Brnabić o zagađenju: Nema mesta ni razloga za paniku

Ostavite komentar


  1. Zakljucak ce biti da lokalna samouprava nije organizovala zastitu.
    A sto se dovode strane prljave fabrike kao u Smederevu koje ni filter nece da instaliraju, to je u redu.

    1. Ovo saopsrenje je potpuno u rangu saopstenja ruskih vlasti posle havarije u Cernobilju…

  2. Sa 5 meseci zakaznjenja, jer je veliki gospodar rekao da mora, jer ga prozivaju po novinama.

  3. Uf! E sad kad na Hitnom Sastanku, donesu „Istorijsku“ odluku da se zagušljiv vazduh i gusta magla hitno proteraju iz Srbije!
    Sve raspoložive snage stupaju odmah u dejstvo.
    Raspoloženje, ma oduševljenje širokih narodnih masa, za dva,
    najviše tri dana, magle biti neće. Nema šale sa ovima iz Nemanjine.

    1. Koji bedni amateri.Ne znau ni sve zakone i propise koje treba da sprovedu, pare potrošili na botove i gluposti a vreme isteklo! Ovo je prava slike ove vlasti!

  4. Cudi mě sto se nije javio Amon Ra,Bog sunce ,koji ima snagu da rastera
    sve magle,smogove i slicne nevolje.Takodje je “zabrinjavajuce” sto nije
    optuzen Djilas,koji je dezurni krivac, za ama bas sve nevolje , Srbije.

  5. Najzad tema oko koje svi možemo da se ujedinimo bez obzira na politiku. Pa valjda i SNSovci dišu!

    1. Ne disu. Jedu sendvice i cekaju da obrazovaniji od njih skapaju da zauzmu njihov polozaj.

  6. Dakle, glavno logicno resenje je uvesti obavezno prikljucivanje za sva domacinstva na centralno grejanje. A jes bilo cudno otkud ovoliko pompe oko zagadjenja…

  7. Najviše zagadjuju fabrika Mercedesa, fabrika čipova Mubadala i fabrika za remont ruskih helikoptera. Mene ne grize savest, u mom penthausu u Beogradu na vodi u koji sam se uselio u predvidjenom roku jos 2017, grejemo se na bio-pogon proizveden u Jovanjici.

  8. Pomozite nam, davimo se u Radoja Dakića u Zemunu od ložišta na ugalj, autogume i motorno ulje!

  9. Svetska zdravstvena organizacija je procenila da u Srbiji godišnje umre 6.000 osoba zbog prekomernog zagađenja.Možemo uzeti Valjevo kao primer. U tom gradu 20 odsto smrti je posledica zagađenog vazduha. Čestice manje od 2.5 mikrona dolaze do alveola i bez problema ulaze u krvotok. One povećavaju sistemsku inflamaciju u organizmu, koja je prisutna kod starijih osoba koje imaju kardiovaskularne probleme, ili neka sistemska oboljenja. Deca su posebno ugrožena kod saobraćaja zbog svoje visine. Izduvni gasovi se koncentrišu na pola metra od zemlje i deca ih direktno udišu. Loš vazduh koji udišu tokom detinjstva određuje kvalitet zdravlja u zrelom životu jer pluća ne dobijaju šansu da se do kraja razviju.
    Ovo su reči, Dejana Žujovića, pulmologa i načelnika Odeljenja za intervencije Gradskog zavoda za plućne bolesti i tuberkulozu u Beogradu.
    Prema tome država prema problemu zagadjenja mora preduzeti hitne i sve mere,jer je na njoj najveća odgovornost za zdravlje svojih gradjana.Danas,sutra je kasno,zbog dece koja rastu u ovoj zemlji,svi moramo ozbiljno shvatiti problem.Čudi me na političkom planu nema stranke kojoj bi ovo bio osnovni programski cilj,mada je ovo problem svih.
    Reći da ovo nije za paniku,je blago rečeno neozbiljno , neodgovorno i skandalozno.

  10. Ne, zaista nema mesta za paniku. Merne stanice jednog od tvojih ministarstava koje ne radi godinama unazad, pokazuju svaki dan suprotno. I ti samo onih par koje rade. Ostalim su verovatno i senzori stradali od količine i vrste zagađenja. Desa su mi hronično bolesna od novembra. Verovati tebi i tvojim izjavama je isto što i iči kroz tunel u susret vozu. Isto važi za celu Vladu. Sve vas je Domanovič lepo opisao prr mnogo godina i ušao u lektiru. Danas bi on od količine aforizama koju dnevno ispaljujete svi vi karikaturni likovi, ostao bez posla i ideja.

  11. Prvo vratite trolebuse koje ste ukinuli zbog preotrerecenja ruznog ali skupog Trga Republike bez razmisljanja o drugim posledicama ukidanja javnog prevoza.
    Posle razmislite kako da zavrsite radove u Dzordza Vasingtona i 27. marta da bi proradili tramvaji 2,10- predlog: mozda je asfaltiranje jeftinije i brze od poplocavanja parking mesta i trotoara?
    8000 pa i 10000 evra subvencije taksistima ALI samo ako kupe hibridno vozilo. Neki podsticaj za kupovinu i/ili registraciju hibridnih vozila kao i zabrana uvoza starih automobila zagadjivaca koji su u EU skartirani.
    To je samo sto se tice saobracaja u Beogradu koji je i Vesicevom zaslugom postao haotican.

  12. A priključenje na gas 3700 evrića. A plamen neke čudne, plave boje. Retko prelazi u crvenu. Imali smo ga u firmi, pa kad odvijemo na maksimum, i dalje plav plamen. Kotao na pelet od min 1500-2500 evra za 140 kvadrata. U Italiji 700. Tona peleta i po 200 evra u toku zime. U Italiji 2 evra džak od 15 kg na pumpi. I to ga uvoze od Rumuna. Nek se malko pozabave time umesto što baljezgaju gluposti

  13. Da su podelili subvencije za solarne ploče, vetro generatore, e automobile običnom narodu umesto tajkunima sada nebi došlo do ovoga.

  14. Nema panike, kažu. Došli su do zaključka da je za zagađenje krivo 60% domaćinstava koji se lože na ugalj i drva. Zašto se isti problem s vazduhom dešava i leti, kad domaćinstva ne lože ugalj i drva?
    To znači da je leti zagađeno, a sad ultra zagađeno…ali bez panike, to je normalno stanje.

  15. Ovo cudo od premijerke: nema mesta panici, ovo se ponavlja ?!!Strava! Svet zna da je problem u zagrevanju atmosfere bez kontrole, odgovornosti, daje na sceni dvesno ignorisanje unistavanja prirode! Sta ova lupa, ceo svet zna, vidimo to svakog dana, ali ovaj slepac nit razume nit shvata!!!!

  16. Bilo bi korisno da vidimo konkretne dokaze ko zaista najviše zagađuje: termo-elektrane, auta, kućno grejanje…. Ovo do sada su prazne priče, bez dokaza!

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.