Foto: Narodna stranka

Jovanović je u pisanoj izjavi naveo da se sistem gradskog prevoza u Beogradu, „baziran na prepuštanju linija privatnicima i gašenju GSP-a, raspao tokom zime“ i da su „cenu neulaganja u Gradsko saobraćajno preduzeće platili Beogradjani koji su čak i gurali autobuse“.

„Zato je gradska vlast posle pet godina prihvatila stav opozicije da se moraju nabaviti novi autobusi. Medjutim, ni ova javna nabavka nije mogla da prodje bez spornih elemenata. Raspisana su dva tendera istovremeno: na prvom je uslov bio da je ponudjač za 10 godina prodao 10 autobusa, a na drugom da je za pet godina prodao 4.000!? Iz ovog podatka je jasno da je tender bio nacrtan za unapred odredjene kompanije iz Kine i Turske“, naveo je Jovanović a prenela Narodna stranka.

On je dodao da je „spušten“ kriterijum kubikaže motora u odnosu na prethodni period, pa će kako je rekao, „naši sugrađani dobiti autobuse sa slabijim motorima u odnosu na sve ranije periode“.

„Ovom nabavkom, kao i mnogim prethodnim, u slobodnoj Srbiji će se baviti za to nadležni organi“, naveo je potpredsednik Narodne stranke.

Povezani tekstovi