Kina se uprkos pandemiji priprema za najveći dan kupovine u svetu 1Foto: EPA-EFE/JEROME FAVRE

Kineski potrošači se i ove godine pripremaju da potroše milijarde dolara preko interneta 11. novembra – najvećeg dana kupovine u svetu, u trenutku kada se zemlja oporavlja od pandemije.

Povodom Dana samaca, u Kini se kupuju raznovrsni artikli a tokom najvećeg festivala kupovine, prošle godine je potrošeno više od 38,4 milijarde dolara preko sajtova kineskog giganta za elektronsku trgovinu Alibabe.

Analitičari očekuju da će potrošači više trošiti na uvezenu robu i strane luksuzne brendove jer mnogi kineski turisti nisu mogli da putuju zbog pandemije korona virusa.

Alibaba je pionir koncepta kupovine na Dan samaca i na praznika duplih jedanaestica organizuje i onlajn nastupe slavnih.

Dan samaca ustanovili su studenti 1993, a zamišljeno je da praznik bude alternativa Danu zaljubljenih za mlade koji nemaju partnera.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.