Rističević: Kada će biti smenjen sudija Miodrag Majić? 1Foto: FoNet/Ognjen Stevanović

On smatra da se zna koja je procedura za sudiju koji prekrši zakon.

„Da li je sudija Majić tražio odobrenje starešina, odnosno predsednika suda pre nastupa u političkoj emisiji, kao što je emisija Olje Bećković. Da li je neophodna njihova saglasnost da se sudije bave našim poslom kako se kome čefne“, rekao je Rističević i dodao da je Majić poništio presudu Pančevačkog suda, kojom je dvadesetšestogodišnjak bio osuđen na pet godina za obljubu devojčice od 13 godina koja je ostala u drugom stanju. Rističević je rekao da je Majić time prekršio prava dece i oslobodio dvadesetšetsogodišnjaka uz obrazloženje da ta osoba nije znala da je zabranjeno obljubiti devojčicu.

Prema Rističevićevim rečima Majićž je prekršio zakon i onda kada je oslobodio jedanaest albansakih terorista, takozvanu „gnjilansku grupu“ koja je bila osuđena na ukupno 100 godina zatvora.

„Kao sudija Apelacioniog suda suda smatrao je da gnjilanaska grupa nije kriuva za ubistvo 80 Srba i mučenje oko 250. Ne tvrdim da je ta presuda bila nezakonita ,ali Vrhovni kasacioni sud zaključio da je došlo do kršenja zakona sudije Majića i Hadžiomerovića i da je ta presuda nezakoinita. Danas kad oni koji pitaju o ubistvu Olivera Ivanovića treba da znaju da politički pripadnici te druge Srbije pustili albanske teroriste od kojih verovatno neko stoji iza Ivanovićevog ubistva, koje drugosrbijanci pokušavaju da prišiuju vlastima u Srbiji“, naveo je Rističević .

Đorđa Vukadinovića, iz poslaničke grupe Nova Srbija – Pokret za spas Srbije interesovalo je da otvaranja avionske linije Beograd- Priština koju je pozdravio i američki predsednik Donald Tramp ima elemenata kršenja Ustava i zašto NATO pozdravlja pismo o namerama otvaranja jedne avionske linije.

„Zašto javnost Srbije nije o tome obaveštena, a oglašava se predsednik SAD“, pitao je Vukadinović, a Vladimir Đurić , poslanik Stranke moderne Srbije interesovalo je zašto država Srbija nastavlja da subvencioniše “Er Srbiju“ , jer je država 2013 godine na sebe preuzela sve neizmirene obaveze JAT ervejza i obavezu bespovratnog ulaganja u trajanju od tri godine . Taj rok je istekao 2016. godine ,a godišnji izveštaj o poslovanju ER SRbije pokazuje da je država Srbija 2017 i 2018. godine na osnovu direktnog plaćanja uplatila 42 miliona evra .

Nada Lazić iz Lige socijademokrata Vojvodine osvrnula se na visok nivo zagadjenja vazduha u Srbiji i pitala Ministarstvo trgovine da li će menjati uredbu o uvozu polovnih automobila, jer je prosečna starost polovnjaka veća od 18 godina, a ima i starijih teretnjaka i autobusa u javnom prevozu.

„Da li se planiraju kvote za uvoz polovnjaka da se ne bismo pretvorili u deponiju zapadne evrope jer je 150.000 uvezeno samo prošle godine“, rekla je Lazić i istakla da u sred problema sa zagadjenjem Beograd za GSP nabavlja 100 zglobnih dizel autobusa što je „ili neznanje ili ignorisanje brige o zdravlju“.