Foto: Bojan Cvejić

Predstavnici Tvitera predstavili su danas na medijskom skupu GEN samit u Lisabonu podatke prema kojima je ova društvena mreža zabeležila najveći skok kod svojih korisnika koji fokus stavljaju na vesti. Kako su istakli, pre pet godina fokus na informacijama kod publike iznosio je 52 odsto, 2016. godine 59 odsto, a prošle 74 odsto.

Na Fejsbuku je primetan skok interesovanja za vesti sa 47 odsto u 2013. na 68 odsto u 2017. godini.

Oko 27 odsto publike na Instagramu fokusirano je na vesti, prema poslednjim podacima, dok je prošle godine taj procenat bio 23 odsto, a pre pet godina svega 13 odsto.

Na samitu o medijima istaknuto je da 32 odsto ljudi na JuTjubu obraćaju pažnju na vesti, za razliku od godinu dana ranije kada je bilo 21 odsto.

Za Snapchat podaci govore da je ovaj fokus bio prošle godine 29 odsto, a 2016. godine 17 odsto.