Luksuzni brendovi podigli cene većine svojih proizvoda zbog pandemije 1Foto: D. Majstorović

Luksuzni brendovi od Šanela do Luj Vitona podigli su cene većine svojih najpoželjnijih proizvoda kako bi nadoknadili izgubljenu dobit tokom zatvaranja zbog pandemije korona virusa, prenosi Rojters.

Kuće visoke mode najavile su žustro poslovanje u Južnoj Koreji i na ključnom, kineskom tržištu, gde su radnje počele da se otvaraju u martu, pa time nadomešćuju pad u Evropi i Sjedinjenim Državama, gde je tek počelo ublažavanje restriktivnih mera.

Šanel je najavio da će podići cene svojih prestižnih tašni i manjih predmeta od kože od pet do 17 odsto, jer su zbog pandemije skočile cene određenih sirovina.

Kuća Luj Viton navela je da je prošlog meseca zabeležen rast prodaje od 50 odsto u Kini, ali je podigla cene svojih tašni u SAD i Evropi.

Kao primer, navodi se da je tašna „Neverfull MM“, koja košta 1.500 dolara onlajn, početkom maja mogla da se kupi za 1.430, a prošlog oktobra za 1.320 dolara, što je rast cene od skoro 14 odsto.

Kompanija Luj Viton odbila je da komentariše za Rojters povećanje cena. U Kini i Južnoj Koreji ljudi stoje u redu ispred Šanel radnji, pošto su krenule glasine o povećanju cena.

Režiserka dokumentanih filmova Ksi Lan navela je da je uspela da kupi torbu za 30.000 juana, odnosno za 4.225 dolara pre poskupljenja.

Posao je stresan i želela sam sebi da dam oduška, rekla je ona za Rojters.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari