
Vučića i Borisova je kod Bancareva “pozdravilo” više hiljada građana, koji su organizovano dovezeni autobusima 15.tak prevoznika iz Niša, Leskovca, Beograda, Pirota, Bele Palanke, Vranja, Aleksinca, Lebana, Požarevca, Surdulice i drugih gradova. Prema “evidenciji” prisutnih novinara, na otvaranje je stiglo oko 150 autobusa.
Među okupljenima su primećeni zaposleni u lokalnim samoupravama i javnim preduzećima i ustanovama iz Niša i drugih gradova sa juga Srbije.
U jednom trenutku stigli su i trubači, koje su “doveli” predsednik niške opštine Pantelej Bratimir Vasiljević i funkcioner niške Direkcije za javni prevoz Nenad Stanković,koji su i funkcioneri Srpske napredne stranke.
Uprkos opštoj gužvi i “veselju”, novinari, snimatelji i fotoreporteri “držani su pod kontrolom”, odnosno bili su onemogućeni da priđu bini na kojoj su govorili Vučić i Borisov ili da se slobodno kreću.
Smešteni su iza radnika koji su radili na Koridoru 10 i koji su bili u prvim redovima, odakle, po rečima pojedinaca iz obezbeđenja, “ne treba da se pomeraju”.
Vučić, pozdravljen skandiranjem okupljenih “Aco Srbine”, kazao je da je završetak Koridora 10 omogućio da se od juga Srbije do granice sa Mađarskom stigne za pet sati, a do granice sa Hrvatskom za četiri sata. Od Niša do granice sa Bugarskom kod Dimitrovgrada stizaće se za 50 minuta.

On se zbog okončanja ovakvog posla zahvalio celoj Vladi Srbije, posebno premijerki i ministarki Ani Brnabić i Zorani Mihajlović, kao i direktoru “Puteva Srbije” Zoranu Drobnjaku i v.d. direktora u ostavci “Koridora Srbije” Zoranu Babiću. Posebno je pozdravio radnike koji su “po kiši, snegu, suncu vredno radili na ovom putu”.
– Sreća je mala reč za ono što osećam, na završetku poslednjeg, 813. kilometra Koridora 10. Na današnji dan smo izgradili više kilometara auto- puteva nego što je to urađeno za 30 do 40 prethodnih godina- rekao je Vučić.
On je dodao da se “neće stati”, već će “bez prestanka nastaviti da se gradi”, da se dovode investitori i zapošljavaju ljudi, kako bi Srbija “postala najbolja zemlja na Balkanu”.
Podsetio je i na okolnost da će izgradnja Istočnog kraka na Koridoru omogućiti da Sićevačka klisura, koju inače karakteriše uzan i veoma opterećen put, kao i 13 tunela, i koja je “crna tačka” po broju saobraćajnih nesreća, bude korišćena kao alternativni pravac.
– Više ljudi je izginulo u Sićevačkoj klisuri nego u omanjem ratu koji smo imali 90.tih godina- kazao je.
Prema navodima medija, u nesrećama u Sićevačkoj klisuri, koja je inače nacionalni park, navodno je poginulo više od 2.500 vozača, među kojima prednjače turski tranzitni turisti.
Vučić je pozvao sve mlade ljude koji su otišli trbuhom za kruhom, i koji “nisu imali strepljenja da sačekaju bolju budućnost”, da razmišljaju o povratku u svoju zemlju.
– Deco, ovo je vaša zemlja, dođite, vratite se da ostvarimo zajednički taj srpski san- kazao je i dodao da će i završetak Koridora 10 pospešiti dolazak investitora, izvoz srpskih brendova i drugih proizvoda ili povećati šanse za zapošljavanje.

Prema njegovim rečima, Srbija je i zemlja Bugara koji žive u Dimitrovgradu, Bosilegradu i drugim mestima, ili su građani susedne Bugarske. Bugarima su na raspolaganju i Pirot i Niš i Beograd, dodao je, izrazivši nadu da će oni u velikom broju doći na novogodišnje praznike u Srbiju.
– Bugarska je Srbiji danas bliža nego ikada. Za nekoliko meseci biće završeno i 12 kilometara auto-puta do Sofije, čime će auto- putevi postojati do Burgasa. Uskoro ćemo sa našim prijateljima iz Bugarske završiti i zajednički gasovod- kazao je.
On se okupljenima kratko obratio i na bugarskom jeziku, ukazujući na značaj deonice Istočnog kraka za odnose dve zemlje i pozdravljajući Bugare koji žive u Srbiji, kao i bugarskog premijera Borisova i članove njegove delegacije.
– Vežbao sam da se kratko i na bugarskom jeziku obratim, nemojte da se ljutite što ću mnogo puta da pogrešim. Bojko, nemoj mnogo da mi se smeješ – rekao je on uoči obraćanja.
Nakon nekoliko rečenica izgovorenih na bugarskom jeziku predsednik Srbije je upitao Borisova da li ga je razumeo, a bugarski premijer se popeo na binu, sa koje se Vučić obraćao, i ocenio: “Vrlo lepo”.
Vučić je svoj govor završio rečima „Živela Srbija, živela Bugarska, živelo naše prijateljstvo“.
Predsednik bugarske vlade Borisov je kazao da se otvaranjem Istočnog kraka Koridora 10 spajaju zapadna i istočna Evropa.
– Kao u Nemačkoj, u kojoj je pre 30 godina pao Berlinski zid, danas je ovde pao zid između naše dve zemlje- rekao je.
On je kazao da građani Srbije “od danas imaju i bugarske luke Varnu i Burgas”, a da građani obe zemlje nemaju prepreke do Istanbula.
– Cela bugarska privreda će koristiti ovaj put u celosti- poručio je Borisov, šestitajući svima na izgradnji puta i poželevši da “na njemu nema nesreća i žrtava”.
Svečanom otvaranju prisustvovali su između ostalog i premijerka Srbije Brnabić, član Predsedništva Bosne i Hercegovine Milorad Dodik, članovi srpske i bugarske vlade, ambasador Bugarske u Srbiji Ratko Vlajkov, direktori Puteva Srbije i Korodora Srbije Drobnjak i Babić.

Deonica Istočnog kraka Koridora 10 koja je danas otvorena duga je 22,5 kilometra i obuhvata deonicu od Proseka do Crvene Reke. Stručnjaci su ocenjivali da je “najteža” jer je njome zaobiđena Sićevačka klisura, a na toj trasi je i tunel Bancarevo.
Završetkom ove deonice zaokružena je izgradnja čitavog Istočnog kraka od Dimitrovgrada do Niša, dužine 86,8 kilometara.
Prema navodima u Koridorima Srbije, Istočni krak karakteriše 87 mostova, pet tunela (Bancarevo, Sopot, Sarlah, Pržojna padina, Progon) u ukupnoj dužini od 2,6 kilometra, pet saobraćajnih petlji, kao i 12,5 miliona kubnih metara iskopa, nasipi od 9,5 miliona kubnih metara i oko 780.000 tona asfalta.
Tunel Bancarevo je opremljen “najsavremenijim sistemima koji omogućavaju bezbedan saobraćaj”, a svim tim sistemima upravljaju obučeni timovi iz jedinstvenog Tehničko-operativnog centra, koji se nalazi kod ovog tunela i iz kojeg se prati saobraćaj na još dva tunela na istočnom kraku- Sopot i Sarlah.
U Ministarstvu saobraćaja prethodno su podsetili i da Istočni krak Koridora 10 povezuje Nišavski i Pirotski okrug, sa oko 450.000 ljudi, privredne centre Niš i Pirot, te obezbeđuje lakšu vezu istočne Srbije sa najbližim aerodromom “Konstantin Veliki” u Nišu, kao i bolju vezu sa turističkim destinacijama u ovom delu Srbije, kao što je Stara planina.
Osim što spaja Srbiju i Bugarsku, od izuzetnog je značaja i kao tranzitni koridor za saobraćaj do Centralne Evrope i Turske, i dalje ka Bliskom istoku.
Istočni krak Koridora 10 počeo je da se gradi 2010. godine.
Još uvek se ne zna konačna cena istočnog kraka Koridora 10 zbog vanrednih radova i produženih rokova
Mada je u “Koridorima Srbije” pojedinim medijima letos saopšteno da su radovi na Istočnom kraku koštali 485 miliona evra, konačna cifra još uvek nije poznata.
U septembru i oktobru Vlada je iz budžeta izdvojila dodatne 2,3 milijarde dinara ili 19,5 miliona evra, od kojih 14,55 miliona evra za završetak radova na istočnom kraku i oko pet miliona evra za “trajnu stabilizaciju“ kosina na deonici kroz Grdeličku klisuru na južnom kraku.
Od 14,55 miliona evra 12 miliona je opredeljeno za završetak deonice Bancarevo-Crvena reka, a 2,55 miliona evra za izgradnju galerije na problematičnoj kosini šest.
Troškovi na Istočnom kraku su, inače, nekoliko puta uvećavani zbog pomeranja rokova i vanrednih radova, pre svega onih koji su se odnosili na izgradnju kosina oko tunela, u podnožju Suve planine.
Na deonici od Bancareva do Crvene Reke ima 27 kosina, a za njih 26 projekat je morao da se menja “u hodu”. Izvođačima radova najviše muke zadala je kosina broj šest, odnosno tunel Bancarevo, zbog toga što je levi tunelski kanal morao da se produži, a ispostavilo se da je bilo neophodno projektovati I izgraditi i galeriju, zbog klizišta na useku.
U Ministarstvu saobraćaja su kazali da je do ovakvih problema došlo zbog loše projektne dokumentacije, odnosno loše obavljenih istražnih radova.
Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović najavila je da će se u narednim mesecima “izvršiti analize u vezi sa celokupnom gradnjom Koridora 10 “kako se nikada više ne bi ponovile situacije sa ovog gradilišta”.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Kad pogledam skupinu i saberem pa tu ima vise godina robije nego godina dana
A tek koliko je životinja stradalo za kirmis!
Aha. Zato se Zoran Babić zvani drajver, slobodno šeta i slika na paradi ponosa Srbije.
Da li je Dodik i kod mene u frizideru
Jeste Vucicu. Pogotovu kada taj ‘Prijatelj’ samom sebi napravi put preko tvoje avlije i za to te zaduzi ‘do guse’!
Nemo’ tako brate Djuro, ovaj PRAVAC je za potrebe NATO pakta od Draca do Burgasa, da se ratna tehnika brzo, za jedan dan, prebaci iz Jadrana do Crnog mora, umesto kroz rizicni Bosfor…
Sad junacki juris od Nisa do Pristine, nedostajuca deonica.
A za novac, u pravu su svi, nije narod dao, vec Bata… A samo ce narod da vraca kroz male plate i penzije, kroz nedostatak socijalne brige, i kroz paprenu putarinu!
Za poželeti ovako nešto. Veliki dan za Sbiju. Velelepni auto-put pušten u upotrebu.
Veliki projekat za buducnost Srbije. Svaka cast na ispunjenju zelje gradjana da im zemlja nezaustavljivo iz dana u dan napreduje
Sendvič i Bog da vas vidi!
… rece Faraon na svecanom otvaranju svoje Piramide! (Deca robova ce to vec jednom, nekako otplatiti …)
Kad bi makar Helena i Ivan, pređašnji botovi, razumeli vas komentar ali avaj….
Pokri se usima
sve sto se uradi je dobro, ali bre nigde u svetu se ne sakupljaju ovoliko kao kod nas…put je zavrsen, pusti se na koriscenje i to je to…kakve su ovo gluposti a osim toga i kosta ko zna koliko..
Ovi se skupljaju i na otvaranju semafora tako da …
Lepo je i konačno videti i čuti da predsednik podržava čoveka koji je vozeći auto koji je vlasništvo izvođača ubio jednu ženu. I lepo je videti tog čoveka sa osmehom od uveta da uveta.
Iz Beograda i ostatka Srbije se ne vidi da saobracaj i dalje ide starom trasom kroz klisuru jer novi deo uopste nije spojen sa obilaznicom oko lagera Nis.Potrebno je jos izgraditi paralelni put od Proseka do Malce i zavrsiti naplatne rampe.Vazno je da je predsenik otvorio novi autoput koji uopste nije u funkciji a sve to uz prisustvo brata po nacionalnosti Dodika???
Srbiju više ne treba razdvajati nego spajati a to je politika Aleksandra Vučića, politika koja ekonomski potpuno razvija Srbiju, politika koja doprinosi da Srbija ima prijatelje a neprijatelje, politika koja omogućava boljistandard građana, i boljitak života svih građana u Srbiji.
Kad god sam nesto neraspolozen, ja procitam „komentar“ Hedone I razgalim se. On/ona zive u paralelnom svetu bez ikakve veze sa srbijom. Blago njoj/njemu.
U pravu si,da mi je njegov(njen) mozak samo jedan dan pa de se odmorim i nauzivam.
Imaju veze sa nekom kasicom ili blagajnicom…Takvi nemaju problem zbog lose veze sa zivotom,realnoscu,kako god.Danas praznicni sendvic!
Za tu person nije problem ni „omanji“ rat
A kad i kako ćemo spajati u Srbiji one koji glasaju za Vučiča (dobri) i one koji ne glasaju za njega (bagra, ološ, neprijatelji, izdajnici)?
Ili tu nikakvo spajanje nije moguće, nego je moguće samo ćeranje, dok prvi ne istrebe druge, ili obratno?
Postoji alternativa – kupiš kartu u jednom pravcu, i napustiš ovaj tamni vilajet.
Ostaviš botove i krimose zajedno sa onim silnim migrantima…
Auf Wiedersehen!
Zasto Srbiji Ministra Gradjevinarstva ne postavlja Kina? Njihov novac i oni sve prave. Bilo bi fer.
…a sad idemo na radnu večeru,ručak,terevenku!-A vama u autobusima po pola sendviča sa majonezom!
E super da ste povezali Srbiju sa BUl. …zamislite kada ljudi iz Srbije idu da rade u Bugarsku, shvatate li u kakvom je gulagu srbin
Poslednja informacija je da Zaječar ima 16.000 stanovnika a bilo ih je blizu 40.000
Od tih ljudi 11.000 su penzioneri
Neka novinari ispitaju ovo tvrdnju , mada mi se ljudi kunu da su brojke istinite
A kada kazes da ces da im vadis oci sa rdjavom kasikom onda te vole kao poludeli….
Kao sto je slucaj sa „Hedoni“-nin gornjim komentarom, koja je do usiju zaljubljena u svog predsednika.
Nema zaljubljenosti kod kriminalnog udruzenja sns i kamarila. Samo neki mali interes, neka platica, neko dodvoravanje ..NIsam znala da je komentator Hedona bas uporan/uporna ..samo lik je osmisljen; To je jedan od retkih. Najcesce se komentari sns-a i kamarile nemastoviti, tupavi, a cesto nedostaju reci a tek misli..a kad bas zaribaju pocnu da psuju.
Sve je OK. Nejasno, sta ce tamo glavni sherif Banja Luckog entiteta M.Dodik koji sa Istocnim krakom i Bugarskom, nema nikakve veze.
Naravno da ima veze , nekoliko stotina radnika iz Republike Srpske radi na izgradnji puteva u Srbiji ,
Putevi i mostovi spajaju ljude, i stiču se nova prijateljstva.
Bez ove velike misli, ostali bi uskraceni za ovakvo genijalno saznanje?
Vrlo fino receno. Pogotovo ako takvim mostovima mozes da preneses lovu koja nije posteno zaradjena.
Pa onda bi bilo vreme da putevi spajaju sela u Srbiji.
Interesantno da vec 8 god vodja uopste ne pominje seljake.Zanima me koliko ga seljak voli
Putevi po Sremu između sela i za turaka i Marije Terezije su bili bolji. Sve u fazi raspadanja. Da li neko zna da to sutra (možda) neće pripadati Srbiji, pa batalio rabotu? Ovde država Srbija već ne postoji.
I brze do 24 stana u Bugarskoj, nadam se bez truckanja.
Ja mislim da su svi botovi 3 razred Osnovne Skole.Cak mislim da bi i prvak bolje napisao sastav
Pita li se iko od cijih para se finansira redovno sedmicno pojavljivanje clana predsjednistva BiH Milorada Dodika na svim manifestacijama u Srbiji?
Ovo je smejurija. Na svakih 20km auto puta svečano otvaranje.
Kad počinje popraka?
ovaj se sprda sa srbijom
Pooodavno, jos od 90-tih. NAZALOST.
Tu je, kao i uvek, v(j)erni Dodo. Uvek se može računati da će on biti tu, pouzdaniji je čak i od Golfa dvojke!
Samo još da nam neko objasni šta on traži na svakom otvaranju puta i generalno javnom političkom događaju u Srbiji?
Da nije možda je deo scenskog inventara? Ono, zastava komada 25, razglas, komada 1, pult za govornika, komada 1, cvetni aranžmani za dekoraciju bine, komada 5, Mile Dodik, komada 1 itd.
Dodo ti predstavlja „jedinstvo celovitosti“ koja je trenutačno malo rascepkna ali u svetloj budućnosti biće to kompaktna celovitost. Eh, još da je tu neko iz severne srpske pokrajne ili bar Severnog dela Mitrovice a da nije Simo Spasić bili bi još celovitiji.
Čudno, ne viđeh nigde simu spasića sa svojim megafoom.
Pa sta trazi dodik.integral inzinjering njegova firma sa laznim vlasnikom u srbiji.tu tek ima godina za robiju ako se nekad pregledaju ponude za tender
Svi poznati diktatori su voleli monomentalne gradjevine, pocev od Rimskoga carstva pa do danas.
I Hitler je gradio autoputeve!
Hitlerovi putevi su nadživeli graditelja, a ovi sigurno neće.
Malo si pobrkao loncice, pa sve radis da mladi odu iz Srbije, pa necee ostati na osnovu tvog naricanja, a budi posten pa kazi koliko je nasaih ljudi radilo a koliko stranaca, i nemoj misliti da je bilo ko protiv puteva i izgradnje, ljudima smeta kriminal , male zarade sa kojima se dicis, lopovluk na sve strane , a ti bi samo da V L A D A S, jis malo pa neces imati kome da pametujes
Gradnjom novih puteva Srbija koraca u bolju buducnost.novi putevi ce povezivati ne samo drzave vec i narode i njihovu ekonomiju,dobrobit od svega toga ce biti visestruka.
Srbija je jedno veliko gradiliste..Radi se i gradi kao nikada do sada.Jasan pokazatelj da krupnim koracima idemo napred
Idemo napred, napred u provaliju, u provaliju bez dna.
E moj Kosta i tvoji praunuci ce vracati novac koji su kradikali pokrali.Javni dug Srbije 2012 godine 12 milijardi evra,2019 26 milijardi.Koliko je izgradjeno za 14milijardi i cime se to hvalite.Domacin je onaj ko gradi od sopstvenog novca a ne zaduzuje se da potomci vracaju.
Investiranje u puteve nam mnogo znaci jer je to velika prekretnica za dalje, i veliki doprinos u saradnji sa ostalim zemljama, jer mnogo vise postajemo povezani.
Još „samo“ da se završi obilaznica oko Beograda, pa ćemo onda moći da se duvamo da smo završili ceo koridor. To svi uporno zanemaruju, a to što na poluobilaznici sa kružnim tokovima, raskrsnicama i auto-pijacom ljudi ginu, niko ne pominje. Ili možda smatraju da je autoput kroz Beograd, koji ni za gradske potrebe nije dovoljan i na kome su skoro 24/7 zastoji, deo koridora? E, ako ovo objave, svaka čast!
Ko su tebi prijatelji, crni ti . . .Koje ti prijatelje imas? Seselja,Djurica i Martinovic? Videces kad odes sa vlasti, da ustvari nisi nikad ni imao prijatelje, lazovcino.
ZASTO REDAKCIJA PRIKAZUJE NE BULOZNE KOMENTARE BOTOVA? KOMENTARI BOTOVA NEMAJU NIKAKVU SVRHU, OSIM DA IRITIRAJU I PROVOCIRAJU GRADJANSTVO.
U covece, 400 godina robije na jednoj slici, pa to je za sad rekord!
Od svega se pravi spektakl, ne potrebni spektakl. Ako je uopste i spektakl, pre bih rekao, cirkuska parada, odnosno marketin. Ili bolje reci kampanja za izbore, ustvari ovi likovi su 24h, 365 dana u godini u kampanji. Ispiranje mozga, tako ,verujem ,nije ni u Severnoj Koreji. Sigurno za nas , u Severnoj Koreji kazu:“ Vidi kakvi su, gori od nas“
Kao prvo
Dokle više i šta traži ovde Dodik
Dokle više za pišljivo otvaranje puta zastave,slike,transparenti,parole
Kai da gledam dokumentarne filmove Zastava filma od pre 40,30 godina
Pre toliko godina srušili zid ,oni odoše dalje,a mi ostadosmo zakopani još se i vraćamo nazad
,,Deco dodjite,, rece predsednik ali nije dodao CEKA VAS ZABRANA ZAPOSLJAVANJA! E,nasa licemerna tugo.
da se napravi akcija, da porušimo taj koridor, biće bolje, i , normalno, uz autobuse i trubače
Jadan li je onaj sto mu dzri sliku,za par godina bice ga sramota sto mu je drzao sliku.
Jaoooo, vidi vazduplohov!
Jadni novinari, ne mogu da verujem da nisu imali slobodu kretanja, a vazno da su prebrojali sve autobuse sto su dosli.
Babic, dobro dosao? Da li mu je u najmanju ruku neprijatno da bude blizu Doljevca?
nisu mi jasna ovakva sakupljanja..svaki deo puta koji se zavrsi ili sta drugo slicno politicari se sakupljaju ..ne razumem…svuda u svetu se grade putevi i to mnogo vise pa se ovako nesto ne radi…
Jedva čekamo, gos’n predsedniče, da, makar i ovim koridorom, odete negde, u „Vašu budućnost!“ Nismo mi, za tamo! Molim Vas, ipak, povedite sa sobom i sve ove koje ste doveli ili vam zdušno botiraju!!!
150 autobusa?! Za sta?! Koja glupost… Gomila ludaka. Pride, autoput nije otvoren nakon svecanog otvaranja…
A Babic i dalje direktor.!Drzavni tuzilac i ovog puta se ne oglasava kao i svih ovih 8 godina.Ako ne ode na robiju posle izbora nema nista od nas
Već duže vreme, ne mogu da čitam tekstove sa Vučićevim govorom. Postao sam netolerantan na laži.
Da razmislili smo i vracamo se nazad i to jako brzo. Evo ja konkretno sutra krecem za Novi Sad prodao sam kucu i u utorak imam termin kod notara. Uzmem lovu i nikad vise da vas ne vidim!
Igrale se delije na sred zemlje Srbije!
Novinaru izveštaču GLAVNA VEST je da su neki prisutni stigli autobusima, u organizaciji SNS, verovatno, te eto to je stavio u naslov.
AUTOPUT (završen Koridor 10) novinaru NIJE (GLAVNA) VEST.
Žalosno je to Danas-u srpski. Ni prigodom ovakvog dogadjaja ne možete da izdržite a da ne ponižavate, da stvarate atmosferu nesloge.
AUTOPUT (završen Koridor 10) je SJAJNA VEST, da se razumemo.
Povodom ovakvog dogadjaja evo imamo da su niz (većina) komentara puni cinizma, omalovažavanja, ponizavanja.
Dok je tako, Srbiji neće biti dobro. Mnogo toga nam civilizacijskog nedostaje, svakom od nas pojedinačno, stim što je to kod mnogih preterano mnogo.
Put je, naravno, korisno imati. Put, naravno, nije besplatan i treba ga otplatiti. Ova deonica je korisna, jer će Srbiji od tranzita doneti značajne prihode, a definitivno otpadaju priče o zaobilaženju Srbije i alternativi kroz Rumuniju i Bugarsku.. No, put ka Prištini nije interes Srbije, već su nas na to naterali, ali neće oni da plate, već ćemo mi dići kredite.
Parada otvaranja je, naravno, čista predizborna kampanja. Preterano, skupo, nepotrebno. No, ne zavarajmo se: i oni pre i oni posle isto su to radili i radiće! Autobusi su dovozili i dovoziće. Spontana okupljanja ne postoje! To generalno mislim!