Radulović zahteva da mu preduzeće Dan Graf solidarno sa drugotuženim Klanščekom isplati 400.000 dinara na ime naknade nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove usled povrede ugleda i časti. Zanimljivo je da je sporni tekst zapravo reakcija Branislava Klanščeka na saopštenje Pokreta Dosta je bilo koje je Danas prethodno objavio, a gde je u više navrata on pomenut, pa je iskoristio zakonsko pravo na odgovor. Redakcija Danasa smatra da je tužba Saše Radulovića nastavak pritisaka na naš list kojim on i njegova Pres-služba već godinama pokušavaju da uređuju Danas.