Babićev vozač nije zaposlen u Koridorima, upravljao autom firme koja radi na Koridoru 10

Ostavite komentar


  1. Nije samo zbog magle, nego i zbog prevelike vbrzine. Kako izgledaju olupine u pitanju je brzina preko 50 na sat koja nije dozvoljena na rampi. Verovatno su vozači vlade tako navikli da samo projure kroz naplatnu rampu. Bio sam očevidac više puta.

      1. Ali o „uzorcima“.. Btw, brate kako te nije sramota ubistvo da braniš zbog smrdljivog partijskog zaposlenja? Znaš li da nisi ljudsko biće?

      2. Zna se šta se desilo. Vozač političara je vozio velikom brzinom i vožnju nije prilagodio uslovima na putu a pogotovo saobraćajnoj signalizaciji. Političar je zadobio teške povrede jer nije bio vezan. Shodno napred navedenom, vozač će završiti u zatvoru a političaru ne bi smelo da se isplati bilo kakva naknada na ime telesne povrede. Takođe, političar bi trebalo da podnese ostavku na sve funkcije, ukoliko ima savesti. A vodeći se njegovom jučerašnjom izjavom, vidi se očito da nema savesti niti bilo trunke empatije.

      3. Ti si malo zaostao u prostoru i vremenu ako verujes da ce policija bilo sta utvrditi – ja se ne secam epiloga Savamale niti bilo koje druge afere i slucaja u koji su ukljuceni SNS-ovci

  2. tvrdi da je na auto putu sve vidljivo označeno, a Babićev vozač i Babić nisu videli naplatnu rampu nego se zakovala u automobile koji su morali tamo da stanu i ubili nedužnu ženu?
    Kako može direktor državne firme, Babić, da natera vozača da upravlja vozilom firme koja izvodi radove na auto putu, a da to za tužioca nije mobing? Da li su novinari preneli neistinitu vest ili tužilac ne želi da radi svoj posao i zanemari Babićev postupak? Zar Babić nema obavezu da angažuje vozača koji poštuje vertikalnu i horizontalno saobraćajnu signalizaciju i zahteva od njega poštovanje ograničenja brzine?

    1. Iz aviona se vidi da je reč o korupciji. Izvođač radova je načinio malu „uslugu“ svom investitoru koju će da kompenzuje viškovima radova, inače kako objasniti činjenicu da investitor koristi vlasništvo svog izvođača radova. Ne verujem da je Babić automobil ukrao.

      Tužilac mora da zatraži hapšenje Babića ali i Zorane Mihajlović koja po prirodi stvari mora da zna za mahinacije svojih službenika. A ako ne zna, onda je treba samo smeniti jer očigledno nije sposobna da kontroliše svoje zaposlene i da upravlja ozbiljnim projektima.

  3. Što se sada ne oglasi „Slinavi“. Obojca treba da idu u zatvor. Vozač vozi kako mu gazda kaže. Bahatost i osionost je odlika svih u vlasti. „Nšla se vila u čem nije bila“. Marginalci bez škole, radnog iskustva i kvalifikacija ali sa partijskom knjižicom, vode ovu državu. Dokle!!!

    1. Tako je, kad zna da mu kaže da divlja i vozi preko 200 i pobije nedužne ljude obojicu treba zatvoriti na duže. Jadna žena stradala zbog ovih.

  4. Nesrece se nazalost desavaju i ponekad su rezultat spleta okolnosti ali to ne znaci da uzrocnik ne treba biti kaznjen. Svakom se desi da pogresi ali izazvati nesrecu na ovakav nacin greska je koju profesionalni vozac ne sme da dopusti sebi.

  5. Koliko je nesposobnij, polupismenih, primitivnih i sirovih ličnosti primljeno u razna javna preduzeća i ministarstva, sami sebe će uništiti. Ova administracija, sama montira „minu“ na kojoj sedi i koja će u odredjenom momentu eksplodirati. Neverovatna je osionost, pre bih rekao glupost, vladajuće oligarhije, kada ne vidi „kud plovi ovaj brod“?! Na površinu je isplivalo sve ono sa dna, što će uništiti sve ono što odskače, što je lepo, uredjeno, „umiveno“ i pokušava da od ove države napravi lepše mesto za život. Čini mi se da svaka vlast, od 1945 godine, ranije ili kasnije izgubi strpljenje za negovanje pravih vrednosti već angažuje primitivce, koji „znaju“ kako će stvari rešiti prečicama. Da neko na rampi napravi ovakav haos sa ovako tragičnim ishodima, zaista može samo umobolna osoba ili onaj kome je IQ manji od broja cipela koje nosi. Strašno?!

  6. Dragan Veselinov je odleteo iz Vlade a njegov vozač zatvoren kad su naleteli i ubili devojku u Beogradu. Nisam sigurna da će vazduplohova stići zaslužena kazna. Samo će lanuti AV AV AV, i gazda će ga pomilovati.

  7. Bahatosti nikada kraja, ovo nije prvi slucaj bahatosti funkcionera na vlasti sa smrtnim slucajem kao posledica upravo te bahatosti i osionosti. Na zalost ovo je zemlja Srbija u kojoj zivimo, gde zakoni ne vaze za sve na isti nacin, ali docice i tome kraj.

    1. Slazem se komentarom, osim sa vasim optimistickim zakljuckom „doci ce i tome kraj“. Nazalost, od ubistva knjaza Mihaila, bahatosti i gluposti svih sto jesu ili su bili na vlasti-nema kraja! Vecina u Srbiji vec 150 godina obozava ovakvu vlast, i divi joj se cak i dok spava.

  8. Stepen bahatosti i primitivnosti mnogih vozača u zemlji Srbiji je direktno proporcionalan ceni automobila kojim upravlja. Ukoliko se u tu priču dodaju još i sastojci kao što su blinkeri, crna boja auta, direktor/ministar/sekretar/važna faca u kolima onda stepen primitivnosti i bahatosti vozača raste eksponencijalnom brzinom.
    Nisam siguran zašto ali takvi vozači mahom smatraju da za njih prestaju da važe zakoni fizike. Vidljivost od 15 metara puta brzina kretanja jednako je sudar sa smrtnim posledicama. Vrlo prosto. Da zaključim, vozač bi trebao da zaglavi robiju za ubistvo iz nehata (iz gluposti) a direktor u najmanju ruku da podnese ostavku i povuče se iz javnog života do kraja istog.

  9. Tuzno za nastradalu zenu i njenu porodicu. A uporno nas truju sa zdravstvenim stanjem ovog Babica. Koga je briga kako je on? Daj informisite narod kako sve ovo podnosi porodica nastradale. Na zalost bahacenju nikad kraja, upale ljudi blinkere i misle da su u rangu sa Bogom. I jednog i drugog u zatvor. A gospodin doticni je prvo izjavio „dobro sam i dalje cu da Vas proganjam“…umesto da izjavi saucesce i izvinjenje porodici neduzno nastradale zene.

  10. Meni je sve jasno. Ne treba mi nikakav komentar ni od koga. Mogu da procenim i kako ce da se zavrsi i ko ce da „plati“. Seca li se neko zakljucka sa sudjenja isto tako nekom „povezanom“ kad je vestak sa „satelitskog snimka“ bez islaska na mesto udesa doneo procenu, a sud je uzeo u obzir i oslobodio „povezanog“ optuzenog. Saucesce porodici poginule zene i ostalim zrtvama ove bande koja je naisla na njih.

  11. Opa, Izvodjac daje limuzinu sa vozacem Investitoru. Pitam se sta (citaj koliko) ima od toga?

  12. Kao i uvek, oprati biografiju politicara zamenom teza da je on zrtva. Vozac upravlja vozilom, a za vratom mu sedi raskalasna bahatost koja nema nit mere nit razuma. Rotacija, neprilagodjena brzina, nepostovanje propisa, prvenstvo… i na kraju ubistvo neduznih. Nije to saobracajna nesreca, to je udarac s’ledja u propisno parkirano vozili na naplatnoj rampi sa neprilagodjenom brzinom od 150kmh. Ko je dozvolio koriscene rotacionog svetla sa bilo kojim oblikom prvenstva na vozilo koje nije ne spada u sluzbena vozila drzavnih sluzbenika. ko je naredio da se ukljuce i vozi ne postojuci uslove puta i saobracajne propise. Vozac sigurno nije. Vozilo ne pripada preduzecu Koridora Srbije, već bugarskoj firmi „Trace group“, i jos poraznije da se Babic vozi pod ne dozvoljenom rotacijom. Sva odgovornost i krivica je na direktoru Babicu, a sto ce ceh platiti vozac i sto je poginula zena ni kriva ni duzna je kolateralna steta nasih politicara, zakona, prava i pravde.

  13. Kada se vozim sa nekim i osetim se nesigurno,zamolim da uspori,da promeni voznju… Da je vozac vozio sam nisam sigurna da bi tako bahato vozio. Vozio je „gazdu“ onako kako je gazdi odgovaralo. Valjda je babic svestan magle,naplatne rampe,brzine. Po mom misljenju Babic je odlucivao o tome kako i koliko brzo ce decko voziti. da mu nije odgovarala voznja trazio bi od vozaca da uspori. licno mislim da je odgovornost jednaka i na vozacu i na Babiću. A kad neko, ovakvom brzinom, uleti na naplatnu rampu, onda je to ubistvo

  14. vlasništvo firme koja izvodi radove na auto putu, vozač nije Babićev, nego radnik te firme. Sada ostaje da tužilac pokrene istragu i da odgovor na pitanje šta je tražio direktor državne firme, preko koje se vrši finansiranje i organizacija posla izgradnje i kontrle izvođača, u vozilu izvođača radova. Nakon sklapanja mozaika tužilac bi morao da da nalog poreskoj inspekciji da urade unakrsnu proveru imovine i prihoda Babića I članova njegove porodice. U uređenoj državi ne bi Babić mogao da ostane u fotelji Koridora Srbije, ali pošto ovde AV izigrava Boga…

  15. Da li je gospodin Babić i jednog trenutka pitao za gospodju koju je njegov bahati vozač ubio na naplatnoj rampi…zaustavite planetu da sidjem,ovo se više ne može podneti,šta rade gospoda na vlasti…

  16. Vi ste jedini koji pošteno izveštavate.Ovaj udes pokazuje šta su vajni moćnici i kako putuju-ima svi da se sklanjaju sa puta kada oni idu.Babića treba uhapsiti zajedno sa vozačem,jer na naplatnoj rampi napraviti takav udes,to polunormalan nemože ni da veruje.

  17. Pa da, nevini ginu, šofera ćemo da pustimo niz vodu, a Funkcioner će da se pritaji na nekoliko meseci, dok mu ne nadju sledeću funkciju.

  18. Mene zanima sta ce direktor javnog preduzeca u autu privatne firme koja radi na koridorima? Eto odmah posla za tuzioca da ispita o kakvim kombinacijama se tu radi!Sto se tice situacije sve jasno. Vozili su bahato i nasilno,kao sto radi i vecina funkcionera a autoputevi nam puni blinkera i nasilne voznje,samo sto je ova nesavesna i nasilna voznja dovela do tragedije. Da li su imali i blinkere mozda,normalno isto ne bi smeli a ne bi me cudilo i u tom slucaju bi morali u zatvor!

  19. Ako je odbacio prvi automobil nekoliko desetina metara, kako pisete, sve da ni on ni drugi auto u nizu nisu imali podignutu rucnu kocnicu, ili aktivnu noznu…
    rodjaci… ko je ikad imao udes zna da brzina nije mogla biti ni 50, ni 60km na sat.. nego maaaalo veca

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. mart 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.