Luis Hamilton: Bolji i od Sene

Ličnost Danas

Ostavite komentar


  1. Nekada kao veliki obožavalac i ljubitelj ovog sporta, moram da dam komentar vezan za pobede i rekorde Hamiltona. Kao prvo, formula je poslednjih godina toliko izgubila draž da je to tužno. Nikad manji uticaj na pobedu vozač nije imao. Toliko pravila, kao da se radi o javnom bazenu, a ne o najskupljem sportu na planeti. Toliko nebuloznih pravila…Da ih ne nabrajam. Ali ono što želim da napomenem, Hamilton nije ni blizu toliko dobar vozač koliko rezultati koje pravi govore..Jednostavno, njegova uloga je minimalna, jer nikad ovoliku ulogu u pobedama nije imala sama ekipa…O pomenutim pravilima da ne trošim reči….U samom karavanu, konkurencija nikad bednija ( pola karavana tatini sinovi tj. bivših vozača, kao da druga deca ne postoje – ma užas jedan ), veliki timovi su toliko odskočili od manjih da je razlika smešna koliko je izražena…I sad kao Hamilton je neki extra vozač….Pa da je vozio u eri 2000-ih ili ne daj bože iz devedesetih ne bi se video….I sad vi njega poredite sa Senom, Šumijem, Hakinenom ili nekim četvrtim…On je za njih AMATER, koji je jednostavno imao sreću da upadne u eru poluprofesionalaca što se tiče vozača….Isto kao i u tenisu…Možda ima vrhunskih igrača koji su mogli da obaraju neke rekorde, ali jbg. upali u eru ove trojice i ne vide se….e kod F1 je obrnuto, sve sami šabani, pa je Hamilton kao malo bolji od proseka odskočio…. A kad tu još dodamo i da trke dobijaju neke zemlje koje veze sa automobilizmom nemaju, ali su pune kao brodovi ( mislim, zamislite trku ima Bahrein i tamo neki naftni šabani, a nema je bar tri zemlje u Evropi koje su auto centri čoveče…Dobiješ jedno veliko ništa….Ovim putem, kojim F1 ide, siguran sam da za 10 godina neće nikom biti zanimljiva za gledati, osim ako se nešto veliko ne dogodi…

    1. U mnoge se slazem sa tobom ali svakako ne bih nazvao Hamiltona prosecnim ili amaterom jer i sami bolidi koji su se tada vozili sa danasnjim ne mogu da se porede. Jeste F1 izgubila draz i svakako je postao sport bogatih zemalja sto dosta utice i na opstanak istog sporta.

      1. Znači Hamđža je kriv što nije tatin sin? Kriv je i što je njegov tim bolji od ostalih? Kriv je i što su pravila ista za sve? I što je Botas manje dobar od njega u istom bolidu? Uključi malo mozak i zdrav razum bato, nemoj, molim te..

        1. …možda im bolidi i nisu BAŠ isti..?
          Ja sam pratio F1 od 1984-85,pa do 1998. i Mike Hakinena.
          Pamtim sezonu 1988. kada je Meklaren-Honda bio toliko dominantan,da su ostale sustizali za krug,a ti ostali često nisu ni završavali trku.Prost i Sena,Honda-turbo zadnja sezona.
          Tada sam prvi put čuo da je Honda favorizovala Senu,a Sena je kopirao Prostova(njegova lično)podešavanja bolida(zamislite,vozač podešava bolid…),pa je Prost to radio u poslednji čas,pred trku.

      2. Vidi se po tvom stilu i rečniku,“šabani“ da malo znaš o formuli a više o pljuvanju!

    2. Da, uglavnom se slažem. Ne mogu se porediti generacije Hamiltona i Sene. Na prvi pogled, za laike, sve je isto: četiri točka, volan i vozač, pa vozi Miško. Ali, razlike u bolidima su ogromne. Tehnološki, današnji bolidi su za one nekadašnje svemirski brodovi. Uticaj vozača na ishod trke je mnogo manji, što ne znači da su ovi sadašnji lošiji vozači, ali ne znamo kako bi prolazio Hamilton da je vozio u vreme Sene. Porediti jabuke i kruške nije umesno. Ja sam nekada redovno išao da gledam F1 u Mađarsku, Italiju, a sada retko odgledam TV prenos trke, uglavnom start i par krugova dok trka ne postane monotona.. Da je F1 izgubila onu draž koju je imala to je fakat. Sada se adrenalin napumpava uz moto GP, gde i pored dominacije nekoliko timova, još mnogo toga zavisi od vozača. A ovi vozači su izloženi mnogo većem riziku nego vozači F1.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.