Obojena trka na Savskoj promenadi 1Foto: Aleksandar_Dmitrovic

Savsku Promenadu je danas tačno u podne obojilo pet stotina trkača na drugoj trci s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila.

To je jedna od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla.

Nakon zagrevanja za koje se pobrinuo partner trke Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, deca uzrasta od šest do deset godina započela su, u čisto belim majicama, trku dužine petstotina metara dok su odrasli trkači trčali pet kilometara. Na stazi su mnogobrojni volonteri posipali male I velike trkače najšarenijim bojama, rečeno je u saopštenju organizatora trke.

Ofarbani od glave do pete trkači koji su uspešno završili trku dobili su medalje a oni najbrži vredne nagrade koje su pripremile kompanije Nike, Tikkurila i Garmin.

 Najbrži takmičar u muškoj konkurenciji Miloš Milosavljević završio je trku za petnest minuta i sedamnest sekundi, a za njim su kroz cilj prošli drugoplasirani Marko Dačić (15:25) i trećeplasirani Jovan Živaljević (15:46). Najbrža dama, Nataša Živanović trku je istrčala za osamnest minuta i pedeset tri sekunde. Za njom su trku završile drugoplasirana Dorotea Lalović (19:39) i trećeplasirana Jagoda Šoškić (20:13). Dame su imale obezbeđen prevoz kući novim specijalno dizajniranim Nissan Juke vozilom.

Nagrade pobednicima uručio je Zoran Ilić, komercijalni direktor kompanije Tikkurila koji je obraćajući se prisutnima rekao: “Čestitam učesnicima, pobednicima i onima koji su došli da podrže zdrav, aktivan i kvalitetan život u boji.  Pored toga što unosimo kolorit u život želja nam je da probudimo maštu i inspiraciju u boji što smo svi zajedno danas i dokazali.”

Uz muziku, mnogo osmeha i radosti  trkači su još dugo nakon trke ostali zabavljajući se u okviru brojnih aktivnosti koje su pripremili partneri i sponzori trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila.

Trka s bojama color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera, namenjena rekreativcima s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. Korišćene boje su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem vodom.

Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je atletski klub RUNNING. Partneri trke su Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda i kompanija Nissan. Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Nikon, Belgrade Waterfront, Nike, Esensa i dr.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Jedno reagovanje na “Obojena trka na Savskoj promenadi”

  1. Sva sreća da nije bio blokiran saobraćaj,kao u sličnim prilikama,kada se kompanije razmeću a gradske vlasti im izadju u susret,pa blokiraju saobraćaj i gradjane…

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.