Na društvenim mrežama raste interesovanje za vesti 1Foto: Bojan Cvejić

Predstavnici Tvitera predstavili su danas na medijskom skupu GEN samit u Lisabonu podatke prema kojima je ova društvena mreža zabeležila najveći skok kod svojih korisnika koji fokus stavljaju na vesti. Kako su istakli, pre pet godina fokus na informacijama kod publike iznosio je 52 odsto, 2016. godine 59 odsto, a prošle 74 odsto.

Na Fejsbuku je primetan skok interesovanja za vesti sa 47 odsto u 2013. na 68 odsto u 2017. godini.

Oko 27 odsto publike na Instagramu fokusirano je na vesti, prema poslednjim podacima, dok je prošle godine taj procenat bio 23 odsto, a pre pet godina svega 13 odsto.

Na samitu o medijima istaknuto je da 32 odsto ljudi na JuTjubu obraćaju pažnju na vesti, za razliku od godinu dana ranije kada je bilo 21 odsto.

Za Snapchat podaci govore da je ovaj fokus bio prošle godine 29 odsto, a 2016. godine 17 odsto.

 

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.