REM ne objavljuje sve podatke o predizbornoj kampanji 1Foto: Medija centar

Pored funkcionerske kampanje, REM izostavlja i to na koji način se govori o subjektima koji se u kampanji pojavljuju u televizijskim programima, da li je to negativno, pozitivno ili neutralno.

Regulatorno telo za elekronske medije (REM) objavilo je izveštaj četvrtog preseka o nadzoru elektronskih medija tokom predizborne kampanje za republičke, pokrajinske i lokalne izbore u periodu od 16. do 22. maja 2020. godine. Prema ovom, kao i prethodnim izveštajima, Savez za Srbiju imao je ubedljivo najveću zastupljenost, sa ukupno 16,16 odsto vremena.

Kako CINS navodi, pored programa televizija sa nacionalnom frekvencijom, u uzorak su ušle i dve kablovske televizije, N1 i Nova S, na čije pozive  za gostovanja predstavnici vlasti godinama ostaju gluvi. To je takođe doprinelo pomenutoj distribuciji vremena iz izveštaja.

– Podaci koji se iznose su neprecizni, jer ne odražavaju stvarno predstavljanje aktera u izbornom procesu – rekao je za CINS Zoran Gavrilović iz Biroa za društvena istraživanja (BIRODI).

Član REM-a, Slobodan Cvejić ovim povodom izjavio je kako su podaci iz izveštaja relevantni, ali da nisu kompletni. Cvejić navodi da ne zna koji je razlog stručne službe da važne podatke izostavi iz izveštaja.

Više o tome čitajte na cins.rs

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.