Foto: Nenad Kovacevic

On je dodao da je to priznala i sama SL još 16. oktobra 2017, baš na dan kada je krenula ta televizijska hajka na Olivera.

Bahato je ustvrdila da su ti „predizborni spotovi nepobitna istina o Ivanovićevim političkim i drugim malverzacijama“, a da paradoks bude potpun, „profesionalnim medijima koji su objavljivali ove spotove“ obećala „zaštitu“ od, tada još živog Olivera, i njegovog, navodnog, „fizičkog i pravnog nasilja“, naveo je u svom saopštenju Stamatović, zahtevajući još jednom odgovor na pitanje ko je kreirao, platio i naredio emitovanje tih monstruoznih optužnica koje su, pre tačno godinu dana, rezultovale javnom egzekucijom Olivera Ivanovića u centru srpske Mitrovice.

On je upitao: „Ko je ove montirane uratke sa smrtnom posledicom predao na ruke vlasniku TV Pink Željku Mitroviću i zašto, redom – Ministarstvo pravde i Ministarstvo unutrašnjih poslova u Vladi Srbije, Vladina kancelarija za KiM, državni javni tužilac, poverenik za informacije od javnog značaja i Regulatorno telo za elektronske medije (REM) – ne smeju da odgovore na ovo pitanje od izuzetnog značaja za tok istrage streljanja Ivanovića ili zašto odgovor ne zahtevaju od pomenutog Mitrovića? Da li se to nekoga i koga plaše najviše državne institucije i nezavisna regulatorna tela? Druga adresa na kojoj se mogu dobiti odgovori o rađanju i smrtonosnim posledicama predsmrtne TV presude Ivanoviću jesu Srpska lista i njena odgovorna lica: predsednik Goran Rakić i potpredsednici Milan Radoičić, Dalibor Jevtić, Igor Simić, Nenad Rikalo i Vinka Radosavljević“.

Stamatović je podsetio nadležne državne institucije da su u obavezi da, za početak, na TV Pink i Željka Mitrovića primene članove 11. i 79. Zakona o oglašavanju koji propisuju da se, ukoliko emiter odbije da obelodani precizne podatke o proizvođaču oglasne poruke i zakupcu oglasnog prostora, pravnom licu i odgovornom licu tog medija izriče zaštitna mera zabrane obavljanja delatnosti u periodu od šest meseci do godinu dana.

Povezani tekstovi