Rast prihoda Fejsbuka 1Foto: Screenshot

Kompanija Fejsbuk ove godine beleži ozbiljan rast prihoda, budući da je u proteklom kvartalu čista dobit dostigla 3,9 milijardi dolara, što je 71 odsto više nego prethodne godine, javlja ASMEDI Njuzleter.

Ovaj rast predstavlja nastavak trenda preusmeravanja novca iz televizijskog u oglašavanje na veb i mobilne platforme, među kojima je Fejsbuk jedna od firmi koja od toga ima najviše koristi.

Pored Fejsbuka, značajan rast su ostvarile i kompanije Snapčet i JuTjub, čije društvene platforme svakodnevno privlače milione posetilaca.

Za razliku od njih, Tviter beleži pad, s obzirom na to da su mu u proteklom kvartalu prihodi iznosili 574 miliona dolara, što je 4,7 odsto manje nego godinu dana ranije, pri čemu su prihodi od oglašavanja pali za 8 odsto, na 489 miliona dolara.

Prema procenama analitičke kompanije eMarketer, Gugl bi ove godine mogao da ostvari 73,7 milijardi dolara prihoda na tržištu mobilnog i video oglašavanja, a Fejsbuk 36,3 milijarde.

Zajedno će držati 49 odsto tog tržišta, procenjuje eMarketer. 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari